FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de diana teo
Ce este iubirea? Mulþi se întreabã… ºi eu printre ei.
Provoacã numai suferinþe? Numai durere?
Nu ai cum sã ºtii pânã nu te îndrãgosteºti ºi n-ai de ce sã te temi.
E frumos sã iubeºti, chiar dacã uneori doare.
O etapã a vieþii, la fel de frumoasã ca ºi adolescenþa, trecerea de la copilãrie la adolescenþã, schimbãri fizice ºi psihice, prietenii adevãrate.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

Ce-i iubirea?!
ºi eu printre cei ce
de milenii întrebare-ºi pun continuu
Un izvor de suferinþã ºi durere...
De ºtiut nicicând n-oi ºti
pânã ce un fir de dor te'a fi furat.
Temeri n-ai...
A iubi frumos îi, chiar de doare
pas al vieþii,
pas de tânãr, pas de om
freamãt, gânduri, zbor de pasãr'...


ªi acum comentariul ºi mai aiurit. Ce vezi tu mai sus, dragã copchile, e o incercare puierilã ºi grãbitã de a transforma gãndurile tale.

Eu nu merg pe ideea domnului Marin, care a "nãvãlit" cu furia unei oºti otomane de prin poeziile lui Eminescu sau Alexandri, in textele tale. Pentru mine e de-ajuns a scrie din suflet.

Însã, am ºi eu o rugãminte. Pãstreazã limita între prozã ºi poezie. Ai început cu un stil si dupã aceea te-ai aruncat într-o frazã kilometricã ce nu iºi mai avea locul. Putea fi spusã cu totul altfel (acolo de altfel nici nu am mai putut urma linia gândurilor tale).

Îþi propun un lucru. Pe aici prin comentariul astã þi-am menþionat doi mari poeþi ai secolului XVIII. Încearcã sã scrii o poezie în stilul lor. Nu conteazã motivul poeziei. Dupã aceea, când îþi va ieºi lucrul ãsta, vom merge mai departe. (Nu cred cã vrei sã stii cum scriam eu la inceput - de parca acum aº scrie mai bine, dar dacã insiºti am sã iti trimit pe YM odatã... ;)).

Pânã atunci, însã, nu te supãra pe comentariul meu sau pe mine, ºi încearcã ce ti-am propus. Chiar te provoc, pentru cã potenþial existã. Trebuie doar lucrat!

drag,
D.C.
 
Postat de catre Doru Alexandru la data de 2006-01-23 12:13:52
         
 
  Da Diana, provoaca si suferinta dar avem nevoie de aceasta suferinta...ai rabdare:)...incet incet ai sa vezi tu ce si cum.
drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-22 14:36:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cãutam "timbrul" personal... Nu e!
Repeþi lucruri repetate de alþii, ºi nici mãcar interesant.
Mai selectiv cu copy-paste-ul!

Dar pentru cã eºti (pe site) în aceeaºi posturã ca mine, îþi urez: bine ai venit!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-01-22 03:53:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE