FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lansarea "Jurnalului american"
Text postat de Ioan Iacob




ROMPRES DIN 1889

MEMBRU AL EANA, ABNA, BSANNA XML | Informatii publice | Servicii | Istoric | Cariera | Contact | English

AGERPRES FOTO

SELECTII
Centrale
Locale
Externe
Sportive
Economice
Administratie Publica
Cultura

AGERPRES STIRI

București, 25 mai /Agerpres/ - Volumul "Spre o vară indiană pe I - 80. Jurnal american", scris de Ioan Iacob, a fost lansat, luni, la Palatul Șuțu din Capitală în cadrul "Zilei Hesperus dedicată literaturii".
Cartea, apărută la editura Fundației "Paul Polidor", este scrisă ca un omagiu adus soției scriitorului, profesoara de matematică Livia Iacob decedată în 2006.
"În anul 2004 am fost invitat ca jurnalist în SUA și după acea experiență jurnalistică am început să lucrez la o carte intitulată "Spre o vară indiană pe Internaționala - 80. Jurnal american". I- 80 este autostrada care duce la Cleveland la Chicago, orașul în care noi am lansat o carte atunci - un volum de poezie scris împreună cu poetul american de origine română Mircea Ștefan. În 2006 s-a întâmplat o tragedie pentru familia noastră (...). Cartea poartă o dedicație specială în memoria profesoarei și soției mele Livia Iacob", a declarat pentru AGERPRES autorul Ioan Iacob.
Cartea are mai multe capitole dedicate comunității românești din SUA și unor mari personalități.
"Volumul a apărut în urma strădaniei autorului de a reda viața în SUA, dar a scris-o ca un omagiu pentru soția sa care cu trei ani în urmă a dispărut dintre noi. Carte îi este dedicată ca omagiu și respect atât din partea soțului, cât și din partea celor care au cunoscut-o", a spus scriitorul Marin Voican Ghioroiu.
De asemenea, în cadrul evenimentului a mai fost prezentată cartea "Cununi de flori pentru eroi", semnată tot de Marin Voican Ghioroiu și volumul "Pe valuri", ce aparține poetului Ionuț Popa.
Fundația culturală "Hesperus" a organizat, în perioada 18-25 mai, ediția a opta a "Zilelor Hesperus", manifestări cu deschidere internațională.
Evenimentul a cuprins "Ziua Hesperus dedicată tradițiilor", "Ziua Hesperus dedicată tineretului" și "Ziua Hesperus dedicată literaturii". AGERPRES/(Florentina Simion)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"Comentariul" autorului la "comentariul" postat de Gheorghe Rechesan...

Stimate Domnule Rechesan,

Ati afirmat ca este..."absolut fascinant si util acest interesant articol ROMPRES din 1889" !
Daca nu cunoasteti semnificatia acelei mentiuni, vi se poate explica: denumirea AGENTIEI NATIONALE DE PRESA a fost "ROMPRES"...si nu articolul dateaza din perioada respectiva!
In cazul in care nu cunoasteti aceste lucruri este bine sa...va interesati (inainte de a comenta). In orice caz va multumesc ca ati citit relatarea respectiva si va raman dator macar cu o bere (care va va fi oferita...in anul in care credeti dumneavoastra ca a fost scrisa relatarea despre "Jurnalul american"!).
Cu consideratie,
Autorul
 
Postat de catre Ioan Iacob la data de 2009-06-30 12:47:46
         
 
  Da....absolut fascinant și util acest interesant articol ROMPRES din 1889 și efortul neostoit în langue de bois să, citez:"strădaniei autorului de a reda viața în SUA"!
Chiar că merită trei stele, da ce stele mai bine asteroizi că mare-i grădina universală...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-06-14 09:26:56
         
 
  Frumos, interesant, util,
vot,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-06-14 01:23:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE