FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
mă gândeam așa (de mâine nu voi mai scrie)
Text postat de Sabina Datcu
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  obnubilarea  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-07 02:26:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cealaltă față a oglinzii, aceea în care nesingurătatea reprezintă existența, justifică spunerea Albastrului "Trebuie să rostești și să continui jocul unei absențe neîncetat reproduse"

Scrisul poate reprezenta varianta echllibrului, fragil dar peren, dintre cele două fețe ale aceleiași oglinzi.

Bleul, ca nuanță a fundamentalului "albastru" poate reprezenta validarea scriiturii de construcție și deconstrucție. Cu obubilarea accidentelor de mediu. Fie și literar!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-01-07 01:10:40
         
 
  Raspunsul meu este atat pentru dl Rechesan, cat si pentru tine, Radule:

citind acum, pt prima data, si postarea dlui Rechesan la textul anterior pe care l-am postat, am impresia ca deja orice vi s-ar spune trebuie sa reprezinte o "atitudine tafnoasa", trebuie sa fie o usa trantita peste nas. (In contextul in care, pe Europeea, trebuie neaparat sa ai atitudinea asta, existi numai atata timp cat te afli in conflict cu altcineva, etc, etc.)

Aici va inselati amandoi. Am produs explicatia-comentariu de mai jos nu pentru ca m-ar fi deranjat atitudinea D-lui Rechesan referitoare la textul meu (pana la urma fiecare e liber sa-si exprime opinia; la fel autorul textului, poate reactiona in fel si chip) ci pentru a-i spune ca exista lucruri mult mai bune de facut decat sa puna intrebari din astea retorice in subsolurile textelor mele. Nu din rautate. Si nu pentru ca m-as fi suparat pe domnia sa.
...Pe langa faptul ca nu vad rostul intrebarii respective. Ce se astepta? Sa apara X din neant si sa spuna: "vai, eu am dat steaua! eu am votat, pentru ca m-a cutremurat pana in madular(e) textul acesta sublim?!?"
Come on, fiti seriosi... Textul acesta nu cutremura pe nimeni, pentru ca nu acesta a fost sensul lui. De aceea centrul ii este ocupat de acel citat. Read it, guys!

Voi lua in considerare si optiunea inchiderii comentariilor, pe viitor.

Si Radule, da, scriitura imbraca diverse forme. Si poate orice poezie se scrie ca un jurnal intim pe care il faci public. Cateodata. Daca intelegi ce vreau sa spun.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-07-14 00:27:27
         
 
  PS Cit despre acst text, pentru ca este ultima mea interventie la opera ta, cu toata sinceritatea un comentariu sincer:
Decit putin si prost, mai bine mult si fara rost!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-13 23:35:22
         
 
  Sabina,
Mirarea mea este perfect justificata, atunci cind ai postat un text bun am semnalat-o:

" O binevenită gură de aer proaspăt, în vacarmul de bălci al paginii europeice de-acum!
Fain Sabina, inclusiv grafica și tonalitatea griului
8*
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-26 19:49:51

explicindu-mi si gestul!

Dom' Peia,
Unul din voturi l-am dat eu,am specificat; atitudinea mea este urmarea unui proiect de a susține tinerele talente (că și-așa îs mereu acuzat de defetism, criticism acerb, și alte rele), iar Sabina are dacă nu mai mult talent ca alte prezențe pe aici, are măcar bun simț., candoare, sinceritate și nu se dă în stambă cu ofuscări veleitare!
Acu' dacă privesc mai atent tabloușul vă dau dreptate: este kitschist, în măsura în care orice reproducere se înscrie în terminologia aceasta, dar e naiv și se potrivește versurilor
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-27 11:36:57
Nu o spun ca un repros, ci pentru ca mi separe reactia ta tifnoas[ mi se pare veleitar de infantila! Daca postezi pentru tine inchiide comentariile, macar in acest fel anonimul va avea o scuza plauzibila sau si mai bine fa-o pe un blog, ca toti cei care sufera de agorafobie.
Voi lua in considerare foarte serios invitatia pe care mi-ati facut-o!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-13 23:33:15
         
 
  Sabina,

pana azi, parea ca ne aflam aici pentru a socializa - in multiple nuante vocale - intre doua forme ale discursului literar:

- textul (ca pretext)

- datul cu parerea despre text (ca subtext)

azi ne dezvalui o alta ratiune a logosului: jurnalul public personal

perfect regulamentar - desi nu foarte etic - miracolul aparitiei unor stele sau voturi anonime sub una (intamplator, a ta) dintre productiile exhibate in acest spatiu i-a starnit o fireasca - zic eu - curiozitate colegului Rechesan; gasind usa deschisa, drumetul a intrat sa puna o intrebare; e drept, fara sa bata, si colac peste pupaza, fara sa-si scoata schiurile (trebuie observat aici ca eleganta penetrarii in spatiile private n-a fost niciodata punctul sau forte).

intamplator, amfitrioana facea dus

sigur, trantitul usii peste nasul intrusului pare a fi reactia naturala

dar oare nu era mai sanatos rasucitul prudent al cheii in broasca? chiar daca insotit de un bilet de genul "cheia e sub pres".

intreb si eu - naiv
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-07-13 22:02:46
         
 
  Domnule Rechesan,
parerea mea sincera: nu cred ca ar trebui sa va agitati atata din cauza unor voturi sau stele date de cine stiu eu cine. Eu zic sa-mi ignorati scriiturile (de aici si de aiurea)pentru ca mi se pare prea multa energie consumata intr-un mod nejustificat.

Am renuntat de mult la a mai scrie pe Europeea - pentru a urmari reactii despre cum imi sunt percepute textele. Veti constata - scriu rar, putin, numai cateva cuvinte. Postez EXCLUSIV pentru mine, pentru a avea un fel de "marcaj temporal" pentru anumite evenimente. In general, dupa ce am postat textul, nu urmaresc nici daca primeste voturi/stele/etc si nici comentariile. De raspuns - nu mai vorbesc. (aici am facut o exceptie pentru ca mi se pare, asa cum v-am mai spus, prea multa energie risipita - pentru nimic)

Concluzia: aceasta este o invitatie la a-mi ignora postarile. Facuta cu cea mai mare sinceritate.

Sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-07-13 19:48:22
         
 
  Evident textulețu' ăsta cu bleu pe negru de fum merita cu prisosință 2 voturi și-o stea! Anonimul care le-a dat, cred că le poate justifica în logosul său interior.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-13 09:17:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE