FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REZULTAT
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit mai multe e-mailuri prin care mi se reclama scoaterea neasumată și nejustificată a steluțelor. Un fel de "cleptostar" rebel și, probabil, în concepția domniei sale, justițiar ori vindicativ, tulbură de ceva timp calea stelară europeică.

Am descoperit autorul. În fapt este o autoare. O "Zorra" sui generis, ori o "Bena Ladena" aparținând vreunei armate republicane provizorii, dacă mă pot exprima astfel. Am ID-ul și coordonatele geografice de unde a accesat. Nu este din România. Este însă o româncă republicană și rebelă. Și scrie bine. O aștept, în spiritul onoarei, să-și asume gestul eventual să-și prezinte scuze. Sau să justifice.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si astepta voinicul, zi de vara pana-n seara...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-07-19 20:32:52
         
 
  "Emil, dacă întrebarea ta este pur retorică, nu ma interesează întrebarea.

Dacă întrebarea așteaptă un răspuns, nu mă interesează o altă versiune :)

Poate că eu sunt mai conservator, așa că pot să-mi explic de ce prefer versiunea actuală, cel mult ușor îmbunătățită."


Intrebarea nu era pur retorica... siteul are nevoie de imbunatatiri majore, eu sunt de parere ca are nevoie chiar de o noua versiune...

Cred ca m-as baga si la imbunatatiri... NOT free of charge of course :).

 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2009-07-16 15:08:36
         
 
  Domnule Cristescu,

E bine ca ati identificat, v-ati tinut, partial, de promisiune. Ar trebui acum sa scadeti nivelul persoanei, ca sa va tineti total de promisiune.

Oare acuma a actionat aceeasi persoana ca si acum cateva zile? Ca atunci au disparut stele de la toate persoanele de pe prima pagina, inclusiv de la mine, era ca si cand ar fi fost ceva impotriva site-ului.

Toata treaba da de gandit, dar veti scapa de problema doar daca scadeti nivelul persoanei. Sau daca, asa cum propunea Gheorghe, le desfiintzati.

Cu stima,

VP

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-16 15:02:50
         
 
  Și cînd te gîndești că luni de-a rîndul l-am bănuit toți pe săracu' tavy de astrofobie literară;ceea ce nu exclude posibilitatea să-și fi făcut operație de schimbare de sex (virtuală firește)și un cont cubanez)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-16 14:58:49
         
 
  Așadar, ori faceți public numele celui/celei care a cules stelele, apoi îi dați jos nivelul, ori cuvântul dumenavoastră va avea de suferit.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-16 14:38:44
         
 
  ...Scuzele se așteaptă și se prezintă pentru greșeli, d-le Cristescu. Acțiunile acestui personaj au trecut dincolo de acestea, au devenit un sindrom compulsiv-obsesiv. Deci puteți să așteptați scuze mult și bine.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-16 14:34:48
         
 
  O nouă versiune, da.
O altă versiune, nu.
Mai exact, una în care jigodiile să nu aibă acces.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-07-16 14:20:31
         
 
  Emil, dacă întrebarea ta este pur retorică, nu ma interesează întrebarea.

Dacă întrebarea așteaptă un răspuns, nu mă interesează o altă versiune :)

Poate că eu sunt mai conservator, așa că pot să-mi explic de ce prefer versiunea actuală, cel mult ușor îmbunătățită.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-07-16 14:16:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu va intereseaza cumva o noua versiune a siteului ?

Daca da, putem sa discutam...


Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2009-07-16 14:09:40
         
 
  er:
o dată
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-07-16 10:05:28
         
 
  Totuși, e interesant de observat ce criterii de departajare poate să aibă! După "santiment" și umoare. Văd, - fac remarca doar așa, de dragul hazului - că "santimenetele" ei umorale, în ceea ce mă privește, sunt extrem de... buricoase, ca să mă "esprim" prin termeni mai ușor escaladabili. Și asta nu odată. Să fie cine bănuiesc eu? Sau să am surprize șocante?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-07-16 10:05:01
         
 
  Dacă republicanca noastră rebelă a scos stelele de la capodopera buriciană iute și neasumat înstelată ieri seară, eu aștept mai degrabă sa-și prezinte scuzele cel care a luminat făcătura aceea care nu are ce căuta pe site.

Zorra - Bin Ladena nu a făcut decît să dea expresie unei stringente necesități, aceea de salubrizare a pajiștii bleu, pe care unii o confundă cu o pășune pe care se pot băliga în voie.

Ar exista, prin urmare, circumstanțe atenuante.

PS Verbul a băliga este pur eco, avînd în vedere rapiditatea cu care se recirculă produsul activității pe care o exprimă.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-07-16 09:43:04
         
 
  O soluție la "problema stelară" ar putea fi renunțarea la acest sistem de evidențiere, sau textele să fie semnalate doar de redacție!(deși probabil că și editorii au idiosincrazii)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-16 08:47:21
         
 
  Nu voi reuși niciodată să înțeleg răutățile gratuite. Degeaba o așteptați să-și asume gestul, acesti oameni sunt lipsiti de scrupule.
Scaderea nivelului ar linisti spiritele.
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-07-16 08:22:30
         
 
  Gestul infantil și discreționar e dirijat de idiosincrazie! Sunt curios ce sancțiuni va suferi pentru că atitudinea ei nu este, observați, interzisă de regulament!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-16 07:39:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE