FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
privilegii
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Nația s-a împărțit în două: cei care-și recunosc cu onestitate fondul mitocănesc din care se trag/extrag cu greu și cei care vor să-l ascundă pudibond și au fost învățați să-l urască doar la alții.

Primii au ales ca o refulare Băsescu. Ceilalți rămîn să-și rumege în continuare, în suc propriu ura cea de toate zilele. Împotriva altora, pentru că nu sînt în stare să se răfuiască cu ei înșiși.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cu aprecieri, dl. Atanasiu, este un clip minunat chiar dacă pe ici-colo l-aș contrazice fiindcă, fără să exgerez, spun că tinerețea este o stare de spirit care uneori nu ține cont de numărul anilor.

Despre comentariul însoțitor:

Nația a fost împărțită în două de minunata presă, câinele democrației. Cică presă liberă!
De fapt, indiferent cum au votat, românii își doresc toți același lucru: o Românie normală, cu economie corespunzătoare resurselor ei, locuri de muncă, siguranța zilei de mâine.
Mai există însă a treia parte în România noastră, pe care nu aș numi-o de români.
Plictisitor deja, să vezi mereu inconștiență, inconștiență: slăbind baza piramidei sociale, pui în nesiguranță și vârful.

 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2009-12-08 13:20:24
         
 
  Dom'le, cîtă sapienție îngrămădită pe centimetru pătrat! Nu poți să crezi...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-08 10:28:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE