FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PALMARESUL CONCURSULUI NAȚIONAL DE POEZIE
Text postat de Ioan Jorz
Joi - 14.05.2009 - în sala "Atelier" a Casei de cultură "George Suru" din Caransebeș, cu prilejul simpozionului dedicat poetului caransebeșean - de la a cărui trecere în neființă se împlinesc treizeci de ani, s-au decernat premiile pentru poezie ale ediției a XVI-a a Concursului național "Sub semnul de taină - George Suru".
Alcătuit din personalități ale literaturii române, juriul,

1. Gheorghe Secheșan - Timișoara - președinte
2. Liubița Raichici - Reșița
3. Octavian Doclin - Reșița
4. Nicolae Borlovan - Caransebeș
5. Ioan Jorz - Caransebeș

în urma notării(independente) fiecărui grupaj de poezii a stabilit următorul palmares:

Premiul I - Ada Aitonean - Turda
Premiul II - Paul-Gabriel Sandu - Reșița/București
Premiul III - Georgeta Adelina Dozescu - Timișoara

Mențiune 1 - Alexandra Emilia Bucur - București
Mențiune 2 - Costel Mirea - Slatina Olt

Premiul revistei "Reflex" - Iulian Ciupitu - București

Cu această ocazie, în prezența concurenților premiați la concursul de poezie și a publicului participant la simpozion, a fost lansat un nou număr al revistei literare "INTERFERENȚE" - care apare la Caransebeș.

Printre invitați, din Serbia, a participat și poetul Miljurko Vukadinovic, cel care a învățat limba română de dragul lui Nichita Stănescu, el promițând, pentru ediția de anul viitor - când se împlinesc șaptezeci de ani de la nașterea poetului, traducerea în limba sârbă a unui număr de șaptezeci de poezii din creația lui George Suru.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumim, pentru gândurile bune, doamnă!

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-05-24 08:02:07
         
 
  O astfel de veste, despre concursuri de acest gen, astfel organizate, este ca o gură de aer proaspăt pentru un cititor.
Felicitări organizatorilor, juriului, concurenților și mulțumiri lui Ioan Jorz că ne-a adus aceste rânduri despre concurs.
M-a bucurat când am văzut și un slătinean premiat, felicitări lui.
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-05-23 20:29:36
         
 
  Dan Cârlea, ce-ar fi ca dumneata să le cauți textele pe NET. Îi găsești acolo, pe toți. Îți dai seama că ar trebui să trec pe la Casa de cultură "George Suru", să fac niște copii, să culeg și să postez textele. E prea mult! Cu prietenie și scuze, pentru întârzierea cu care răspund!
Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-05-22 21:22:30
         
 
  poate ar fi bine sa fie publicate si poeziile castigatoare. Asta mi se pare interesant la un concurs literar, sa vad in primul rand ce texte au castigat ceva, nu neaparat cine.
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2009-05-19 13:54:11
         
 
  P.S. Adam Puslojic, din câte-mi amintesc, e de prin Valea Timocului, Sorine. Miljurko Vucadinovic e sârb, sârb.  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-05-18 20:57:23
         
 
  Sorin, mulțumesc pentru felicitări, în numele organizatorilor! Am să le transmit. Și tu și eu am câștigat premiul I la acest concurs. Cum a mai trecut vremea!
Poate deschid un topic nou, da' tu știi cât sunt de comod. Oricum, găsești premianții și creațiile lor pe Internet.
Cu prietenie,
Ionuț J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-05-18 19:41:23
         
 
  Felicitari organizatorilor! Felicitari tuturor concurentilor si mai ales premiantilor acestui concurs care imi trezeste o anumita nostalgie a timpurilor ireversibil trecute.
Ai putea posta intr-un topic nou si cateva din creatiile castigatorilor? Cred ca ar fi interesant de vazut cam pe unde se situeaza tanara generatie.
Parca si Adam Puslojic a invatat limba romana tot de dragul lui Nichita Stanescu, nu-i asa? Ehehe, daca am avea mai multi Nichita si mai putini Becali, ce bine ar fi de tarisoara noastra!
 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2009-05-18 19:31:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE