FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
RĂZBOIUL STELELOR (episodul doi)
Text postat de Adrian A. Agheorghesei
I. După o bătălie purtată pe planeta Evropeea No Limits, în intervalul 21-27 iunie (duminică, ora 24:00-sâmbătă, ora 24:00), după lungi și chinuitoare lupte punte la punte și corp la corp, contabilul-șef, adicătelea io (am și atestat), a constatat următoarea situațiune:

.......................(SUSPANS)......................


Locul 1: Sonet 152 (William Shakespeare). 3 stele galbene, 75 de puncte, text semnat Radu Ștefănescu.

Locul 2: Am văzut că era atât de mărunt. 3 stele galbene, 68 de puncte, text semnat Cristian Munteanu.

Locul 3: Compot. 2 stele galbene. 54 de puncte, text semnat Florin Rădulescu.

Locul 4: Trînta cuvioasei Basillisca cu tri ghiavoli elitești. 3 stele galbene, 49 de puncte, text semnat Gheorghe Rechesan.

Locul 5: Poveste de la etajul zece. 1 stea galbenă, 40 de puncte, text semnat Valeriu Cercel



II. În acest timp, s-au luat la trântă 48 de nave nou-nouțe (texte).

III. Navele au lansat 484 de rachete de diferite forme (comentarii).

IV. Navele au fost invadate de 6444 de ori (afișări)

V. Numesc “text” ceea ce a intrat pe prima pagină și a rămas acolo până în momentul scrierii acestui anunț.

VI. Unii autori (exp. Radu Ștefănescu) au avut două texte care ar fi trebuit să intre în acest top. Din motive lesne de înțeles, i-am trecut doar cu un text.

VII. Nu este exclus ca afișările și comentariile să fie (foarte) sensibil în plus sau în minus.

VIII. Dacă vreți să fiți pentru o clipă sadici, întrebați-mă câte dintre comentariile mai sus menționate au fost on topic și câte off…

IX. Dacă aveți contestații, le aștept cu drag. Ele nu vor fi băgate în seamă. Dacă insistați, nu vor fi băgate în seamă cu grație. Și totuși…

X. N-am primit nici până azi cele 8 (opt, VIII) navete de bere. Doar gheața am încasat-o. În cap.

XI. Din acest moment, predau (sarcina) plodu’. Mi-a ajuns! Obraznic, răsfățat. leneș (adică scriitor), ecoliterar, deși face des pe el.

XII. Felicitări tuturor!

XIII. Over.








Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nene aaa, asta e o acuza nefondata... sa sting stelele pe care le-au pus altii, e posibil s-o faca doar o minte bolnava, bolnava in ultimul stadiu (aici chiar aam vzut com cind cineva, nu spun cine, a spus ca stinge si chear astins si cele date de mine si altele... eu nu m-am suparat pe ins pentru ca aceeasi teorie o aveam si atunci... ( o minte bolnava, bolnava in ultimul stadiu)

si mai spui ca la adapostul noptii? ce avantaj are acela care o face noaptea si cel care o face ziua...
esti aiurea,
prietene... lasa galgaitul in timpul serviciului pana nu-ti devine obisnuinta nejudecarea!

sa stii ca te-am "citit printre randuri", tu chiar vrei sa pari ceea ce nu esti...dar, spiritul de gasca, de "fronda?" te taraste-n nesabuinta...
in locul tau as fi mai precaut.( prietenul la desnadejde nu te cata }

mai tii minte ce se vorbea de Paunescu visavis de porc? (om si scriitor?) n-as vrea sa ramai cu un gust amar dupa...

imbratisari tardive,
tavyca


verifica commuri R.S.
verifica cooR
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-06-29 20:25:31
         
 
  ..Păi n-aștepți tu protectoarea fustă a nopții, măi Tavy, că s-o faci pe-a lampangiul stingând stelele? La asta mă refeream, nu la faptul că cineva ți-ar nesocoti steluțele textelor tale.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-29 19:53:44
         
 
  "Se adună (se scad, eventual, dacă te chemi tăvycă, burică ică, ică etc)."
aaa

asta cum se va mai numi "magistre", in arhiva sufletului tau?

p.s.
sa-ti fie rusinica ne incapatoare in frigiderul inimii tale!
nu-mi da raspuns, e de prisos.

tavica

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-06-29 19:00:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  taie tu un Husserl, și adaugă 2 luni de Mihail Buricea :))  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-28 20:06:15
         
 
  ...Liviule, am pus apă la congelator. Mai sigur, mai sănătos, și semnatica n-are șanse acolo :). Nu ai cum să știi regulamentul deoarece este extrem de greu de înțeles. Eu am făcut șase luni de curs intens ca să-i pot da de cap. Ți-aș explica, dar mi-ar trebui cam un an. Totuși: se acordă stele sub forma shift + opt. (de la una la zece). Votul = două asemenea stele. Stelele clasice rămân ce erau înainte, nu au conotații în acest sens. Se adună (se scad, eventual, dacă te chemi tăvycă, burică ică, ică etc). Textele aflate-n față, autorii textelor, mai bine zis, vor fi prezenți în revista virtuală Europeea. PArcă era vorba și de niște premii, dar, na... Cam asta-i în mare. Pentru a afla dedesubturile, însă, 4 luni de Hegel, 3 de Hume, 5 de Husserl, puțin Spinoza, Husserl și Derrida, și-un cap cap-coadă de Kant. Altfel, nu. :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-28 20:04:56
         
 
  Adrian, nu am participat la concurs, nu știu regulamentul, dar apreciez munca ta.

Trimit eu cele 8 (opt) navete de bere, cu sticlele aferente, cam pline de praf datorită depozitării lor îndelungate în garaj după ultimul chef. Poate se îndură cineva și dă berea, care din sticlele navetelor mele cam lipsește din motive de sete a participanților la cheful despre care vorbeam. Zic poate se îndură deoarece nu am citit nicăieri că ar fi promis cineva bere, ci doar navete de bere. Eu cred că ți-am depășit așteptările, oferind navetele așteptate cu sticle cu tot :)))))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-06-28 17:49:50
         
 
  Ioan,

...Eu n-am făcut decâț s-adun și să scad, uneori să-mpart și să-nmulțesc. N-am văzut (NEX) sub textul tău, steluțele mici au curs (pentru asta sutn ele acordate), așa că vina mea este mică. Este dreptul tău să nu participi, așa că mă voi conforma cererii tale.


Radu,

...Ba ai poză. Aia cu banderolă la cap, două mitraliere în mâna și cu un rus între dinți. Deci ești ok. Dacă nu ești tu acolo, să știi că ție îți șade bine și fără fotografie. Tam-Tam!


Ialine,

...Te belesc!


Liz,

Pelinci, nu izmene. De faptu' că ai fost o mamă iresponsabilă nu zici nic? Iambi și dactile, iar plodu' vopsit tăt în scutex. Păi da...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-28 14:00:35
         
 
  "Cer chirie si pentru ocuparea spatiului de la uscator, unde bineinteles ai etalat la nesfarsit izmenele micutului."
(Luisa Parvan)

Luisa, draga mea, dar nu se mai poarta izmene, mai nou, pempersi!:))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-06-28 12:59:11
         
 
  ... si cate rachete au fost din tabara adversa?

Plus de asta eu cer despagubiri pentru linistea ce mi-a fost perturbata de tipetele plodului tau, obraznic si rasfatat. Cer chirie si pentru ocuparea spatiului de la uscator, unde bineinteles ai etalat la nesfarsit izmenele micutului.

Over si io, nu inainte de a felicita pe castigatori.
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-28 11:29:04
         
 
  câte dintre comentariile mai sus menționate au fost on topic și câte off… ?  
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2009-06-28 10:08:52
         
 
  Adrian, ai muncit, nu gluma... felicitari.

In ceea ce ma priveste, pentru ca deocamdata nu intrunesc conditiile (n-am poza la profil), fii bun si sterge-ma din top five.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-06-28 07:54:13
         
 
  Adriane,
Să nu te superi, dar eu eram pe NEXUS, sau cum naiba se zice, că nu am fost atent.!
Cer, deci, ștergerea mea de la gazeta de merit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-28 07:33:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE