FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cain Basescu, Abel Basescu si Elena
Text postat de ecsintescu virtual
Asistam in aceste zile la una din cele mai mari manipulari din acest an electoral. Este vorba de Afacerea Armament- Mircea Basescu. Nu mai reiau povestea. De 24 de ore intreaga presa este in orgasm.
Cainii de paza ai democratiei, noii justitiari ai tarii si luptatorii condeieri ai Romaniei corupte, se afla in pozitie de tragere cu toata artileria din dotare.
Dupa succesul Ridzi si preconizata victorie Udrea, iata ca in sfarsit se loveste letal in insusi Zeus. Cazul lui Mircea Basescu si afacerile sale cu armament si fregate ( Flota, fir-ar sa fie) dovedesc indubitabil ca Traian Basescu este un mare afacerist. Mass-media exulta, tiranul e pus cu botul pe labe, mogulii pot rasufla usurati.

Traian Basescu a dat ochii cu presa inca din aceasta dimineata. Nu a afisat mina unui Caesar lovit pe la spate de implanturile Luxten ale lui Brutus, nici nu a aparut in fata inchizitiei ca un Samson scalpat de jaluzelele Dalilei. Tabloul e cu mult mai sanghinolent. Este fratricidul primordial.
Traian Basescu este Abel omorat putin de Cain. Parea scarbit, tradat pana si de propriul frate. El, cinstitul natiunii si Cavalerul Luptei anti-coruptie sa moara asa cum se intampla in toate miturile cosmogonice ale Universului, ucis prin tradare. Stati linistiti. Zeus nu a murit. A reusit sa se dumireasca la timp de complot. Traienel l-a bestelit putin pe Mirciulica. Acesta s-a retras de urgenta din Consiliul de administratie al firmei cu pocinogul sigurantei nationale si a plecat suparat la Fabrica de Inghetata.
Dupa amiaza totul s-a dovedit un mare fas. Firma nu avea licenta pentru a face afaceri cu armament, nu a exercitat trafic de influenta fata de Base.

In concluzie, marele tun al presei s-a dovedit un mare fas.
Si totusi care sunt dedesubturile acestei afaceri.
1. Presa a fost intoxicata pentru a se deturna atentia opiniei publice de la cazul Elena Udrea. Astazi nicio televiziune nu a mai dat o stire despre nesimtita asta care instiga la nesupunere in fata legii si bunului simt. Elena Udrea este calcaiul lui Ahile. Blonda asta careia-i curge tarana din buletin poate fi calaul lui Basescu. Gestul ei de sfidare denota o frica viscerala. Simte streangul cum se strange. Precedentul Ridzi a bagat groaza in marinar si in metresele sale. Ieri la comisie aceasta a incercat manipularea cu ascultarile unor discutii private ale unor membri ai comisiei de ancheta. Din pacate, acel incident a stirbit din credibilitatea comisiei si e posibil sa faca din Elena Udrea o victima a furiei a dusmanilor lui Basescu.
2. Afacerea Mircea Basescu este lipsita de substanta. Promtitudinea cu care a intervenit Basescu si Videanu au aratat ca acest tun de presa poate fi demontat foarte usor. Basescu a mizat iar pe afect, pe victimizare. Mai avea putin si plangea. Draga Stolo era inlocuit de propriul frate, la alte proportii lacrimogene. Daca se mizeaza prea mult pe aceasta poveste, presa va iesi sifonata si complet decredibilizata. Imediat se va face legatura cu asa zisul linsaj mediatic administrat pitipoancelor Ridzi si Udrea.

Ca o concluzie telenovelistica… Cat de importanta este Elena Udrea pentru ca Basescu sa-si implice familia intr-o asemenea cacealma?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Latunski, Si eu incerc acelasi regret. Si anume, despartirea temporara de literatura. Va multumesc si nai treceti.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-23 20:20:32
         
 
  Mai ales ca ati spus intr-un comm " IBG-100".  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 18:32:04
         
 
  Domnule Corbu,
In urma cu o luna, in urma rugamintilor mele, ati spus ca ii reacordati nivelul avut (200) contului IBG. Reamintesc tuturor ca acestui cont i s-a redus nivelul din cauza mea, intru-cat am postat de pe el. Pentru ca eu am nivel 100, deci pot posta fara moderare nu vad care este motivul pentru care nu reacordati nivelul contului IBG. Va multumesc anticipat.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 18:31:00
         
 
  "Cat de importanta este Elena Udrea pentru ca Basescu sa-si implice familia intr-o asemenea cacealma?!"

Se zice " nu judeca pentru a nu fi judecat!" Ambiția Teodorei i-a adus până și locul de sfântă în calendarul ortodox. Probabil că Procopius din Cezareea a devenit elice în mormânt!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-08-22 18:24:12
         
 
  Cred că Adam Băsescu nu mai trăiește. Sufletul lui așteaptă unirea cu trupul. Dar Eva Băsescu e vie. Abia aștept să citesc scrisorile ei de mulțumire către șarpe. Pentru că i-a intermediat cunoașterea binelui și răului. Și ce iluzii îmi făceam cu tine, copile! Ai eșuat. În ceva extrem de comun. Politica. Poate că Peia are dreptate! Păcat...păcat că nu s-a confirmat. Hora în care te-ai prins seamănă cu dansurile precreștine în care așa zișii bărbați se țin de brăcinare și din cînd în cînd cîte unul mai slăbește strînsoarea...intenționat.
În ce scrii nu mai ai vlagă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-08-22 15:14:10
         
 
  Andrei iti raspund un pic mai tarziu. Nu citesc Alexandru Lapusneanul dar mai avem ceva treaba. Asa e cu guvizii din presa, baga non-stop. :)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-08-22 00:16:29
         
 
  decrebilizata- decredibilizata ... typo de Dry Muscat de Jidvei  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-21 23:44:14
         
 
  Ma si mir ca ai observat. Aceeasi presa care o infiera ieri pe Udrea, astazi s-a dovedit impotenta pentru inca o data. Presa de mogul a muscat momeala, ca guvidul, si este decrebilizata total. Spectacolul este jalnic. Cunosti povestea cu Petrica si lupul?
Daca nu ai citit-o, considera ca primul capitol s-a incheiat. Tot asemenea faci si tu, inghiti orice momeala care miroase a Basescu.
In curand, presa de mogul va trece pe internet, altfel va muri din lipsa banilor ce soseau pe caile publicitatii de stat. Jihadul a inceput sub zodia guvidului de presa.
Multimea, insa, scandeaza infometata si orbita de ura "Vrem capul lui Motoc". Tensiunea naratiei va creste cu fiecare zi, iar, cand va sosi momentul potrivit, capul Motocului se va rostogoli in piata publica sub uralele idioate ale multimii insetate de sange.
... nu imi aduc bine aminte, dar parca am mai citit chestia asta undeva. Ai idee unde?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-08-21 23:40:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE