FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Nicolae Alexandru Isaia
O pala de vant mi- a luat o rana de gand ...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De ce ma rascolesti ? Timpul caldut tocmai incerca sa-mi dea o efemera alinare.Pala de vant a avut un efect temporar.
Pulberile de amnezie- anestezie vin si trec, rana doare in continuare.
Raspuns afirmativ la intrebarea ta.
 
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2004-09-03 11:24:53
         
 
  Cand rana doare cel mai tare, singurul care te poate salva este vantul... Trece,o spala cu pulberi de amnezie si brusc, nu mai simti nimic.
Pala de vant e timpul... caldut, imbietor si crud. El te forteaza sa te ranesti incercand sa-l prinzi... dar singurul care impietreste e gandul...ganduri bete de viata...

A... iti mai sangereaza rana?
 
Postat de catre Raluca-Mariana Negulescu la data de 2004-09-02 15:38:27
         
 
  In cazul asta, ce bine ca din cand in cand mai bate vantul..
 
Postat de catre l;'l da la data de 2004-05-04 09:24:27
         
 
  Din pacate, in confruntarea dintre pale de vant si rani de gand, acestea din urma sunt mai multe si apar imprevizbil. Meciul e pierdut dinainte. Forfait !
Dar, sa fim optimisti: nu intotdeauna, in "hotii si vardistii", castiga hotii ...
Multumiri inca o data.
 
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2004-05-03 21:49:30
         
 
  Da iata si rana cu care puteai fi mai batran ! Ce sansa ca aceasta "pala de vant" a luat-o si a dus-o cine stie unde eliberandu-ti gandul de rana care s-a dovedit a fi efemera ! Sa intelegem un nou eu, un eu insanatosit si poate imunizat, ori purificat prin suferinta produsa de rana luata de vant ? Posibil deoarece gandul ranit ne poate apropia de zei ori dimpotriva daca ai nesansa ca "pala" sa nu-si faca simtita prezenta. Forta sta in noi si uneori in afara noastra ca de exemplu in "pala de vant" ca expresie a exogenului actional si tamaduitor. Sigur trebuie "pala" potrivita, la momentul potrivit si pentru "rana" potrivita.
Un frumos poem intr-un vers, o esenta de poem un fel de, mutatis mutandis, "palinca poetica".
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-05-03 05:24:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE