FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Alte telegrame de pe front (articol pro)
Text postat de Cristian Vasiliu
1. Pot argumenta cu foarte multă risipă de energie următorul fapt: “Oamenii nu ascultă în această perioadă decât opinii care le întăresc opțiunile! (uneori aceleași fapte alimentează păreri contrare)”, dar nu o să o fac pentru simplul motiv că cei care citesc aceste rânduri îmi dau oricum dreptate și nu au de gând să își schimbe opțiunea numai pentru simplul fapt că eu le-am criticat intoleranța la argument – iar asta se constituie deja într-o argumentare...

2. O bună prietenă de-a mea susținea că în primul tur viscerele – antrenate de hipnoza sexuală a Președintelui – îi dictaseră să voteze cu Băsescu, sufletul – încălzit de farmecul ochiului albastru PNL-ist – să voteze cu Crin, iar mintea – din calcule pragmatice – să voteze cu Geoană. Am întrebat-o dacă era vorba de o iubire pur㠖 acel tip iubire în care mintea și sufletul disprețuiesc carnea – sau – invers – dacă mușcase din mărul depravării – caz în care mintea și sufletul nu erau decât o stavilă în calea plăcerii.

3. Arunc o întrebare pentru astăzi în arenă: Cum poți pe de-o parte să vehiculezi idei comuniste instigând la luptă împotriva mogulilor capitaliști și în același timp să te ridici pe baricada anti-comunismului și să arunci de la acea înalțime morală cu pietre asupra PSD-ului iliescian? Ce să mai înțeleagă bietul alegător când Președintele deschide front atât la Vest cât și la Est?

Cristi
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnilor, fraților, oameni buni!
Nu e suficient doar să perorăm...!
Trebuie să devenim hiperactivi în fața marelui pericol care ne paște! Gherila de tip medieval pe care au stîrnit-o Băsescu & co, din fiorul visceral de a simți că le fuge pămîntul de sub picioare, a ajuns la paroxism. Țin cu dinții și cu ghearele de redutele pe care s-au cățărat, prin viclenie, presiune și șantaj politic. Și acesta nu este decît începutul. Disperați că vor pierde, ca orice animal încolțit, nu se vor da în lături să muște, să rupă, să distrugă, să treacă, eventual, la carnagiu. Privirea crudă, de anacondă la pîndă, a marinarului cu obiceiuri piraterești, nu are puterea să ne magnetizeze pe toți. Încă mai judecăm, o mare parte dintre noi, încă mai suntem vii și imuni la jocul mincinos al celui ce se intitulează, ipocrit pînă în măduva oaselor, "reprezentant al poporului". E clar că lumina zilei ce scopuri are, împreună cu haita flămîndă care-l secondează. Să-l facem să ne simtă dîrzenia și curajul de a ne opune unei voințe demonice, venită, parcă, din străfundurile gheenei.
Avem șansa unui lider vertical, hotărât, bătăios, nepătat, numit Antonescu. Să nu o ratăm. Să nu-l lăsăm singur. Nu e numai lupta lui.
E ȘI A NOASTRĂ, ÎN EGALĂ MĂSURĂ.
Fiți alături de frontul oamenilor lucizi și inteligenți din această țară, prea des îngenuncheată de voințele deșucheate ale dictatorilor de ocazie.
Mobilizați-vă și puneți-vă în joc toată puterea de convingere.
Adunați cît mai mulți votanți!
Să batem lichelele, în luptă dreaptă, directă, deschisă, nu folosind metodele lor de mardeiași, care țin șișul ascuns în buzunarul gecii și dau buzunar la burtă, cu prima ocazie. Suntem în pericol mortal, din nou, ca națiune!
Se pare că vor recurge la viloneță.
Să-i demascăm inteligent și metodic, să nu-i lăsăm să ne încalece din nou.
Hai, manifestați-vă voința!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 21:59:19
         
 
  Și mai e ceva, anume ceea ce eu am susținut de atîtea ori: în fața mitocăniei agresive, singura șansă de a răzbi este aceea de a-ți lăsa sculele gingașe la garderobă și a răspunde grosolăniei primitive prin contre pe măsură. Nu te ferești de bolovani, făcînd balet ceaikovskian. Dacă nu te pliezi pe circumstanțe, pierzi, indubitabil, războiul. După aia, putem să fim și domni, că s-a curățat terenul de gîngănii.
Poftim, par un examplu: strategia ecologică a pesediștilor a dat cu oiștea-n gard. Acu ce să mai dreagă? Sunt responsabili, pe deplin, de eșec!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 13:35:38
         
 
  Hei, adormirea maicii domnului! De azi-noapte, un text de-al meu zace în ungherele saitului!
Au fugit toți editorii la cules de barabule?
Sau a intrat sperietura-n toți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 13:09:57
         
 
  Dar eu nu pricep un lucru, care, analizîndu-l minuțios, pică la orice examen de logică:

1. Cum a putut să se ducă Geoană la Vîntu, FĂRĂ CA NIMENI din anturajul pesedeilor SĂ NU ȘTIE?!!! A plecat așa, DE UNUL SINGUR, în crucea nopții, la vînătoare de pliznei? A luat-o pe străzi, deghizat în ghicitoare, țintă, către flacăra lumînării, ca o gînganie capie?!! Aci nu se leagă ceva.

2. E posibil ca, după apariția pozei, CU CÎTEVA ORE ÎNAINTE, stafful onorabilului să nu aibă habar de asta și să nu-i pregătească contrareplica?? Unde au fost cu toții? Fumau marihuana, se uitau la filme cu tom și jerry, se culcaseră pe lauri și visau mumos posturi guvernamentale?
Frate, nimic nu se leagă. Pare o întîmplare halucinantă, de domeniu kafkian.

E cineva în măsură a da un răspuns rațional??
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 13:03:04
         
 
  Mda,
Îmi place activismul pedeleilor.
Și îmi rezerv o nemăsurată plăcere de viitor, cînd le voi aduce aminte de jocul lor, gratuit, de glezne.
Să cîștige, naibii, Băsescu, pentru a mai lua, cu toții, încă un dos de labă, dat pe șustache, de către onorabilul abjurant, Băse!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 12:47:22
         
 
  Păi, domnu Florian, simplu ca bună ziua, răspund eu în locul puiului de găină, Geoană:
"Da onorate domn Băsescu, am fost! Dar vreți să știți de ce? Vă spun, ca să nu vă stresați prea tare de grija popului proletar: fusăi ca să aflu ce anume v-a legat și vă leagă (în secret) de dl Vîntu, pentru a v-o servi, acilea, în fața națiunii. Dar, domnule, v-a păstrat atîta fidelitate de sorginte tîncăbeștiană, încît nu a vrut să-mi ofere nici o innformație. A zis că prietenii vechi - susținătorii, deh! - nu se trădează. Spre deosebire de cei noi, care pot fi ușor trași în cursă. Am fost, dom Băsescu și am aflat ceea ce negați cu abilitate de scamator: că sunteți mînă în mînă cu, vai! mogulii pe care ni-i tot vînturați pe la nas, cu metodă tipic bolșevică"

Dar domnnia-voastră, dle Florian, de la ce moguli punesciano-prigoniști vă trageți paraua supraviețuirii, că nu ne-ați spus în clar!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-04 12:27:23
         
 
  am vazut-o. a fost asa cum ma asteptam sa fie, adica anosta, cu 2 pete de culoare: intrebarea privind vizita la vantu, la care geoana - in mod cu totul surprinzator - s-a balbait penibil, si modul in care basescu a jurat pe biblie (a zis ca nu l-a lovit cu pumnul in plex sau in fata pe baiat, lasand sa se inteleaga eventual orice altceva, de ex ca i-a dat un sut in c..., o palma dupa ceafa, un croseu decisiv la ficat, sau ca a tras cu bazooka). privind impartirea resurselor, cam asa a zis geoana. daca nu cumva a fost vorba de o colaborare privind exploatarea. nu-mi aduc precis aminte termenii. una peste alta, eu cred ca vizita la vantu cu o zi inaintea unei confruntari de genul asta e o gafa majora, chiar daca vantu ti-ar fi fost coleg de banca in generala, si v-ati fi petrecut noaptea crosetand mileuri.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-04 12:22:10
         
 
  A vazut careva confruntarea de aseara dintre Geoana si Basescu? Este adevarat ca Geoana a fost in toiul noptii la Vantu, sa se "relaxeze"?
Este adevarat ca Geoana vrea sa imparta cu Ucraina resursele romanesti din platoul continental al Marii Negre. N-am inteles de ce. De ce sa le dam Ucrainei resursele noastre? ... ca numai ce le-am castigat la Haga
Hai, daca a vazut cineva confruntarea dintre cei doi sa imi spuna si mie cum a fost
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-04 11:58:36
         
 
  ba era corect!! sunt obosit.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 21:17:05
         
 
  err: "pentru a le descifra". am scris printre picături. or mai fi și altele, cer scuze pentru garbă.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 21:14:32
         
 
  Stimate domn Florian,
Insistența cu care mă sfătuiți să vă citesc cu atenție, mă face să rîd!
Mai întîi pentru că profunzimea celor afirmate nu necesită cine știe ce încordare logică, din parte-mi, pentru a o descifra.
Mai apoi, pentru că mata nu ești cine știe ce cugetător de talie care să mă silească a mă opri asupra sa mai mult decît asupra unui autor de talie, să zicem.
În fine, eleganța cu care mă trimiți la “ochelari”, sugerînd că sunt debil la capacitatea de percepție, începe să vă definească ca făcînd parte activă din corul propagandistic de brigadă artistică, al pedeleilor.
Vehemență? Am rostit un adevăr au ba? Văd că nu ai reluat, domnu Florian, încercînd să mă combați pentru insinuări pe care să le consideri nereale. Ai ocolit afirmațiile mele și îi tot dai cu peltelele propagandistice pe care le cunosc de-o veșnicie.
Din alt punct de vedere, nu sunt mai vehement decît corifeii de talia domniilor voastre, care sunt gata-gata să ne ia la bătaie pentru că avem “tupeul” de a le spune că sunt în minoritate și că un minimal exercițiu democratic le cere să se supună voinței majorității. Că, cică, ar funcționa în democrație. Așa o fi, numai că democrația înțeleasă de ei este exclusiv băsesciană.
Deci, vehemență? Păi cînd vezi armata de gherilă a peledeilor, nu poți să nu intri-n defensivă activă. Postacii hotnews-ului vă reprezintă în totalitate. Sunteți frați de “finețe”! Așa că nu-mi vorbiți mie de senectute, că sunt nevoit a vă aminti ceva legat de cei șapte anișori de-acasă și de posibilitatea ca “tinerețea” cu care, în subsidiar, vă făloșiți, s-ar putea să fie cam fragilă și să nu ajungă la “înțelepciunea senectuții”. Va veni o vreme, cînd, veșnic tînăr fiind, așa, ca mine, veți da nas în nas cu insolența înecăcioasă a unui june și veți constata, cu jenă amară, că aceia sunt niște, pardon, măgari! Dar uite că înțelepciunea mea, trecută prin multe, este dispusă a vă absolvi de incomodul epitet!
Îți mulțumesc pentru urare și permite-mi să-ți doresc și eu ceva mai multă minte.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 21:13:20
         
 
  Domnule Peia, stirea apartine Mediafax, lucru pe care l-am mentionat. Incercati sa cititi atent ceea ce scriu, sau incercati si cu ochelarii de citit.
Nu va inteleg vehementa imprastiata si scuipatul pe orice individ care nu intra in acord cu opinia dumneavoastra. Intelepciunea este, de regula, o trasatura a senectutii. Dumneavoastra pareti cu mult mai tanar decat mine, atat in spirit cat si in retorica discursului. Sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va tina vesnic tanar.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-03 18:34:07
         
 
  Berceanu era tăietor de panglici, pardon!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 17:44:29
         
 
  Băăăiiii, pedeliștilor, băăă! sunteți atît de disperați în a face pe grozavii, încît ați fost în stare să vîrîți în trafic o autostradă închipuită.
Alo, poliția, în slujba cui vă aflați, bre? A Băsescului sau a cetățeanului? Că la amenzi date în doi peri, pentru a rotunji bugetul potentaților, sunteți tare vighilenți!
Bre, nea Boc, prim ministru de trei litere!
Bre, mr. Berceanu, tăietorule de autostrăzi începute de către alții, ce căutați, fraților, pe contrasens?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 17:43:34
         
 
  No... In niciun caz, Ioane.

Scade euroiul, scade pretul la whisky. Gheata e, oricum, ieftina, ca suntem in prag de iarna. Asa ca toata lumea va bea whiskey on the rocks. Asa cum beau oamenii destepti.

Te-ai prins cine trage sforile?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-12-03 16:51:44
         
 
  http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902,scheduleId=2927892.html  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-03 16:51:43
         
 
  Și iată, un fapt economic grăitor: de cînd s-a aflat că Băsescu va pierde alegerile, a scăzut euro!
Sau o fi tot mîna mogulilor?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 16:44:02
         
 
  Dle Florian,
Așa cum recunoașteți, sunteți prea mic pentru a fi avut cînd să percepeți, cu adevărat, grozăvia unui regim bolșevic pe care eu, din păcate, l-am primit drept în plex, încă de cînd am deschis ochișorii pe lumea asta. Sunt, deci, în măsură a detecta cu o mai mare precizie alunecările spre regimuri autoritare. Ceea ce, cu adevărat mă înspăimîntă, - căci un singur om, oricît de abil, nu poate clădi un regim autoritar, fără ciraci susținători – ceea ce e cu adevărat alarmant, zic, apoi e toată liota de activiști tineri, susținători zeloși, exaltați și revendicativi, care gravitează în jurul fostului nomenclaturist, Băsescu, activiști cu profiluri absolut tipice pentru tagma propoagandiștilor de tip anii ’50, care înfierau de-a valma, cu avîntată mînie proletară, boierimea, ciocoii și, mai ales, intelectualii care nu cădeau în adulația necondiționată a noului regim.În această tipologie de gladiatori politici, cu părere de rău ți-o spun, te înscrii și matale, - poate în mod naiv, nu știu.

Iată de ce te rog nu mai da sfaturi de tip jurnalistic, pentru idei luate de-a gata din gura spirtoasă a mentorului, idei destinate largii difuziuni către urechile mulțimii, nu încap în tipul meu de exercițiu existențial. Nu ține. Sau, mă rog, a unei bune părți dintre noi – cam vreo 60% - deși știu că nu e o majoritate semnificativă, vizavi de minoritatea gureșă a băsescienilor.
Apoi, nici că poți să-mi dai mie lecții și din alt motiv: pe lîngă că am o bună porție de ani în fața matale, m-am mai și implicat, direct și istovitor, într-un travaliu economic care mi-a mîncat zilele. Ei, și timp de 20 de ani, a mers mai bines sau mai rău, dar am rezistat pînă acuș vreun an șcveașilea. Am tras, cu alte cuvinte, alături de alte sute de mii de întreprinzători, de același calibru, la căruța chinuită a economiei. Nu i-am cerut statului nimic, dimpotrivă i-am dat. Mereu și mereu, făcînd, uneori, față unor situații aproape imposibile. Ei bine, după atîta amar de vreme, vine regimul pedelist la putere și face praf și pulbere totul. Regim care are în fruntea lui – împotriva oricărui bun simț constituțional – un om aflat într-o perpetuă stare de cheguevarism politic, preocupat, mai degrabă, să se războiască, imaginar, cu fel de fel de dușmani de clasă, inventați special pentru mușchii de doker, veșnic neliniștit, ai domniei-sale pompieristice. Ce economie, ce stabilitate, ce lucrare la construcție? Lupta de clasă contează, baricadele războaielor eterne, starea de urgență perpetuă. Care a fost consecința, pe care numai să fii orb nu o vezi? Ne-a adus pe toți în situație de faliment și ne-a cuplat la o stare de incandescență conflictuală fără sfîrșit. Omul ăsta are mari probleme de labilitate psihică, iar cei care-l urmează par din același aluat.
Sorry, dar ăsta-i adevărul.

PS: Învață-i și matale pe ciracii de la hotnews, cu care, desigur, ai indubitabile tangențe, să aibă măcar minimumul de inteligență de a mai presăra cite un contestatar doi, printre postacii silitori de sub texte. Nu de alta, dar o să creadă lumea că ați ajuns să vă înjurați între voi!

PPS: Și ce are Popa cu prefectura? Sau vreți să demonstrați acuș, în prag de finală, cît de vașnică și justițiară este laba caftitoare de țînci a Preaiubitului?
V-aș crede dacă, mai întîi, v-ați uita, sub preșul din sufrageria voastră partinică și, după aia, în bătărura altora.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 16:14:50
         
 
  Raspunsul la intrebarea ta il gasesti aici:
http://www.youtube.com/watch?v=XSZf4As9NhA&feature=player_embedded
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-03 14:24:19
         
 
  Pentru cine nu cunoaste personajul, Nicolae Popa a fost director al grupului de firme Gelsor si membru al Consiliului de Incredere al Sov Invest, societatea de administrare a FNI  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-03 13:56:04
         
 
  Stire calda!!"Fostul director al Gelsor, Nicolae Popa, a fost arestat in urma cu o zi de autoritatile din Jakarta, Indonezia. Cunoscut ca "mana dreapta" a omului de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, Popa a fost condamnat in 2006 de Tribunalul Bucuresti la 15 ani de inchisoare, pentru inselaciune, alaturi de Ioana Maria Vlas, informeaza Mediafax. "
Cand vorbesti despre oameni de afaceri te rog sa ii ocolesti pe cei care au patronat marile jafuri nationale. Mai citeste si tu ziarele inainte sa faci cornete de seminte, sau macar consulta fluxurile de stiri de pe internet.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-03 13:53:35
         
 
  La întrebarea finală, răspund simplu, Cristian, căci simplă este evidența: dominația scelerată a lui Ceuașescu, excesul constituțional al lui Iliescu, iar, acum, bunul plac al președintelui Băsescu, sunt consecința exclusivă a lipsei de dignitate cetățenească a rumânului, doritor de tătici, care să li se substituie în minte, faptă și în chiar patul conjugal, dacă idolatria de trib o cere...  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-03 12:02:36
         
 
  "Ce să mai înțeleagă bietul alegător când Președintele deschide front atât la Vest cât și la Est?"

Cred că Președintele vrea să păstreze o echidistanță egală, care să demonstreze o originalitate și mai originală. Gen N-are mamă, nn-are tată. Ci doar popor.
 
Postat de catre Gheorghe Oncioiu la data de 2009-12-03 11:37:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE