FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un avion de hârtie, puțin șifonat
Text postat de elia david
Cine vrea să-l caute, știe unde să-l găseasc㠖 dar, pentru că nu vrea nimeni, Mic este de negăsit.

Așa se face că, în ultima vreme, petrece foarte mult timp pe țărmul lui, în compania stelelor și a singurului asteroid pe care are un prieten adevărat.

Micul prinț i-a zis că o să-l ia într-o zi pe planeta lui – nu a precizat când, fiindc㠓Timpul nu contează”.

De atunci, în fiecare seară, cu inima să-i spargă pieptul, așteaptă un avion de hârtie puțin șifonat.
Pe care o să-l piloteze, în culmea fericirii, cu gândul la toți aceia care nu vor ști niciodată ce minunată aventură este să crezi.

Să crezi că orice este posibil, dacă rămâi un copil.
Și dacă ai, cât de cât, grijă să nu te rătăcești printre picioarele oamenilor mari – fiindcă ei nu privesc nici în jos, nici în sus, ci numai înainte, unde nu prea se vede nimic…

Acum, Mic se gândește la floarea lui de “Nu mă uita”.
Pe care nu este convins că o s-o poată purta prin Univers fără s-o smulgă din pământ.
Și care, sigur, atunci când o să-l vadă pe punct de plecare, o să bată apropouri despre cât de mult iubește ea Cerul, numai ca să-l țină pe loc.

Căci așa sunt micuțele plante fără spini: găsesc mereu ceva, orice, cu care să te înțepe și să te facă nefericit.
Chiar și atunci când își dau foarte bine seama că le iubești.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Adriana si Veronica.

Sigur, oamenii mari privesc si inapoi... :)
 
Postat de catre elia david la data de 2009-07-09 10:13:48
         
 
  Frumos, Elia.

Candoarea textului m-a cucerit si acuma, in special fiind vorba de Micul Printz...:)))

Dar, iarta-ma, in ceea ce priveste oamenii mari, sa stii ca sunt foarte multi care se uita NUMAI inapoi, nu cred ca nu i-ai intalnit inca! :)))

Vot cu admiratie,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-07-08 18:37:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mi-era dor de candoarea povestilor tale, Elia!

"să nu te rătăcești printre picioarele oamenilor mari – fiindcă ei nu privesc nici în jos, nici în sus, ci numai înainte, unde nu prea se vede nimic…"

si omul mare ramane pe ganduri, privind inainte...
*
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2009-07-08 18:27:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE