FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...doar pentru-aici și-acum
Text postat de Sabina Datcu
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Un lucru curios despre elefanți este acesta: pentru a supraviețui nu trebuie să se prăbușeasca. Orice alt animal se poate împiedica si ridica din nou. Un elefant stă întotdeauna în picioare, chiar și când doarme.
[...]
Animale inocente, nu se gândesc că, după atâta timp, vor cădea cu miile în fața gloanțelor. Vor zace în țărână, mutilați de nerușinata noastră lăcomie.
[...]
În mijlocul atâtor morți, elefanții ar putea pur și simplu să renunțe. Tot ce au de făcut este să cadă la pământ. Ajunge atât. N-au nevoie de glonte. Natura le-a dat demnitatea să stea culcați și să își găsească odihna. Dar își amintesc de vechiul pact și de promisiunea sacră, făcută nouă.
Așa că elefanții mărșăluiesc și fiecare pas înscrie cuvinte în țărână: "Priviți, învățați, iubiți. Priviți, învățați, iubiți"...
[...]
Așa înaintează elefanții
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2009-06-28 22:14:14
         
 
  ți-o fi plăcînd ție, nicolae, dar, din păcate, nitatea de măsură a reușitei estetice nu este tudorul pe mm pătrat!
altfel, vasilica ar fi de-a dreptul ultra-genială, căci tot ce scrie ea îi place la nebunie!...

ps: nu e piatră!? ptiu! uite cun se înșeală omu', dom'le! bine că nu este meteorit, că o comiteam și mai dihai! ăla chiar era pictat de Domnul și cine știe cu ce anatemă sic mă pomeneam pe creștet...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-28 15:13:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mie mi-au placut "lacrimi colturate" si "privirii cocosate" . Tema abordata este este majora. Poemul acesta merita sa intre in top chiar daca e perfectibil - intotdeauna este loc de mai bine.
Nene Peia, sunteti destept, bre, nu zic,
da ce ne facem cu matale cu faci confuzie intre piatra si lemn?
Oricum, da-i si matale-nainte!
Io mai stau un pic p-aci pana baga pui la aprozar.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-06-28 13:16:46
         
 
  Stăi nițel, că a venit Nicolae cu carul de reportaj și cu lespezile lui boite de Domnul!! Mai mult chiar, ne-a descifrat el ceea ce mintea noastră măruntă nici că poate să clintească din loc. E o hermeneutică prin zona asta de-ți vine să mulțumești cerului că ți-a oferit șnsa de a fi contemporan cu Nicolae.
Dă-i' nainte, Nicule!
Chiar aveam nevoie de ascuțimea minții tale și de talentul tău inegalabil!
Și de pietricelele tale suprarealiste...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-28 07:30:05
         
 
  Lacrima colturata - geometrizare provenita din supraefort - oprirea visului care inseamna iesirea din universalitate si eliberare totala, eu plenar.
Spui ca soptirea se gaseste doar la margine de drum, soptire care nu de la oameni vine, ci de la Inaltul, Chematorul si Asteptatorul.
Omul este mic si-i prea legat de material prin interes, are privirea cocosata/ imperfecta.

Repetitiv, “aici si acum” devin stalpi ticaiti de secundare vremelnice. Sa nu raspunzi daca cel care-ntinde mainile este un infrant, daca traieste si striga pentru el sau pentru aici si acum. Sa nu raspunzi cand ai si tu probleme cu zborul. Sa nu raspunzi, sa nu raspunzi, sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,




Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi,
Sa nu raspunzi
Sa nu raspunzi,
10*
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-06-27 14:29:52
         
 
  8* si vot.Revin pentru comentarii.  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-06-27 14:24:27
         
 
  typoo kitsch-ist  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-27 11:37:47
         
 
  Dom' Peia,
Unul din voturi l-am dat eu,am specificat; atitudinea mea este urmarea unui proiect de a susține tinerele talente (că și-așa îs mereu acuzat de defetism, criticism acerb, și alte rele), iar Sabina are dacă nu mai mult talent ca alte prezențe pe aici, are măcar bun simț., candoare, sinceritate și nu se dă în stambă cu ofuscări veleitare!
Acu' dacă privesc mai atent tabloușul vă dau dreptate: este kitscist, în măsura în care orice reproducere se înscrie în terminologia aceasta, dar e naiv și se potrivește versurilor
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-27 11:36:57
         
 
  ...ca să nu mai pomenesc de voturi...  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-27 10:41:20
         
 
  Ar fi fost elementar și de bun simț ca cine se apucă să se joace cu steluțe lucitoare să facă efortul de a se și justifica. Altfel, nu poate fi decît un gest complet gratuit, care-l descalifică pe anonimul generos (oricine ar fi el) și, în același timp, pune într-o lumină jenantă textul, fie el bun sau rău.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-27 10:40:30
         
 
  sunt ușor de altă părere...
a opera cu deja-vu-uri, riscînd crearea unei atmosfere comune, este un eșec aproape cert.
ar fi nevoie de ceva mai multă anvergură, de o mai abilă mînuire a cuvintelor, pentru a ieși din zona romanțetei de gimnaziu.
prima strofă e un repetir subțire, cu "vise" care "încremenesc în aer". nici mai departe nu găsim cine știe ce prospețime în exprimare: "chip" ascuns în "palme" (!) și "lacrimile" alea "colțurate" sună minor și neinteresant.
urmează o formulare de-a dreptul scrîșnită: "privire cocoșată"!!
apoi, iarăși "vis destrămat" și "aripi înghețate" care "încremensc în aer"...!
sentimentul lecturii este unul sleit, neconvingător.
iar foto/grafia crează un stînjenitor sentiment de kitch.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-06-26 20:46:13
         
 
  O binevenită gură de aer proaspăt, în vacarmul de bălci al paginii europeice de-acum!
Fain Sabina, inclusiv grafica și tonalitatea griului
8*
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-26 19:49:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE