FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Enigma
Text postat de Suzana Deac
Nu știu cu ce se ocupă. Dar cred totuși, că e Vânzător de iluzii, de baloane colorate, de cuvinte spumoase, care fac rotocoale în aer și pocnesc, când nu te aștepți.

Dar poate fi și Paznic, care stinge felinarele pe partea lui de stradă și aprinde felinarele pe partea cealaltă. Jocul luminii cu întunericul. Strălucirea, cochetând cu misterul. Când se satură să mai fie în necunoscut, își aprinde lămpașele, care sunt de partea lui, acestea fiindu-i și atuuri, și închide pleoapele lampioanelor de vizavi, impunând liniște cuvintelor, umbr㠖 mișcării, reducând fala stridentă la o pauză de înțelepciune.

Este Sortator, care răsare în dialogurile altora și strecoară cuvintele. Nu acceptă pe cele răutăcioase, le aruncă la coș de gunoi și le trimite la o reciclare biodegradabilă, iar pe cele ironice le prinde de gât și le agață o vreme pe un cuier montat în scop educativ.

Poate fi Șlefuitor de sticlă, de fier, prelucrează lemnul, ca să devină o balerină firavă prin degetele lui meditative.

Tot așa de bine ar putea fi chirurg, care operează numai pe cord, și numai pe femei. De ce? Dacă le cunoaște slăbiciunile, știe cum să intervină să le prelungească sentimentele tonice și viața, de ce nu?

E posibil să fie strungar, cu sentimente alese; un șofer, care te călăuzește prin orașe amețitoare până în suburbii, ca să poți aprecia stațiile parcurse. Poate fi un actor talentat, care exersează un rol important de seducere pentru cariera lui.

Poate fi un poet boem, dar anonim, care nu mărturisește, doar în poezii.
Poate fi de fapt orice, dar nu mai caut. Am descoperit enigma: este câte un pic din toate !
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pe covor albastru, eu boem
Să calc pe el îngrozitor mă tem
Că poate-l murdăresc din mers
Cu vaselină și cu vers
 
Postat de catre Adrian Ene la data de 2009-10-07 19:22:49
         
 
  nu sunt de aceeasi parere, ai cateva stangacii in exprimare monumentale, de ex:

"le aruncă la coș de gunoi"

"reciclare biodegradabilă"

"poet boem, dar anonim"

"care nu mărturisește, doar în poezii"

(daca te gandesti un pic, o sa-ti dai seama si singura de ce le-am numit stangacii, daca nu, intreaba-ma)

oricum, textul nu-mi spune nimic.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-10-07 14:49:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ăsta-s eu! :))

Interesant text; exprimare lejeră dar cu încărcătură poetică. Una discretă. Ca un parfum scump.

C.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-10-07 07:58:45
         
 
  Cred că melodia se potrivește pe textul tău:)

http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI&feature=fvw

Simți și scrii minunat, Suzana!
Cu drag
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-10-07 00:00:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE