FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EBA -PROBA DE ADMITERE
Text postat de ecsintescu virtual
Elena Basescu, nu vrea nici mai mult nici mai putin, decat sa mute marijuana din Bamboo pe tarabele din piata Matache. Provenita dintr-o familie de ilegalisti in ale consumului de alcool ( tata Base fiind un impatimit al viskiului de contrabanda, cand romanii faceau coada la Saniuta) Elena Basescu isi anunta calm, cu ochii “inaspresivi ca zarul” dorinta revolutionara de a legaliza iarba, in direct la Tonomatul de Ciutacu, dusmanul de clasa al piratului de Cotroceni.

Spiritul Woodstock al fetitei Luxten a luminat toate undergroundurile freudiene ale tinerilor EMO sau EBA din mandra noastra tara, care se vor grabi sa dea la Remat alambicurile mostenite de la bunici pentru a achizitiona in rate narghilele garantate de Guvern.

Presa din Romania, atat de tavalita de Tatucul nevinovatei, s-a grabit sa-si modifice titlurile editiilor si sa priveasca propunerea EBEI ca un act de curaj si sinceritate. Televiziunile au inceput dezbaterile cu analisti si para-analisti, confirmand inca odata proverbul cu nebunul care arunca piatra si inteleptii care o cauta. Strict electoral, EBA a punctat. Mii de tineri acneici care au posterul Elenelor in WC-ul de serviciu si asculta Florin Salam pana la epuizare, s-ar fi incolonat la vot pentru a vota numarul masinii la care viseaza atunci cand fac posta un chistoc de marijuana. Insa, EBA, urmand pedeegreeul Tatacului, s-a razgandit, provocand sevrajul tinerilor de dupa blocuri ahtiati dupa “modeluri” pline de “ succesuri”.

Politicienii au primit declaratia printisoarei cu maxima condescendenta.

Draga Stolo, a refuzat intrebarea jurnalistilor, spunand ca mai importanta e seceta. Asta gandindu-se, poate, ca si culturile de canepa vor avea de suferit.

Mircea Geoana, devorator de “limba soacrei” si placinta cu praz, halucinogenele care il fac sa se viseze presedintele Romaniei, i-a luat apararea EBEI. Asa ii sta bine unui barbat de stat care tinand la imaginea mamei-soacre incearca un deel cu taticul micutei.

Singurul care a rupt pisica este Crin Antonescu. A pus pe tapet o mare problema a societatii romanesti si anume, lipsa de modele a tinerilor din Romania. Tendinta tot mai nociva a tinerilor de a transforma pitzipoancele momentului in vedete si personaje providentiale. Elena Udrea, Ritzi-Pitzi, EBA alaturi de batranii Gigi Becali si Adrian Copilu Minune sunt, din pacate modelele tinerei generatii.
Crin Antonescu a facut un act de curaj. Nu pentru ca EBA sau Lenuta Udrea ar fi mari scule in bascule. Prin gestul sau “boemul” Crin Antonescu risca sa-si indeparteze tinerii si ma refer la cei amatori de senzatii tari. Cu toate astea, inca odata, Crin Antonescu a demonstrat ca este un om politic vertebral. Nu un demagog, vanator de voturi sau privilegii. Fac un recurs la memorie. In plina campanie electorala singurul partid care s-a opus cu vehementa majorarii salariilor profesorilor a fost PNL. Liberalii au stiut ca aceasta lege nu poate avea finalitate practica. Toate celelalte partide au votat aceasta masura elucubranta. Presedintele Basescu a promulgat legea. Chiar daca au pierdut zeci de procente, liberalii au fost fermi pe pozitie, pronuntandu-se constant impotriva acestei masuri demagogice. Fireste ca alianta maro nu a pus in aplicarea legea pentru care s-au batut cu caramida in piept.
Pastrand principiile partidului liberal, Crin Antonescu a fost necrutator. Nu avem nevoie de pitzipoance viciate, nu avem nevoie de droguri. Si pentru acest fapt, Crin Antonescu va fi presedintele Romaniei. Asta daca nu candideaza Oprescu. Pazea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Excelent raspuns! Sarcastic si bine construit. Ma bucur ca ne regasim aici, domnule Florian. Totusi, trebuie sa fac unele precizari.

1. Sorin Oprescu a fost detronat miseleste de Vanghelie. Pentru Doctor au garantat bucurestenii. Sorin Oprescu, daca in final va candida, este singurul care ne poate scapa de tiran.
2. Paul Pacuraru este un nefericit. Putin ma intereseaza ce face cu sora lui ceas, atat timp cat asta nu ma afecteaza in mod direct. Era totusi intr-un spatiu intim. Pana la urma, fiecare dintre noi a practicat acest sport. Chiar si tu. Basescu a zis ca mai bine o suge de la licuriciu mare. Si lucrul asta a trasat linia politicii externe a Romaniei. O politica facuta in genunchi.
3. Ce treaba are Crin Antonescu cu Pacuraru, nu mai tu poti stii?
4. Nu sunt platit sa fac campanie lui Crin Antonescu. Acest articol a fost postat din pura convingere. Dupa cum bine stii am facut doua campanii electorale impreuna cu prietena mea, ambele fiind un succes. Si acum suntem angrenati intr-o astfel de campanie dar nu pentru Crin Antonescu sau liberali. Simpatia mea pentru Crin Antonescu si justetea acestei alegeri este confirmata de doua personalitati politice de calibru. Ion Iliescu si Sorin Oprescu. Fireste ca suntem platiti pentru serviciile noastre. Este o munca, deloc usoara, si remunerata in functie de performanta si portofoliu. Iti inteleg frustrarea legata de succesul nostru. De aici pana la corigii cu crema a la Pacuraru e cale lunga. Pur si simplu am postat aici articol pentru ca aici am cunoscut-o pe femeia cu care lucrez. Intr-o zi de 30 mai acum 2 ani. Am vrut sa punctez momentul. Am avut oferte chiar de la Felix Tataru. Le-am declinat. Stii de ce? Pentru ca noi suntem de stanga. Asa ca..din pacate nu suntem niste mercenari. Fireste ca ne vindem serviciile la justa lor valoare. Ne-am propus sa traim de scris si o facem foarte bine. Cu toate astea, indiferent de cati bani ne-ar da Elenele sau talharul Flotei, ne-ar paraliza mainile si ni s-ar atrofia rinichii. Dupa asta ar trebui sa scriem tristice. Repet. Acest text reprezinta o parere personala in care credem si o argumentam.

Oricum, apreciez inteligenta si sarcasmul tau. Si ma bucur ca scrii pe gratis. Banii nu aduc fericirea. A, era sa uit, asteptam blogul tau. Recunoaste ca am fost extrem de cuminte. Daca vrei sa te ajutam, suna-ne.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-06-01 02:20:42
         
 
  Daca, prin absurd, Marian Vanghelie, garantul nulitatilor din PSD, va garanta si pentru artizanul proiectului autostrazii zburatoare, trasate pe raza Bucurestiului, doctorul primar Sorin Oprescu, atunci, si numai atunci, doctorasul mai are sanse sa intre in calculele electorale ale toamnei 2009. Crin Antonescu, colegul de “dreapta” al lui Paul Pacuraru, manufactirierul politic al PNL, are aceeasi alonja ca si fostul ministru al muncii si protectiei sociale. Nu voi vota EBA, asa cum nu voi vota nici lista PSD. In schimb, ma induioseaza inclinatia ta spre dreapta lui Pacuraru si a colegului sau de doctrina “de prima mana”, Antonescu. Cine se aseamana se aduna si se voteaza intre ei, imi este sufficient de clar, dar si mai clar se prefigureaza ca, in disperarea sa, deja cunoscuta opiniei publice, determinata de o iminenta si inevitabila reanimare a justitiei, Patriciu a ajuns sa plateasca pana si cersetorii electorali de site-urile literare. Nimic nu este mai jenant pentru un individ care ridica pretentii “intelectuale” decat sa serveasca la masa manelistilor politici pentru trei covrigi uscati de crema Pacurarului. Nu ma mai mira, avand in vedere oscilatiile tale doctrinare, ca mergi pe "mana dreapta" a fostului ministru.
Sa va iubiti bine!
Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-06-01 01:07:23
         
 
  "Revin"?
"Dă adresa blogului"!
Ecsi, în ce zi ești? Azi e 31 mai 2009; ești sigur că nu ai încurcat anul?

RESPECT
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-31 20:31:27
         
 
  Multumesc domnului profesor doctor Mihail Buricea. Pentru ca pe pagina lui Ureche s-a vehiculat ideea ca l-as lua la misto pe domnul Buricea, afirmatie facuta de micul nostru sahespeare. Repet in limba romana: Am tot respectul fata de domnul profesor doctor Mihai Buricea. Punct.


Unde este Ioan Peia?


Rechesan, da adresa blogului.


Stefanescu, nu e un articol scris la comanda.

Revin
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-05-31 18:21:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  *"Elena Băsescu" e subietc, "vrea" e subiect, - "Elena băsescu e subiect, "vrea" e verb...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-05-31 14:27:56
         
 
  "Elena Băsescu" e subietc, "vrea" e subiect, Ecsi. Înțelegi tu...
Nu i-ar strica o corectură de ordin gramatical texului. Zic și io.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-05-31 14:27:22
         
 
  scris la comanda, batrane, cu talent, dar fara chef si nici convingere, se vede din avion

n-are cum sa nu-ti fie mai draga EBA decat principiile, da' banu' n-are miros, si asta-i adevarat

mai vezi si tu cum se scrie pedigree, scoate virgula dupa "draga stolo" etc, mai suna un prieten la o adica

scot stelele, evident, dar nu te oftica, ti le pune la loc dom' profesor nea Buricea
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-05-31 13:23:21
         
 
  typo; PIPITZE  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-31 12:02:40
         
 
  "ecsi, ai oarece dreptate"
Așa e Liviule, da' oare dacă EBA promitea scăderea accizelor la secărică, vituperările astea mai apăreau?
După stil mi se pare extras din blogul altei pipitye mai roșii în cerul gurii
După poticnelile ortografice ("ochii “inaspresivi ca zarul”)și disprețul arătat diacriticelor par a fi totuși opera junelui nost'!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-31 12:02:09
         
 
  Un pamflet al unui candidat?
Asa o fi, dom profesore Buricea. Limba romana are valente multiple dupa cum vad, se rasuceste dupa vointa matale asa cum limba matale se roteste dupa posteriorul ecsintescului.

La mai mare, inteligenta voastra.


ecsi, ai oarece dreptate in ceea ce scrii. Asta nu inseamna ca ai totdeauna dreptate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-05-31 10:34:48
         
 
  Un portret reusit al politicii dambovitene, descris cu binecunoscutul talent literar al autorului.
Felicitari, un vot ,3 stele binemeritate si un umil pamflet al unui candidat prezidential!

Un bărbat dintre aceia ce-a umblat pe trei oceane
conducând vapoare roșii spre meleaguri bogătane
după ani și ani de muncă pe oglinzile de ape
s-a întors în sânul țării de la care să se-adape

Plictisit de hoinăreala ce l-a preumblat prin lume
a venit pe malul mării ca să ne lase postume
în care să povestească aventurile pe mare
si pe străzile din porturi marcate cu lampadare

Dintre faptele mărețe reținute la-ntâmplare
merită reamintită neavând o remușcare
cum a reușit în pielea unui lup viteaz de mare
să dea foc la șapte nave dintr-o singură mișcare

Stând așa cu trei șuvițe pe chelia sa lucioasă
i-a-ncolțit în vârful minții o idee-ngenioasă
să transforme țara toată într-o navă-mpărătească
pe care domnia sa cu onoare s-o cârmească

Tot urcând cu îndârjire spre a navei proră nouă
a vândut flotila țării pentru sute mii de ouă
ca prin astă faptă strâmbă să devină căpitanul
celei mai făloase nave din întreg aliotmanul

Ajutat de vântul sorții care i-a fost tot prielnic
a ajuns la cârma navei înscriindu-se-n pomelnic
de unde încearcă-ntruna s-o conducă toată viața
spre limanul fercirii unde e moartă speranța

Din păcate nu-si dă seamna că această navă încă
nu e pentru aventură să o dea din stâncă-n stâncă
iară pasagerii navei nu sunt vite din ogradă
să-l aclame totdeauna din paradă în paradă

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-05-31 09:58:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE