FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doar un triunghi
Text postat de Dorin Nicolae GHIMIS
Azi sânt foaia unui deget a mâinii ce-i fața, cu unghile roase de gândirea căutatului.
Fluture mi-e inima fluture fără să fi fost vreoadată omida.
Paianjen mi-e ochiul hotar de vremelnice ecouri întrebări ,simțaminte ,morminte putrezind în flori înflorirea .
Sunt doar un triunghi ce a reușit cu speteală să se rostogolească printre celelante figuri geometrice iar pentru tine pare mai rotund.
Sînt doar un triunghi uneori obtuz,ursuz,spre alte dimensiuni, cocentric visând.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumesc pentru comentari și pentru sinceritate să nu îmi spui maestre Liviu că ești inginer se vede o zi bună vă doresc și nu mai fiți frustrati.
 
Postat de catre Dorin Nicolae GHIMIS la data de 2009-08-15 18:49:45
         
 
  Mulțumesc pentru comentari și pentru sinceritate să nu îmi spui maestre Liviu că ești inginer se vede o zi bună vă doresc și nu mai fiți frustrat.  
Postat de catre Dorin Nicolae GHIMIS la data de 2009-08-15 18:47:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mulțumesc pentru comentari și pentru sinceritate să nu îmi spui maestre Liviu că ești inginer se vede o zi bună vă doresc și nu mai fiți frustrat.  
Postat de catre Dorin Nicolae GHIMIS la data de 2009-08-15 18:46:32
         
 
  Știu: tringhiul cu speteală e un model futurist de scaun ergonomic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-08-15 18:20:03
         
 
  concentric

M-am molipsit. O fi de vină speteala. Sau acele alte dimensiuni.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-15 18:12:33
         
 
  Maestre GHIMIS, celelalte, nu celelante. Și concentri, nu concetric. Și deget al mîinii, nu a mîinii. Și cum adică, gîndirea căutatului? Și un triunghi care a reușit, nu un triunghi ce a reușit. Și cum adică, cu speteală? ăsta e termen poetic la fel cum sunt eu papistaș.

Și, pînă la urmă, de ce toate astea?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-15 18:10:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE