FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Îngropat în tranșee... (articol pro)
Text postat de Cristian Vasiliu
Nicio surpriză… Dl. Băsescu nu se dezminte (sic!). Pentru a-și deruta atât adversarul cât și alegătorii una gândește, alta face și cu totul altceva declară. Consecvent. Jumătate Călare pe jumătate de Adevăr. În locul dânsului, pentru a nu mai lăsa loc de interpretări, eu aș stabili și Adevărul prin Decret Prezindențial: adevărații moguli, adevărata majoritate și în general adevăratul adevăr. Acest Adevăr ar ține loc de Biblie astfel încât se va ajunge la capătul altor cinci ani să se jure cu mâna pe acest Adevăr și nu invers, cum am văzut ieri… Ceva însă mă uluiește: Cum poți să vorbești despre alt viitor decât cel prefigurat de prezent și de un alt trecut decât trecutul pe care l-am trăit în ultimii cinci ani? Parcă Geoană era chemat să dea socoteală…
Pe domnul Geoană l-aș întreba și eu – fără hăhăiala menită să inducă în mințile necoapte bănuiala conspirației: Ce-ați căutat la Vântu? Chiar atât de lipsit de simț politic sunteți încât în preziua (Marii) Dezbateri(i) să faceți o descindere “La răscruce de Vânturi” și să nu fiți pregătit pentru atacul “celui ce ascultă tot, vede tot și în general știe tot”? Unde este răspunsul tăios gen: “Țin la statutul meu de cetățean liber într-un stat de drept și nu recunosc decât autoritatea unui procuror în a pune o astfel de întrebare!” sau: “Da! Am fost la Vântu pentru că dânsul are o infirmitate și se deplasează mai greu. De ce? însă nu aveți dreptul să mă întrebați!”? Unde?.… Degeaba încearcă să o mai dreagă pe trepte, la plecare; Mircea Geoană nu are reacție; … sau poate că e prea deprins cu rigorile diplomatiei în care se cere să cântărești de câteva ori înainte de a lega o frază. Eu unul n-am “Încredere”!

Cristi
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radule, ale tale BARCI, nu-s toate acasă, cred că, s-au dus cu FLOTA LUI BĂSE pe apa Sâmbetei!!

nu-s supărat pe tine că încă le cauți, dar mergi încet, că întunericul, prin care bâjbâi, poate fi alunecos și rece...
..acum că te-a prins gripa băscină, nu-i nici un bai, îți va trece peste trei zile, fără tratament!

succes maestre!
t.



 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-04 21:42:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristi, in fine, ultima:

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/scrisoare-deschisa-domnului-geoana-19246.html
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 20:06:21
         
 
  si inca una interesanta:
http://voxpublica.realitatea.net/freestyle/matei-533-si-juratul-pe-biblie-19251.html
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 19:58:28
         
 
  http://voxpublica.realitatea.net/freestyle/sa-nu-uitam-niste-chestii-19289.html  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 19:46:51
         
 
  Un suflu astăzi ne domină,
Voința lor!, (expusă vag)
Doar prin votul mioritic...
Ne bagă nodu-n esofag!

(Doamne ferește-ne de idoli de ceară-marinată!)
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-04 15:51:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE