FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vederi
Text postat de elia david
- Oare ce ar trebui să-i scriem Micului prinț, ca să ajungă până la el? căscă mica floare de nu-mă-uita, abia trezită din somn.

Mic tăcu...
În ochii ei albaștri strălucea atât de frumos roua neputinței!
Numai el, nedormit,... parcă își pierduse tot cheful de a suferi.

Grație acestei întârziate sclipiri de moment, răspunse ușurat:

- Nu-i mai scriem scrisori!
Îi scriem... vederi!

- Vederi? păru mirată floricica, în același timp în care strâmbă și din nas, pentru a nu se dezminți.
Vederile nu costă bani?

- Nu costă, că le facem noi, spuse băiatul și se strecură în pat, ca să doarmă întâi și să-și contureze visul.

Cu ilustratele ce vor străbate spațiul, putând fi admirate de orice copil, al oricărei planete...
Lucrul acesta, cu siguranță, ajutând ca ele să ajungă degrabă la bunul său prieten.

Pe care, însă, nu știa ce îl împiedica să vadă cât de simplu era să comunici de la așa mare și insuportabilă distanță...


***


La celălalt capăt al universului, Micul prinț astepta fiecare răsărit de soare ca pe o veste...

Sosind uneori într-un plic fără timbru, pe care un copil desenase, în singurătatea poveștii lui, când niște nori străpunși de raze nerăbdătoare, când un astru cu petale, deschizându-se ca o flacără în arșița deșertului...

Era atât de frumos...

Ca în desenele în care prietenul său mai mare pusese cândva propria-i viață.

Încă auzea inima aceea bătând în pieptul infinitului ce-l înconjura din toate părțile, în rotirea fără greș a planetelor, căci toate, întors acasă, îi erau pe potriva sufletului.

Și când primea un răsărit de soare...
Și când împrumuta vocii prietenului său mai mic, de pe pământ, chiar daca acesta nu-l auzea încă, râsul său plin de clopoței...


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE