FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SARCINĂ + PROPUNERE
Text postat de Adrian A. Agheorghesei
Ca răspuns la postarea informativă semnată de Radu Ștefănescu – „Războiul stelelor” - și pentru că nu mi-e bine neavând bătăi de cap:

1. Aș dori, dacă mi se permite și dacă nu există altcineva deja interesat, să preiau sarcina contabilizării punctelor primite de textele care participă la proiectul „Europeea – revista virtuală”, pentru săptămâna 22-28 iunie. Motivul: probabil sadomasochismul ecoliterar.
2. Că să nu existe niciun fel de probleme cu privire la perioada exactă-exactă, voi avea în vedere textele apărute în intervalul duminică, ora 24:00 – sâmbătă, ora 24:00.
3. Propun ca userii care nu au un nivel ce permită votarea să poată acorda un maximum de 12 stele, nu de 10, cum era până acum. Rațiunile sunt lesne de înțeles.
4. Pentru a nu-mi părea caraghios, în săptămâna respectiva ori nu voi posta niciun text, ori le voi posta folosindu-mă de dreptul de a nu participa la selecție (NEX).
5. Voi păstra inspiratul titlu ales de Radu Ștefănescu – „Războiul stelelor” -, dar, ca să par și eu intelegent și original, voi adăuga „partea a II a”.
6. Acest demers este benevol, făcut de bunăvoie, facultativ, din propria inițiativă, nesilit și voluntar. Dar se acceptă o chetă care să se transforme în, barem, 8 (opt, VIII) navete bere, trimise pe adresa: str beraru’ nr. fără număr, bl. Hâc 148, et. 11, ap. 3,5. (a se lase la ușă, în gheață). Câteva pungi de chipsuri m-ar determina să mai pun câte o steluță în plus celor care participă la strângerea de fonduri.
7. Succes tuturor!
8. Felicitări, Radu, pentru efortul depus!
9. Am zis!
10. Punct.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "NT"-ul ma obliga sa ma "bag in seama".
Precizez ca nu sunt suparat ca nu ma apreciati.

Acum cativa ani am accesat drumul batatorit al literaturii virtuale si m-am speriat incotro duce. Si-am preferat sinceritatea colturoasa si nemangaietoare.
In locul unor acuzatii puerile sau apropouri prin texte, se putea demonstra cat de prost scriu - doar am oferit texte nebibilite, scrise chiar in direct!

Felicitari castigatorilor si succes tuturor in continuare.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-06-21 23:16:25
         
 
  aceasta  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-21 21:14:42
         
 
  Elena Toma, Gheorghe, este de ajuns pentru pagina aceasa. Vă rog...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-21 21:14:22
         
 
  scz de typo (îți place)
"îmi place"
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-06-21 20:05:43
         
 
  Adrian,
felicitări pentru "Răvașe", pentru statura ta artistică și cultura limbajului poetic în general.
Îți place cum simți și (cred că) tot ceea ce scrii.

Vot pentru sarcină:))
Inspirație maximă, poete!
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-06-21 20:04:37
         
 
  Am scris un com care s-a dus pe apa sambetei...

eh, sa incerc iar.....din nou!

ziceam, AAA, ca daca te superi pe Liz si o pagubesti de "ravas"mai e cum mai e, dar si pe noi?

si inca ceva, te felicit pentru "munca patriotica", voluntara, benevola...etc.......

cu drag,
tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-06-21 19:06:34
         
 
  Liz, sunt de acord cu tine pâna la "Propun recompensarea: ultima editie sa o incheie Radu!". Nu uita că io-s al doilea, cred, care rămâne greu însărcinat, însărcinat greu, sau greu. Păi tu-ți dai seama la ce este supusă silueta-mi de bibelou, psihicul, până atunci, înaripat etc? Cum se sting toate acestea dacă nu cu multă, multă sau foarte extrem de foarte multă bericioaică? Păi, ce, eu n-am loc lângă halbele lu' Radu? Ia, revizuiște-ți afirmațiunea și propune să încheiem ultima etapă în doi. Că altfel nu mai pupi tu niciun răvaș. Păi așa!

 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-21 17:57:29
         
 
  O fi punctul de plecare bleu ciel, dar perspectiva e roz, Radule...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-21 17:14:40
         
 
  o sa fie baietel, ca e pe bleu ciel

in plus, rimeaza
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-06-21 17:06:27
         
 
  ...Veronica, amin!
...Gheorghe, stai liniștit. E de la sine înțeles că toată spuma evropeii va primi punctajul cu exponent.
...Radu, mi-am făcut programul deja. Da' tre' să recunosc că unele puncte "dă" vedere (sau de travaliu) desprinse de tine nu făceau parte in oprdinea de zi. Le-am introbăgat acu'. Promit că, după trei zile, voi fac cunscout tuturor sexul plodului. Feicăruia în parte, la ureche; fiecare fiind băgat deja la perfuzii, defibrilatorul lânga... Cine știe cum vor reacționa unii aflând ceva de-un mistrț, numit Gheorhiță. Merci! Doamne ajută!


Aghoergravidu Desine Impus.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-06-21 16:37:29
         
 
  PS
I-am uitat pe ET si NT!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-21 16:05:42
         
 
  din punctul meu de vedere, din clipa asta ai preluat sarcina, sper sa evolueze satisfacator; te sfatuiesc sa eviti eforturile fizice excesive, alcoolul, sexul, fumatul si celelalte ispite curente; seara sunt recomandabile cateva alegari usoare prin parc, dar peste o luna-doua limiteaza-te la plimbari; evita emotiile, stressul de orice fel - e de la sine inteles ca ar trebui sa renunti la serviciu; cu lecturi usoare din protv magazin, super bebe, Ghidul Miresei, Avantaje, Cosmopolitan, Dieta, etc, iar in momentele de depresie cu integrame, pastreaza-ti un tonus vag optimist; nu sari niciun control periodic, plodul tau e si al nostru...



succes, prietene
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-06-21 16:03:28
         
 
  Eu propun ca voturile primite MP, OSC si MB sa fie contabilizate dublu, pentru ca in acest fel ,frustrarile de care sufera, ca nu sunt apreciati la adevarata lor valoare, sa-si gaseasca alinare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-21 16:03:24
         
 
  In ordine cronologica, cu fiecare contabilizare, observ ca a crescut si nr. de navete. Ma gandesc ca pana la terminarea ,,Razboiul stelelor,, sa se tot stranga ceva ,,material,, si cu regret constat ca Radu va fi cel care va pierde cel mai mult. Propun recompensarea: ultima editie sa o incheie Radu!

Bafta!
 
Postat de catre Luisa Pirvan la data de 2009-06-21 15:44:44
         
 
  Salutam (voios) voluntariatul benevol!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-06-21 15:18:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE