FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Privatei mele (repostare)
Text postat de Valeriu Cercel
O ! Tu, de-atatia adorata,
Cum, fara mila, i-ai lasat,
Cu usa vesnic ferecata,
Ca sa se umple de rahat ?!

P.S.
Cu iertaciune, domnule Corbu.
La rugamintea dumneavoastra am sters acest catren gandind ca si textul "Anunt" va fi sters de pe site.
La cererea unor membri am repostat acest catren ca sa pastram echilibrul (lipsei) bunului simt.
Catrenul meu nu contine niciun nume, deci nu este ofensa la persoana, pe cand textul "Anunt" se refera la nume de persoane.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scuze, domnule Valeriu. Am gresit. Mesajul era pentru domnul Gheorghe Rechesan. Imi cer scuze din nou.
Au mai ramas cativa din lista. Sper sa se grabeasca:)

Va doresc numai bine.
Sa fiti iubit!
Roxana

 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-26 02:27:44
         
 
  Draga domnule Valeriu,
Am postat doua epigrame nereusite. Sper sa aduca impacare.
Sa fiti iubit!
Roxana
 
Postat de catre Dan Marcu la data de 2009-09-25 23:12:45
         
 
  Gheorghe draga, din nou iti urez un "bun venit !" pe site, facandu-ti hatarul si daca mai astepti putintel, sper ca dorintele ti se vor implini asa cum le-ai insirat mai jos.

Voi reveni poate, atunci cînd ecsintescu virtual va scrie o prefață la un volum de versuri publicat de Ioan Peia, Alensis deNobilis va lansa a treisprezecea ediție a cărții sale "Axis Mundi","Roxana Alexandru" va redacta și altceva decît denunțuri, Mariana Fulger va deschide caseta comentariilor, label black va posta o fotografie explicită la profilul său, sub pseudonimul "Queen Anne", Marinela Preoteasa va fi editor, sau Valeriu Cercel va publica o epigramă cu titlul " Privatei mele"!
La revedere, Europeea!

Sa fii iubit,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-09-24 19:39:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE