FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La revedere, dom Dinica
Text postat de ecsintescu virtual
S-a dus Gheorghe Dinica. Ce mai putem spune.. Sa vorbim despre presedinti, despre brandul de tara, despre noi. E tot ce ne-a mai ramas in Comedia noastra.

Ne mor actorii. Si nu facem nimic..






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  revedem... sori!  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-14 00:12:30
         
 
  Amelia... îmi ridic pălăria, Maiestru rămâne... e bine să plec!

" Dumnezeu i-a dat un rol mai mare...
...o sa-l revedemn cândva "

t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-14 00:11:17
         
 
  Amelia, cred ca ai dreptate. Cred ca esti singura persoana de pe acest site pe care nu o inteleg.
Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-13 22:42:01
         
 
  Verheugen, fireste, typo  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-11-13 21:14:08
         
 
 
Florian, crede-ma pe cuvant ca imi esti simpatic. Crede-ma si ca nu vreau sa te jignesc cand iti spun verde (...) ca nu ai inteles nimic din mesajul commului meu. L-am cunoscut pe Stefan Iordache pe vremea in care canta cu Sanda Ladosi, era bun prieten cu tata ca si Gheorghe Dinica, necreati in serie si imposibil de reeducat tocmai fiindca erau Persoane imprevizibile, "golani" pe care ar trebui sa-i intelegi, ca doar esti de dreapta. Ce ai tu cu golanii? Nu te rusina acuma cu ei, zau, la Universitate cantam deunazi impreuna. Suntem elitisti acuma (...), acum pute a tutun si alcool, e "nespalat", necivilizat, e chiar impertinent cand pune intrebari incomode. "Maurul si-a facut datoria, maurul poate sa moara" (asta e un citat din Shakespeare).

Boem ii e permis lui Dinica sa mai fie doar in "Inima de tigan". In viata de toate zilele il vrem "modest" si civilizat, mic protestant cu dinti pusi si maini tremurande. Astazi purtam masti pe figuri, ne spalam pe maini cu solutii aseptice si ne imbunatatim calitatea vietii.

Pe de alta parte, a confunda un autor cu personajele sale, un poet cu versurile-gaselnita sau un actor cu rolurile lui, sunt gafe sinistre. Nu corecta nimic, te rog: oamenii astia nu au fost "civilizati", au fost Oameni. De mahala. Si niciun om decent nu l-ar confunda vreodata pe Adrian Minune cu Faramita Lambru, si nici pe Gunter Vergeugen cu Traian Basescu.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-11-13 21:11:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  eh, typo, alatur.

scuze

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-11-13 20:57:25
         
 
  Splendid omagiul tau, Amelia..... si real!

Ma latur voua, cei care va plecati in fata unui mare actor si plangeti decent la moartea unui om.

respecte,

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-11-13 20:56:32
         
 
  Amelia, crede-ma pe cuvant ca nici Gheorghe Dinica si nici Stefan Iordache, acesti giganti ai artei romanesti, nu au fost nici golanasi si nici necivilizati. Am avut onoarea sa ii cunosc pe amandoi odata si pe maestrul Nelu Ploiesteanu cu aceeasi ocazie. Stiu ca nu ai dorit sa aduci nico umbra memoriei marilor artisti, dar m-am simtit dator sa te corectez. Nu confunda personajele cu actorii. Maestru Dinica era de o modestie cuceritoare, crede-ma pe cuvant!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-11-13 20:25:31
         
 
  dom Tavi, citatele iti ies perfect

in rest, o sa-l rog eu pe ecsi sa te ierte pentru profanarea subsolului, dar nu garantez ca voi reusi, geniile sunt capricioase.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-13 20:06:54
         
 
  Personal va multumesc mult pentru linkurile astea. Eu nu stiu sa caut pe youtube, nu-mi place sa navighez internaut, nu am nici televizor si "in nimicnicia mea" citesc cateva bloguri ravasite si mioritice tare in care imi mai inec frica. Frica de faptul ca Natia mea uita, incet, ca Dinica nu a venit de niciunde, nu s-a pripasit pe la noi dintr-un Olimp mesianic. Dinica stia ca Romania adevarata incepe de la Chitila (Atentie! Nu de la Cluj si nici din fruncea destupata a vreunui banatean cu mot). Dinica era un Mitic, era un golanas de-al nostru, necivilizat, ca si Iordache, ca si Banica, Roman de mahala, roman care nu vietuia bland printre betoane analizandu-si launtrurile. Dinica nu se ferea de typo-urile unei trairi pe o cumpana de scena colt cu geaca de piele din care a facut Istorie. Cinism de clasa, jucator inrait, iubit de o intreaga generatie. De o tara care stie, cumva, ca moare odata cu ei, stie ca partea aia pe care o ascund tot mai des plange, urla in momentele astea. Si iese sa dea cu tifla pe furis brutelor bleu. Moare odata cu Actorii carora eu le cunosc fiecare replica. Imi permit a ma baga in seama, deci, am crescut cu ei si apar lumea lor, macar ca dascal emerit, asa cum ma aflu. As vrea ca patetismul asta sa ne fie permis macar in ziua de doliu iar rafuiala sa prinda ceva din maretia celui caruia i s-a adresat acest omagiu.

Cu respect,
Amelia

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2009-11-13 20:04:51
         
 
  " Ne mor actorii. Si nu facem nimic..."
ecsi

ba facem draga Ecsi, ne batem cu... caramida-n piept... ca deh, ne-am nascut bagatori de/in seama!
facem cultura cepei oblgand bucatarii sa planga-n
pumni!
...sau mai grav: uitam ce promitem cind suntem re...re... incepatori!

draga Ecsi te rog sa ma ierti ca am intervenit, era doar dreptul la replica... desi acest DOMN (..) nu era pe CHAT sau pe Forum unde chiar ca se putea lua atitudine...( daca eram "faptuitorul"!!!)

cine va trebui sa afle, afla si isi traduce! sau si mai grav...daca nu intelege sa taca. scurt!

cu mult respect,
t.

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-13 19:19:24
         
 
  dom Tavi, daca nici macar intr-un necrolog nu esti in stare sa scrii fara typo, nu stiu ce-ar mai fi de zis... (revedemn)

si apropos de apetenta unor useri de a se baga in seama cu astfel de ravase la tot felul de ocaziuni de genul botezuri, motiuni de cenzura, nunti, excursii la munte, declaratiuni de amor, divorturi, aniversari, onomastici, inmormantari, cumetrii, etc:

fratilor, daca tot nu va puteti abtine, macar scrieti ca lumea, macar din respect pentru cel dus, daca nu pentru peluza.

ca, de la 1 HDD de 1G si 250M de RAM in sus, linkuri de youtube fraierii ca noi mai gasesc si singuri
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-11-13 15:13:26
         
 
  pentru cei care l-ati cunoscut mai bine decat mine, sincere condoleante!
PENTRU CEI CARE AU UMPLUT SALILE, LA VREMEA RESPECTIVA, pareri de rau...
acest Zeu pricopsit pe meleagurile noastre tocmai din Olimpul mioritic... mare pierdere!

Dumnezeu i-a dat un rol mai mare...
...o sa-l revedemn candva!

t.

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-11-13 01:35:00
         
 
  „M-am nascut in 1933, in ziua de Craciun, dar nu era nimeni la Primarie, toti erau in chefuri si m-au declarat in acte pe 1 ianuarie 1934. Am fost un copil liber, nazdravan, curios, mai degraba crescut de strada si de prieteni decat de familie, dar sufletul si mintea mea de copil au memorat doar farmecul strazii si al jocurilor de pustani.
M-am suit pe scena si parca eram acolo de cand lumea.” GHEORGHE DINICA



La revedere, MAESTRE!

 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-11-12 19:32:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE