FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Crin Antonescu are blog
Text postat de ecsintescu virtual
Incepanad de astazi Crin Antonescu a intrat in blogosfera si implicit in randul politicienilor cu blog. Nu stiu daca va mai amintiti surpriza pe care Adrian Nastase a produs-o atunci cand a inceput sa scrie pe www.nastase.wordpress.com.

Ei bine, arogantul sef al tarii, cel care inregistra esec dupa esec de la acea nefericita declaratie a lui Geoana referitoare la o posibila alianta cu PRM, care l-a si desfiintat in fata unui Basescu devastator, pana la haituirea naucitoare la care a fost supus de marinar si de membri propriului partid, care mai ieri ii numarau ouale, asadar, arogantul a devenit om, a comunicat exemplar cu bloggerii si pur si simplu s-a resuscitat politic si mediatic.

Apoi Ion Iliescu si alti psd-isti I-au urmat exemplul. Campania electorala pentru localele din 2008 a adus in peisaj blogul Sustinatorilor lui Oprescu, primul blog electoral suta la suta. De fapt primele bloguri, pentru ca ele erau blocate de catre wordpress pentru ca erau o veritabila arma electorala. Acel blog a fost primul blog de mare impact pe piata “armamentului” electoral.

Astazi Crin Antonescu si-a lansat blogul la scoala de vara a PNL, in direct la Ziare.com.
Ii spun bun venit in blogosfera, mai tanarului nostru coleg. Il rog respectuos sa nu uite ca fiecare postac, asa cum a redefinit fenomenul on-line Adtian Nastase, este un preopinent inteligent. In spatele unui nick se poate afla un viitor Dinu Patriciu dat si Traian Basescu.

Adresa blogului lui Antonescu este asta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE