FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Citindu-l pe Hassel
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Photobucket


Ce-l ține oare-atît de ferm și drept,
pe mercenarul fără pic de har?
Vreun țel, vreun rost – prezumții în zadar!
Doar platoșa de muci uscați pe piept.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  și mie.
dar de ce să ne epuizăm rezervoarele de milă, radule, cînd am putea să nu lăsăm ca să prolifereze fenomenul.
care, din păcate, de o mie de ori "din păcate", urmare a idioțeniei omenești, ajunge să ne sufoce sentimentele firești și să ne transforme, fără voie, în cinici! eu pe acești imbecili i-aș vîrî în cuștile comunitare, laolaltă cu potăile. nici nu știi ce înseamnă să te trezești, cam spre seară și cam singur, cu un batalion de javre în drum și să trebuiască a scăpa din clenci. am în memorie și situații din astea și te rog să mă crezi că simt și acum furnici pe șira spinării.
dar ce să mai pomenim de întîmplările tembele, cărora le-au căzut victimă destui.
vrînd-nevrînd, aducem în discuție și o chestie de altă natură: de tîmpiți ce suntem, o să ajungem, peste cîțiva zeci de ani minoritari!
să vedem cum ne va mai proteja coana europa de asalturile "umanitare" ale celor pe care ea, în blîndețea-i prefăcută, îi tratează cu buldozere și ni-i trimite ramburs. și care, deja, sunt extrem de periculoși pe aici. tare aș mai vrea să savurez momentul protestului celor care, acum, îți sar în țeastă dacă pomenești de asta.
fără opoziție dîrză, o să ne cam pară rău de slăbiciunea noastră prostească.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 17:03:11
         
 
  Ioane, ala pe care l-au "încăibărat" potaile fie era un idiot si le-a suparat cu ceva fara sa stie, fie a vrut sa le recite din E.T. si probabil bietele animale erau alergice la fenomen. Stiind ca n-o sa-ti fiu mai simpatic decat iti sunt, ti-as spune ca mi-e o mila imensa de cainii fara stapan sau cu stapani care-i tin in "juvat". Asta-i viata. De caine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-08-12 16:46:10
         
 
  am păpat un e. scuze!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 16:29:08
         
 
  Roosvelt o fost deștept!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 16:28:42
         
 
  Theodore Roosevelt - autorul citatului.

Mai știu eu o poveste c-un leu și cu iubitor de fiare. Poate altădată...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-08-12 16:20:18
         
 
  er:
"l-au mai reconstituit,"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 16:16:12
         
 
  nu știu de unde-i citatul, adriane, dar eu nu sunt blând cu cotarlele și nu voi fi în veci. dacă-ți ies în drum și comiți marea prostie de a te manifesta în stilul proaspeților iubitori de animale, în mod cert vei ajunge să faci injecții în burtă.
m-am distrat teribil, mai zilele trecute, cînd un caritabil din ăsta care umbla cu haita de potăi după el, să-i hrănească, nu știu cum a supărat javrele, înercînd să le porționeze în mod egal tainul și l-au încăibărat, frate, de nu a mai ieșit din colții lor decît făcut ferfeniță. nu știu cum lau mai reconstituit, dar mie, cel puțin, mi s-a reconfirmat obiceiul bine așezat al moșilor și strămoșilor mei că javra stă la paie, legată și cu juvățul la gît.
iar dacă întîlnești unul, vagabond, pe drum, fără par la tine ești mîncat. am eu o povestire despre cîinii lui Hicler, din cuprinsul unuei lucrări mai măricele pe care sper s-o gat cîndva. dacă nu m-oi pomeni cu vreo haită-n drum și fără ciomag la mine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 16:15:27
         
 
  *ajunge  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-08-12 15:58:36
         
 
  "Vorbind de blândețe și ținând un ciomag în mână, veți ajuge departe" :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-08-12 15:58:24
         
 
 
"Corneliu, mi se pare steril și contraproductiv ceea ce faci."

Blîndețea are și ea unele limite. Sînt o ființă curioasă și, contrar opiniei acreditate de stăpînire, am văzut că țeasta în cauză produce doar muci (e adevărat, presupuși a fi fala literaturii avangardiste). Măciuca este, pe acest site ultrapermisiv, doar o metodă mai contondentă și invazivă. Poate găsesc și-un pic de măduvă în tărătăcuța seacă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-12 15:56:19
         
 
  Ioane, las-o baltă. Au nu crezi că m-aș teme de reacția exintescului? Atîta doar că mă așteptam, de la CTA și de la tine, la replici de altă natură. Nu vedeți că acelea pe care le folosiți se situează cam la același nivel cu cele pe care le combateți atunci cînd sunt folosite de împricinat?

Ai știința pamfletului, Ioane. Pe un site de literatură acesta e preferabil ghioagei, care, oricum, nu-și atinge niciodată ținta. Ba mai are și efecte de bumerang uneori.

În fond, fiecare pasăre pe limba ei piere...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-12 15:34:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dar a voma eschibiții de cioflingari de după blocuri, se cheamă bun simț?
eu nu prea pricep cu ce măsură judecați voi!
desigur, nu măsura e de vină ci teama că vi se va trînti și vouă în cap țucalul cu sapienții de pantelimon.
ei da, curaj la greu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 15:23:26
         
 
 

"a sfida imaginea acestui site"

(r)ETE cine lustruiește imaginea coclită a site-ului! Halal să-ți fie! Îți șade la fix platoșa de împrumut. Tot tînără și etern neliniștită.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-08-12 14:40:43
         
 
  Ioane, dacă bunul simț se numește, pe la voi, naivitate, îmi asum naivitatea asta.

Indiferent cine ar fi scris sub pseudonimul Raluca, postarea lui Corneliu are pentru mine aceeași valoare. Sau lipsă de valoare. Mă aștept la alt gen de reacții din partea lui. Ca și din partea ta, de altfel, în unele situații.

A mînui măciuca nu poate fi un titlu de glorie.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-12 14:38:06
         
 
  naiv mai ești, liviule!
o naivitate ardelenească autentică au slab jucată, totuna.
și mă refer, specialmente la credința ta că vorbești cu elena toma. nu observi sau nu vrei să observi că prin contul ăsta se face chetă de deșteptăciune. cînd și cînd, mai apare și lenuța, ca să dea aromă de novice. un pic mai atent dacă citeai te prindeai și tu. așa... ardelenește!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-08-12 14:32:13
         
 
  Elena, eu nu voi ataca. Știi de ce? Pentru că, pe fond, tind să-ți dau dreptate. Pe formă, nu sunt de acord cu tine. Mai ales pentru acel atacați :)


Corneliu, mi se pare steril și contraproductiv ceea ce faci. Sigur, e doar o părere personală, pe care nu ești obligat nici măcar să o citești.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-08-12 14:19:24
         
 
  Savuros...și textul și caricatura! E din Canard enchaine, Cațavencu sau revista Pif)))?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-08-12 11:19:29
...................................

mai degraba, e din dorinta de a sfida imaginea acestui site, asta da ecoliteratura.

mai bine, ca la gradinita
acolo, exista, candva, olita:))
aici, albastru ecologic
a devenit cam patologic
sa curga muci uscati pe piept
sa rada Rechesan, nu-i drept ?:))

vai de viata noastra...
pensionarii astia, n-au ce face
vazand cum umplu oala cu potroace
mi se apleaca, inima ma doare
imi vine sa vomit de/a lor duhoare./


atacati:)


 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-08-12 14:11:54
         
 
  Savuros...și textul și caricatura! E din Canard enchaine, Cațavencu sau revista Pif)))?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-08-12 11:19:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE