FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un poem superb
Text postat de Elena Stefan
"sau asta" poem scris de Radu Ștefănescu

"a plouat toată sâmbăta" cu talent!
Felicitări. Este un poem pentru care Europeea trebuie să existe. Merită și un comentariu critic. Și poate fi și un exemplu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  despre ce poem este vorba (un link, ceva)? chiar vreau sa citesc un poem superb de-l lui radu.

altfel, gargara multa pe aici, comme d'habitude

...

 
Postat de catre I BG la data de 2009-09-25 19:14:52
         
 
  Elena Stefan, multumesc pentru aducerea acestui text in atentia cititorilor, care l-au comentat, dupa cum se vede, cu o vie emotie...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-09-25 19:08:27
         
 
  AlensiuSNobilis, matale cu ce ți-ai achiziționat biletul de intrare la "Carnaval"?Cu vaselina poetică de pe Osia Lumii?

PS:Ești în eroare, nu pot să șterg comentarii, dar am putut oricînd să șterg rînjetul victorios de pe buzele oricărui veleitar
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-21 11:03:07
         
 
  ai avut tu o sedinta cu Corbu,Bordas si altii sa va dati cu parerea...

ce-a zis Corbu?"scremut" e ecoliterar?

sau tie iti permite orice?voua de fapt

"hemoroid in cerul gurii"

ar trebui sa-ti raspund la fel dar ce folos nu te schimbi niciodata

ai pus si un pahar

de-asta vorbesti asa, ai curaj

daca poti sa stergi comentarii, esti in stare de orice

iar ca de fiecare data ,Corbu o sa fie orb la faza asta, si mut, si surd

si...

 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-21 01:45:47
         
 
  Uite îți dau un ultim sfat, așa ca de la un coleg de site la altul, fiindcă ești simpatic și prezența ta aici e tonică(ai creat un contrast nemaipomenit prin versurile tale scremute, da' asta e doar opinia mea, a lui Bordaș, Corbu și a altora, nu trebuie să o iei în serios). Lasă veleitarismul ăla orgolios ce-ți înflorește neîncetat în cerul gurii ca un hemoroid în fundul Amaltheei, leapădă tonul mesianic și ai două șanse:ori te lași de poezie în 2 luni și te sinucizi cu Axis Mundi în baie, ori ajungi în aula Academiei ca exponat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-21 00:17:34
         
 
  sigur e cu marihuana tigara

vezi tiganci in rotocoalele de fum
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-21 00:08:48
         
 
  erată: "Narcotic" în loc de "Incest"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-21 00:07:37
         
 
  Cine e MariJuana?Țiganca care vinde flori, pentru lansări în spate la Casa Scriitorilor?
A, da știu e tipa care ți-a inspirat poemul "Incest"!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-21 00:05:39
         
 
  e cu marihuana tigara?  
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-21 00:00:42
         
 
  E vreuna semnată AlensiSNobilis zis Prophetul?
Las' nu mai centra și da cu capul simultan, ai reușit o performanță rară (ți-o spun după pauza de țigară, e chiar important)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-20 23:57:36
         
 
  tu ai citit recenziile la Istoria lui Manolescu?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 23:51:25
         
 
  Corneluș,
Nu te mai înflăcără, că dăunează la secreția poetică...uite, ca să te răcorești îți recomand o lectură ușoară de seară:http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35627
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-20 23:38:55
         
 
  ce-ti place sa bati apa in piua...

presupui gresit multe lucruri
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 23:32:54
         
 
  Alensis, presupun că nu fac parte dintre cei pe care îi citești cu plăcere. Urmarea ar fi aceea că nu sunt printre cei pe care-i acuzi de cîrdășii mizerabile care nu le fac cinste.

Ee... să știi că nu e chiar așa. Chiar dacă nu mă citești cu plăcere, sunt în cîrdășie cu tot ce înseamnă talent.

Ai combătut tu pe cineva pe aici? Nu știu de ce, dar impresia pe care ai lăsat-o a fost aceea că ai vorbit cuvinte. Atît. De aici și pînă la a combate e cale lungă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-20 23:28:54
         
 
 

sincer, imi pare rau pentru ceea ce faci

daca asa te comporti si la procese cate castigi?

imi cer scuze pentru supararea pricinuita.te-ai bagat in linia intai din entuziasm nu din convingere
si tu stii asta

nu rezolvi nimic daca iesi de pe site

trebuie sa intelegi un lucru:la cei pe care i-am combatut aici m-a deranjat atitudinea, nu opera in sine, dealtfel ii citesc cu placere pe unii dintre ei.cardasiile mizerabile nu le fac cinste

cand o sa intelegi asta, o sa ma ierti cred

pana atunci ma vei injura

succes!
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 23:23:36
         
 
  Ma rog.. nu e o supozitie - e ceva mult mai grav. E un apelativ!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-20 16:11:56
         
 
  Adriana, supozitii de genu - la adresa mea sunt cu duiumul. Ori " Laba-trista" nu-ti spune nimic? Si e doar un mic exemplu. In alta ordine de idei - nu m-ai jignit niciodata - cum sa nu confirm? O fac inaintea tuturor! Ma deranjeaza ca gasiti solutii dintr-astea tipic ranitilor victimizati - sa pot pleca cu inima impacata! Spune-mi ca nu e contagios!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-20 16:10:44
         
 
  Cornele, imi pare rau ca n-ai dormit bine.

Ai facut ieri niste afirmatii la adresa mea. Pe langa faptul ca le-ai facut doar cu intentia de a jigni, nu le vei putea niciodata proba. Stiu asta pentru ca eu, din fericire, pot proba ca sunt MINCINOASE. Ai afirmat ca ii port geanta "maestrului" meu, domnul Bordas, pe holuri, ca si aici. Daca ai fi stiut ca eu si domnul Bordas apartinem unor Barouri diferite, ca eu sunt avocat definitiv de foarte multi ani si in consecinta n-am nevoie de maestru, m-ai fi scutit sa-ti spun acum: eu STIU Cornel Balescu ca vorbesti in necunostinta de cauza, ca, incercand sa defaimezi un adversar, in lipsa de argumente, MINTI cu nerusinare!

Razvane, daca astfel de supozitii ar fi facute la adresa ta, tot asa le-ai evalua? Ma indoiesc. Sincer. Impulsiv cum te stiu, cred ca ti-ar sari mustarul una, doua. Dar daca nu e vorba de tine, altii tre sa le inghita.


Bon, din partea mea procedati cum vreti pe viitor. Faptul ca raman la vedere comentarii jignitoare si mincinoase pe deasupra la adresa userilor ma determina sa imi suspend pentru o vreme activitatea pe site.

Precizez ca nu l-am jinit niciodata pe userul Cornel Balescu. Razvane, cred ca, oricate conflicte de idei am avut, nici pe tine. Confirma-mi, ca sa pot pleca cu inima-mpacata.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-09-20 15:07:55
         
 
  Label Black, constat că te ții pe urmele mele ca un cățeluș care ar vrea și el să muște, dar nu-l ține dantura.

Cînd vei învăța ce e aceea polemică și cînd elucubrațiile unui Alensis se vor apropia de ceea ce presupune a fi conținutul noțiunii, voi susține o polemică, fie cu el, fie cu tine, fie cu amîndoi odată. Pînă atunci, poate înveți să scoți un hămăit. De scîncete sunt sătul. Ca și de aprecierile tale gratuite.

Polemică excepțională, zici? La sînge? Eu le-aș zice umori datorate incontinenței ideatice.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-20 14:34:51
         
 
  Alensis DeNobilis, nu incurajez ceea ce ai facut aici, dar ti-o spun cu toata sinceritatea din lume: MI-A PLACUT! Polemica exceptionala, la sange - Liviu e, oricum, prea confuz ca sa stie cu ce se inghite.
Cat priveste nivelul - nu-mi dau seama cu ce ai incalcat regulamentul. Niste supozitii - doar atat! Daca pentru asta se scade nivelul, atunci mai mult de jumatate din site ar trebui sa fie pe zero. Rechesan ar fi primul...
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-20 14:20:27
         
 
  Cornele,
În imensitatea universală a ADN-ului tău poetic ai niscaiva frînturi de piatră din tablele legii? Sau măcar pulbere de stele, că de colb din ăsta autohton aruncat în ochi e sătulă toată lumea, vorba lu' unu Lucrețiu: " Ex nihilo, nihil!"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-20 12:51:42
         
 
  nu-mi mai dati asigurari de-astea care nu produc niciun efect

cat despre nivel, mare scofala

nu e nici 100 intreg, nici 50+

e un fel de 75 chinuit

stiati asta sau a ramas la latitudinea vreunui "jignit" al saitului?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 12:03:33
         
 
  ADN,

Ai depășit limita bunei cuviințe încălcâd astfel regulamentul. Cum îți permiți să jignești membrii site-ului? Vezi-ți de încercările tale literare și învață. Ai foarte multe de învățat. Dacă scrii bine te asigur că nimeni nu are nimic personal cu tine. Următoarea încălcare a regulamentului va fi și ultima din perspectiva nivelului de acces.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-09-20 07:00:41
         
 
  dormi linistita, Europeea lucreaza pentru tine

sau tu pentru ea

n-o sa pot dormi pentru ca nu stiu daca am nimerit-o
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:59:18
         
 
  Cornel Balescu- stii care e problema ta? Tu presupui, eu STIU. Asta este motivul pentru care, orice ai spune, eu dorm linistita in timp ce tu te vei intreba daca ai nimerit-o. Cam asta e. Noapte buna.
Sper sa nu mai citesc asemenea mizerii la adresa nimanui.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-09-20 00:53:19
         
 
  dupa cum vezi s-a inghesuit cu un comentariu langa tine
pana acum nu exista

da" a dat din coate sa-ti simta parfumul
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:51:00
         
 
  insinuarile nu se probeaza, doamna avocat

intreaba-ti maestrul,pe d-l bordas

sau mai bine uita-te in geanta lui cand se opreste sa stea de vorba cu cineva pe holuri, ca tot i-o porti pretutindeni

ca si aici
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:46:17
         
 
  Cornel, eu stiu si cu cine vorbesc si ce vorbesc.

Dincolo de jigniri, ai facut insinuari despre legaturi cu interlopii ale unui user. Poti proba ce ai spus? Raspunde-mi simplu: da sau nu? De fapt, raspunde-ti tie.

Nu ma asteptam, din partea ta. Sincer.

Am intrat critic pe textele lui Radu, stii bine. Nu sunt fan can can. Mi s-a parut firesc sa schimb doua vorbe cu Elena :). Acea parte din comentariul meu nu jigneste un user. De fapt, nu jigneste.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-09-20 00:41:23
         
 
  Când vei scrie un astfel de text pote îți voi dedica un comentariu critic.
Postat de catre Elena Stefan


Mă tulbură doar gîndul că nu voi apuca acea zi... :)) Ar trebui să fiu nemuritor. Nu cred că sunt, dar nu pentru asta sufăr.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-20 00:37:27
         
 
  daca Radu ar fi fost curajos, si-ar fi lasat deschis subsolul pentru comentarii. oricum, eu vad o schimbare in bine, se apropie de mine, a inceput sa coloreze:)) felicitari, Radu ! nu te vor mai mira patratele care ma locuiesc, cred ca abia incepi sa le intelegi. welcome back !:)  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-09-20 00:37:12
         
 
  "Elena... :) Maine poimaine veti fi acuzata ca faceti parte din haita! :))"-asta face parte din comentariul tau

ti se pare ca se refera la textul lui radu?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:33:40
         
 
  Poate ca ma insel, dar scopul acestui text era comentarea poemului lui Radu Stefanescu. Am impresia ca asist la o calomnie. Si la multe insulte.
Revin la rugamintea din textul meu:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=35187
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-09-20 00:30:57
         
 
  Dai în limbariță, Alensis. Obicei nu tocmai agreabil.

Despre care adevăr vorbești? Despre cel pe care-l clamezi ca fiind unicul, iar tu deținătorul lui? Comentariile tale sunt patetice, pline de intoleranță, lipsite de ceea ce îndeobște este denumit bun simț. De ce mai insiști? Ți-o spun eu. Sau mai bine nu. Încearcă să afli singur.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-20 00:25:56
         
 
  va admir talentul cameleonic, doamna Stefan!

sunteti lasa? poate ca da.ca ati ramas la conducerea saitului cat domnul Ion Corbu e plecat in vacanta prin tari straine si tastaturile pcurilor de prin hoteluri n-au diacritice

da" eu va admir pentru asta!

"Poate nu știi unde te-ai logat! Ai avea o scuză."

stiu unde m-am logat.si accept consecintele citite printre aceste randuri
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:23:47
         
 
  adevarul e o josnicie, liviu bordas

mai ales cand se prezinta sub forma de bun, valoare sau inscris cu caracter de proba

singurul adevar e bancnota de 100 de euro, nu?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:19:45
         
 
  ADN,

Și curajul poate fi un talent. Valorifică-l măcar pe acesta. Dar inteligent. Nu cu "rusine sa va fie" Poate nu știi unde te-ai logat! Ai avea o scuză.

O lașă!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-20 00:13:35
         
 
  Ne este, Alensis. Sau îmi este. O rușine cumplită, atunci cînd mă gîndesc la faptul că sunt nevoit să citesc asemenea josnicii. Măcar dacă ai fi scris cu talent. Cu umor. Dar tu nu ai așa ceva, așa că mă resemnez...

PS Liviu Bordaș. Cu majuscule. Măcar de dragul limbii române pe care o chinui în poeme.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-20 00:11:57
         
 
  Cred ca tu, Elena Stefan esti Ion Corbu/Emanoil Cristescu si cine mai stie cati useri/cate clone pe-aci.Si mai cred ca nu ai curajul propriilor opinii, esti un om nesigur in raport cu propria autoritate, temator chiar.Iti place sa fii laudat, adulat, aplaudat, ridicat in slavi. De asta il tot lauzi pe rechesan, de exemplu si ii tii parte. Ba mai mult, i-ai creat anumite facilitati ca sa-si verse vevinul de cate ori il apuca.Prin el ai reusit sa alungi o gramada de useri de valoare de pe Europeea. N-am inteles de ce.Poate pentru ca sub Numele de Elena Stefan ti-au iesit niste mazgalituri bune de aruncat.Te-a deranjat ca sa ai poeti buni in ograda, poeti care nu-ti pupa mana...


Despre liviu bordas ce zic?Ca are un caracter infect, e exact tipul judecatorului care papa de la maimarii politicii romanesti din palma(si de la interlopi, dar asta e alta treaba).Slugarnic pana la dumnezeu si-o palma mai sus...gargara ieftina, "baiat bun", numai bancuri si glume, constiincios in pupatul sefului acolo unde se excita mai tare...

amandoi sunteti niste lasi

rusine sa va fie
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-20 00:07:07
         
 
  "Esti inteleptul saitului?" ADN, Tu ce crezi?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:40:01
         
 
  Nu. Nu sunt. Sper că nu te aștepți să te întreb dacă tu ești cumva prostul lui. Nu-mi stă în obicei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-19 23:39:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Unde e o intrebare e si Liviu Bordas.

Esti inteleptul saitului?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-19 23:37:19
         
 
  Adriana Giurcă,

Poezia are culoare valorică în sine. "Haita" nu are o astfel de culoare. Poate eventual camelenonică!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:31:38
         
 
  Radu, in caz ca te intereseaza punctul meu de vedere, textul care a ramas pe site e remarcabil.

Primul parea ca are in reteta cam prea multa sare, dar nu contest ca poate fi pe gustul altora.

Referitor la PS-ul tau, desi pare greu de crezut, nu e nicio surpriza.

Mai treci si tu pe-aici si mai saluta-ne cu un poem, doua. Ok?

Elena... :) Maine poimaine veti fi acuzata ca faceti parte din haita! :))

Zambesc.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-09-19 23:27:28
         
 
  Și, în final: când s-a tras, erați sau nu erați după șifonier, cu borcanul de fasole afumată în brațe?

Stanislav, ranga!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-19 23:27:21
         
 
  Nu trageți în pianist! ăăă...pianistă! Face și ea ce poate.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:24:42
         
 
  Alensis, întrebarea completă, în stilul inchizitorial al anilor '90, era următoarea:

Cine ești tu, Elena Ștefan, și ce ai făcut în ultimii cinci ani?


Cred că la baza nivelului 200 stă principiul vaselor comunicante. Inteligența Elenei Ștefan este conectată la nivelul ei. Cum nivelul inteligenței este ridicat, mi se pare normal ca in baza principiului amintit nivelul să fie și el undeva sus.

PS Cum e turcul, și pistolul. Adică întrebarea. Despre a cărei pertinență ar fi multe de spus. Tot așa și despre caracterul turcului.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-09-19 23:24:13
         
 
  Elena Ștefan, ce număr porți la ciorap? în ce zodie ești? în ce ascendent? prinzi OTV? omletă sau ochiuri? Seria și cnp! Câte kg de orez deții în cămară? Te somez! Ai grijă! Aștept!


Securilăn Obilatul
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-09-19 23:22:44
         
 
  Multe dintre comentariile mele sunt scrise sub titlul "Exerciții de lectură" și valorizează, în limita timpului de care dispun texte valoroase publicate pe Europeea. Când vei scrie un astfel de text pote îți voi dedica un comentariu critic.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:22:09
         
 
  Existi intr-adevar sau esti o clona, doamna profesoara?
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-19 23:20:59
         
 
  ADN, dacă ai să mai citești regulamentul ai să afli și principiile pentru care poți avea nivel 200.

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2009-09-19 23:18:48
         
 
  În baza a peste o sută de comentarii pe care le gasesti la capitolul respectiv. Daca te deranjeaya reclama-ma or cere scaderea nivelului.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:18:44
         
 
  Cine ti-a dat nivel 200 si in baza caror principii?  
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-19 23:16:53
         
 
  Elena Ștefan. Este vreun deranj?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2009-09-19 23:13:35
         
 
  Tu cine esti, Elena Stefan?  
Postat de catre Bun Tare la data de 2009-09-19 23:12:19
         
 
  Scriu și eu dedesubt (SUBSCRIU).

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2009-09-19 23:12:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE