FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În atenția domnului Cristescu si nu numai
Text postat de Adrian A. Agheorghesei
...Fără introducere și cuprins, dar cu speranța că se vor desprinde unele concluzii, iată de la ce s-a pornit și unde s-a ajuns:


...Am să redau doar linkul textului sub care s-au derulat comentariile:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=34802&id_comentariu=138255



Apoi, comentariile mele, ale Vasilicăi Ilie și ale Elenei Toma, în ordine cronologică:



Am scos stelele acestui text. Aștept ca cine le-a oferit să-și arguemtneze gestul și le voi repune cu propria mea mână. Sau propriul meu click.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-01 19:35:42



[…]
Adrian, vrei sa-mi spui, in ce calitate ai facut acest gest? Voua cand vi se pun stele si voturi anonime, cum este? Te rog sa-mi pui stelele la loc, nu ai niciun drept, numai daca dl. Cristescu te angaja in acest post; de stingator de felinare! Te faci de rusine, zau! Sunt ca o mama pentru tine iar tu, un copil needucat! Rusinica!!!
Postat de catre Vasilica ilie la data de 2009-07-01 21:32:28


...Am scos stelele în calitate de user cu creierii întregi. Încă. Ele (stelele) nu au fost argumentate. Era și greu. Dar eu pot justifica lesne stingerea lor. Textul (deloc literar) este insipid, găunos, subșcolăresc, fără vreo oareșce structură, fără un limbaj care să fie barem în limitele mediocrului, este pe alocuri agramat, iar singura latură care-l face citeț pentru unii este faptul că-i spoit cu atac la persoană. Acestea fiind spuse în linii generale. Nu are absolut nicio valența artistică. Mă repet: să vină cei care au pus stelele și să arate altceva, și repun stelele cu mână mea. Dar de ce crezi că nu le-au semnat? Și, în fond, stele pentu ce? Pentru că stuchești un autor, iar stuchitul îți este împărtășit de alți unu-doi useri, care au și înstelat inepția? Nu-l mai implora pe Tavy să-și adjudece stelele. Nu le va putea legitimize.

...Referitor la stelele anonime pe care le primim noi - sunt de acord să fie scoase, însă cine le scoate să-și asume gestul și să-l justifice

...Sunteți ca o mamă pentru mine? Iar eu un copil needucat? Păi e logic. Cum aș putea să fiu educat de o așa mamă?

...Rușinică? Rușinică celor care umblă cu rotulele sfărâmate (adică merg în genunchi), cu mâinile întinse, cu ochii injectați de mofturi literare, și cu limba deșirată fix între fesele celor care, într-o clipă miloasă, i-au oblojit cu un comentariu îngăduitor. iar de atunci ștersul tălpilor de gunoaie a devenit, pentru cei dintâi, o valoare sui-generis. Rușinică celor care cred că faptul de-a fi privit din afară ca o piesă a unui întreg amortizează șuturile literare primate în dosul agramat, rușinică celor care își vând demnitatea în virtutea faptului de-a fi și ei pe-acolo, pe-aici.

…Probabil știi că la aproape fiece sport care necesită minge există copii de mingi. Ei, aceștia nu fac parte din joc. Chiar dacă se învârt și ei printre picioarele jucătorilor, chiar dacă încasează zâmbind coate în cap, chiar dacă, chiar dacă… Iar cine ți-a spus altceva și-a bătut joc de tine.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 14:33:28



AAA, iar nu stii ce vorbesti! Am spus clar: ca o mama, nu sunt mama ta! Pe deasupra mai esti si obraznic! Daca eram mama ta, stiam sa te pun eu la punct si altfel!
Eu zic sa pui stelele la loc si sa iti ceri si scuze!
Adica, eu ii stuchesc si ei ce imi fac? Si tu, care nu stii cum sa intri pe sub pielea lor, sa le faci pe plac, cum este, nu se cheama "slugarnicie", umilinta? Te rog sa nu mai intri in "casa" mea cu bocancii, sa lasi urme de noroi!
Postat de catre Vasilica ilie la data de 2009-07-02 15:54:35


...Vasilica, hai că am înțeles ce te doare. Stelele. Vrei și tu stele. Asta-i nemulțumirea ta. Nu că textul ar fi pireu cu gogoși.


...Eu nu am nevoie să intru pe sub pielea nimănui, pentru că, spre deosebire de alții, eu nu am nevoie de galerie. Orice scriu, oricând o fac, mi-o asum. Sunt sigur pe ce scriu, am încredere în mine și în posibilitățile mele. Știi de ce? Pentru că am simțul măsurii, știu ce pot, până unde pot. Accept că sunt la un nivel încă mic, dar cred și mă îndrept către un mai sus cu fiecare rând. Iar ceea ce scriu este prin sine de ajuns pentru a reuși într-o parte sau în alta.

...Nu repun nicio stea. Sîc! Și, pentru că mi-ai ridicat mingea la fileu - dacă ai fi fost mama mea, scuză-mă, dar ma autoavortam. Ar fi fost dreptul meu. Iar dacă intru cu bocanii în casa ta, înseamnă că acolo este mult noroi, iar șerpii umblă dezlegați.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 19:24:02


...Și totuși, de ce dracu' m-oi lega de forme? Uite, îți aprind eu 3 stele! Bucură-te! Dar vei ști mereu că textul este sub orice critică, iar stelele nu fac decât să-ți reamintească asta. Iar dacă fac acest lucru acum, nu înseamnă că-l voi repeta. Este prima și ultima dată când îți demosntrez că, in fond, nu codul ăla care generează trei panarame galbene este problema, ci o alta: Vasilica, tu ești orice vrei, dar nu scriitaore. Ești la pământ cu orice ține de literatură. De la gramatică, până la înțelegerea unui text. Și este târziu pentru orice remediere. Dar chiar dacă ai avea timp, nu ai putea să faci nimic, pentru că nu ai talent nici măcar cât are o broască în ceea ce privește opereta. Dar talentul treacă-meargă. Cu adevărat de neîndreptat este imposibilitatea ta de-a accepta că ai probleme cu prima treaptă a scriiturii, și anume cea care ne învața cum se ascute creionul ori cum se umple penița cu cerneală. Asta se judecă aici, asta se laudă, asta se blamează. Valoarea sau lipsa valorii literare. Și așa va fi mereu, chiar dacă îți vei termian taotă energia încercând să muți atenția pe cât de bună ești la suflet, cât de "true" ești tu creștină, ori cât de binel hrănești pe Ghiță. Punct.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 19:35:34


Cum am spus, trei stele. Felicitări! Fă ciorbă cu ele!
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 19:38:46


AAA, nu-ti voi multumi de cele trei stele, pentru ca mi le-ai dat in dusmanie si pe urma, erau stelele mele! Am sters topicul care te incrimina! Trebuia, conform regulamentului sau politicii(ma rog) a site-ului sa fii sanctionat ca stergi stelele, prin reducerea nivelului de acces. Te rog sa fii mai ponderat si nu-mi spune mie ca esti in masura sa-mi dai lectii de viata! Mai ai vreme sa copilaresti, baiatul mami, nu te da asa de mare, mai ai de invatat multe pana cand vei trece in vesnicie si nici atunci, pleci si nu le stii pe toate!Trebuia sa te iei de faptul ca sunt facuta de Florin Radulescu o nulitate si ca Ioan Peia, care se da drept "literat", se exprima ca pe maidan:"Te-am avut!" si da explicatii puerile de genul:"te-am avut la degetul cel mic"! Un om cu educatie, nu se exprima asa! Te rog, de acum incolo, sa gandesti mai intai de "n" ori, inainte de a veni la mine in casa, sa-ti speli rufele murdare in masina mea de spalat, fara sa-mi ceri voie! Am zis!
Postat de catre Vasilica ilie la data de 2009-07-02 20:15:58

...Se sancționează cu scăderea nivelului scoaterea nesemnată/ nejustificată a stelelor, cucoană! Poți pricepe măcar atâta sau apelezi la mașina de spălat să-ți traducă? Nu ma interesează să stiu de toate, nu mă interesează lecțiile de viață. Aici, acum mă interesează lite-ra-tu-ra. Poți pricepe asta fără să-ncepi iar să argumentezi inepții apleând la veșnicul laitmotiv al vârstei?! Crezi că este suficient să ai o căruță jumate de ani ca să fii superioară fie și din punct de vedere al lecției de viață? Acest lucru te ajută să capeți un loc în autobuz. Și nu de fiecare dată. Li-te-ra-tu-ră, duduie. Nu religie, nu viață, nu vârstă.
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 20:30:35



Mai, baietel, mai esti pe aici?!Cand nepoata mea va invata la limba romana despre poetul AAA, atunci mai vorbim! Te rog sa nu ma mai deranjezi!
Postat de catre Vasilica ilie la data de 2009-07-02 20:46:07



...Se sancționează cu scăderea nivelului scoaterea nesemnată/ nejustificată a stelelor, cucoană! Poți pricepe măcar atâta sau apelezi la mașina de spălat să-ți traducă?
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 20:30:35
.......................................



fratilor, dar nu mai oprește nimeni panarama asta de 3 stele AAA, mucosul ăsta care-și permite să se adreseze în asemenea hal unei doamne care-i poate fi mamă ?

Măi, balamuc AAA. Șterege-ți, nene, mucii, ai impresia că o diplomă de absolvent al unei facultăți te absolvă de respectul pe care îl datorezi celor mai în vârstă ?

D-le Ion Corbu, chiar lăsați asemenea jigodisme să se tot petreacă pe acest site ?
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:04:54


AAA.. măi, mucosule, dacă tot te arde așa tare literatura, du-te, nene, pe site-ul Uniunii Scriitorilor, fă acolo pe nebunul, dacă-ți dă gura.

Aici ești pe un site al unui altelier literar, ajungem să dăm socoteală unui mucos de 23 de ani ? Chiar nu-ți mai vezi lungul nasului ?
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:07:02




Doamna Elena Toma, știți că vă ignor, dar de data asta am ținut morțis să vă transmit toate cele bune! Sunteți o Doamnă!
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 21:11:18


Măi, aburitule. Ție, până nu-ți dă cineva peste nas, nu te potolești. Unde te crezi, nene ? Dar cât să te rabde omul ? Tot citesc și citesc, și tac și tac, dar chiar nu ție rușine ?
Nu mai e loc de tine și alde greii atelierului. Panarama dreaq ce ești.
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:16:06


nu ti+e rusine, de spume, mai fac si typo, la naiba:))
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:18:10


Mulțumesc, dar cred că e de ajuns, nu Doamnă?
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 21:26:23


next !
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:29:13



...Sunt limite pe care nici un mucos ca mine nu le trece. Prin mângâierile de mai jos, ați mai crescut puțin în ochii mei, doamnă Elena Toma. Încă aș putea să vă ofer un buchet de flori.


A.A.A (panarama dracului)
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 21:53:05



AAA... eeextraordinar, ce să spun, exact asta mă frământă pe mine, ochii tăi și creșterea mea !
Măi, copile, ai antecedente. Las-o baltă. Sper că nu ai tras la măsea, cum obișnuiești, și, acum, ai chef să lungești pelteaua cu mine.
Postat de catre Elena Toma la data de 2009-07-02 21:57:15



Chiar n-aveți limite?
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 22:02:39



...După cum se vede, numele Elenei Toma nu a fost pomenit deloc pe parcursul tuturor comentariilor. Cu toate astea, a apărut.
Ura și la gară!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  AAA, nu am cuvinte sa spun cat sunt de dezamagita! Eu nu pot sta pana noaptea tarziu sa urmaresc toate scenele acestea de joasa speta, trebuie sa ma odihnesc fiindca a doua zi merg la serviciu.Dar faptul ca ai iesit invingator din aceasta disputa( aici, fiindca Elena Toma a avut un moment de slabiciune, mai bine zis de nestapanire si imi pare rau pentru ca a vrut sa ma apere pe mine)asta nu inseamna ca iti va da dreptul sa faci tot timpul asa de acum inainte. Sper sa revii cu picioarele pe pamant. Nu te imbata cu apa rece AAA!!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-07-03 06:15:27
         
 
  ...D-le Cristescu, mulțumesc pentru că v-ați făcut timp.

...Elena Toma, asigurându-te de toată stima și de faptul că te voi ignora pe veci, îți urez noapte buna!

...Vasilica, îmi spuneai că dacă domnul Cristescu mă numește "lampagiul site-ului" atunci pot stinge stele. Nu m-a numit. Dar a admis că am procedat corect, ceea ce ți-am repetat de n ori. Poate că acum, având autoritatea în față, vei admite și tu acest lucru. În speță, nu aștept mulțumiri pentru cele trei stele, mă mulțumesc cu tăcerea ta.


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-03 00:16:54
         
 
  Userul Elena Toma are nivel 10 pentru atac la persoană și cuvinte jignitoare.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-07-02 23:47:33
         
 
  Ioane, eu nu ma imbat cu apa rece ! L-am ajutat pe Valeriu sa/si publice prima carte de poezie, apoi, altii, considerand ca ceea ce scrie merita atentie, au continuat sa/l sprijine.
Eu nu am nevoie de glorie.
Am trudit o viata pentru toate realizarile mele profesionale, care pot fi vazute, apreciate de specialisti in domeniile mele de activitate pe plan artisitc.

M/am dus langa Valeriu pentru ca m/a chemat, increderea lui m/a onorat si nu l-am dezamagit.

Orice m/ar fi chemat, as fi raspuns, cu aceeasi colegialitate.

Nu inserez, acum, aici, numele altor autori de poezie, proza, carora le-am oferit posibilitatea sa ajunga in paginile unor reviste de literatura, onorata sa pot vorbi despre realul lor talent. Si asta am facut-o din pura placere, dornica sa fiu sprijin, pur si simplu.

Ioane, nu vorbi cu pacat ! Te stiu om serios.
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-07-02 23:30:58
         
 
  Anda, eu am reușit performanța de a o ignora pe E. T luni bune!!! Deci...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 23:26:33
         
 
  Sigur că ai dreptate Andra, (ceux qui se melange avec les cochons...) poate doar dușurile reci și șocurile electrice(metaforic vorbind!)îi pot calma, sau nu...după cum se observă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-02 23:25:40
         
 
  Elena Toma,
În ceea ce mă privește și întrucît m-aș simți vizat, dat fiind faprul că poezia lui Valeriu Barbu nu-mi spune nimic și întrucît nu postează pe aici, ci prin alte părți, nu mi-am putut permite gestul de a afirma că mi se pare mediocră.
Dar tu dacă nu aveai nici o legătură cu evenimentul, te mai zbăteai, oare, atîta pentru a-l scoate în evidență?
Ori frustrarea vine din faptul că partea de glorie, care ți se cuvenea, nu a fost elogiată cum se cuvine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-07-02 23:19:43
         
 
  vai, au venit sa-ti linga ranile, micutul de tine.

cand voi va amuzati si batjocoriti, ce bine educati sunteti !

cum va da cineva peste nas, deveniti victime.

 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-07-02 23:16:53
         
 
  p.s + APRINDEȚI STELELE... URAAAAA !:)
PANARAME CE SUNTETI, NU STITI DECAT SA VA BATETI JOC DE OAMENI.
AMATORILOR !

RECHESANE, NU MAI SCRIE MESAJE LA OTV ! MI/AM DAT DEMISIA, NU TE MAI CHINUI SA MA IMPROSTI CU NOROI.

SCOATE-TI BARNA DIN OCHI, APOI ... TE DESCURCI TU !
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-07-02 23:15:19
         
 
  Adrian,

E regretabil ceea ce s-a intamplat la topicul respectiv, exista o vorba in popor care spune ca "daca te amesteci in tarate te mananca porcii", exista oameni care nu mai pot fi corijati orice le-ai face, nici dl. Cristescu si nici altcineva nu are puterea de a-i educa, nemaivorbind de faptul ca orice interventie sub textele lor este complet inutila, asta nu vreti sa admiteti voi cei ce va doriti sa activati pe un site literar.
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-07-02 23:15:03
         
 
  O fi, dar de data asta, nu a fost provocată defel. Eu aștept...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-07-02 23:14:29
         
 
  păi, nu ți se pare că și tu, muc cel mic, ar trebui să te-ntrebi dacă limitele sunt valabile și în ce te privește ?

și tu și rechesan vă țineți de capul bietei femei.
intră pe pagină, spune-ți părerea și hoo ! dar, nu , voi sunteți cu stele -n frunte, nene, ne-am dat dreaq, nimeni nu mai e ca voi.

faceți instrucție, implementați voi cultura.

dacă vezi și vezi că nu se poate, asta e.

d-l Ion Corbu a lăsat intrarea liberă, intră cine vrea, rămâne cine poate. acesta e sloganul.

dar, până nu porcăiți voi omu, nu vă lăsați.

sunt atâtea de comentat pe site.

o cronică a lansării cărții lui Valeriu barbu, să dea dreaq, niciunul dintre zmeii, greii de carton ai site-ului, nu ați fost în stare să faceți.

Valeriu Barbu a publicat a 6-a carte din spatele gratiilor.

voi, ce ați publicat, în afară de comentariile violente la adresa unora și texte cu limbi încrucișate... ?

sunteți patetici, și tu, muc cel mic și mai ales reche_san.

văd că i-ai prins obiceiul... ai început să-l imiți !
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-07-02 23:10:06
         
 
  Adrian,
Concluziile nu le trage cine trebuie! Editorii dorm,domnul Corbu își pregătește un comentariu evaziv și împăciuitor, iar libertatea de a fi mitocan își află deplină împlinire, pentru că vulgaritatea și grobianismul găsesc întotdeauna eterna scuză: am fost provocat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-07-02 23:09:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE