FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cerere
Text postat de Atropa Belladonna
Domnule patron,

Subsemnata Cocuța Cocostârc, sau altfel zisă Coco, salariata dvs. de-acum doi ani, de când am venit la dvs. cu fustița mea mov, aia scurtă și-n carouri și-n care m-ați pus să dau probă de lucru ca să vedeți dacă mă pot apleca cu genunchii drepți, angajată cu jumate de normă întreagă, vă rog să binevoiți a-mi aproba câteva zile de concediu, poate fi și de maternitate dacă altfel n-aveți, că oricum dvs. sunteți ca o mamă vitregă pentru noi toți.
Zilele, deși numărate, îmi sunt necesare deoarece în ultima vreme mă simt foarte epuizată din cauza ultimului ciclu lunar cu poezii de dragoste..
Pentru că nu știți , dar eu sunt pe timpul meu, uneori și pe centură, poetă liber profesionistă. Una din multele mele poezii a fost semnată chiar de Magda Isanoș, că sunt foarte modestă din fire și nu mă deranjează ca să le inspir chiar și pe înaintașele noastre poete.
Mai am semnate și de alții, da ei nu știu.
Ca o informatoare bună ce sunt, că mă informez mereu de pe google, vă anunț cu această ocazie unică, de faptul că o colegă de serviciu, care se crede și ea poetă contemporană cu mine, deși nu-i deloc, a scris o epigramă la adresa dvs., dar n-am aflat încă la ce adresă a trimis-o. Oricum, e una defăimătoare, că aia scrie numai defăimări ca să tragă oamenii ponoasele.
Am tras și eu odată unul de păr, că nu știam de unde altundeva să-l apuc și m-a dat în judecată, da’ nu-l trăgeam pe ponositu’ dracului, dacă nu mă făcea incultă și plagiată.
Plagiat să fie el, dacă-i dă mâna. Că eu nu i-aș da-o, nici dacă mi-ar cere-o.
Am și așa destui curtezani, da eu numai pe-al meu îl iubesc și abia aștept să-i fac surprize-surprize cu poezii de dragoste.
Ca recompensă pentru concediu, o să vă dau una…despre dragostea eternă dintre salariat și patron:
Patronul meu de când e criză
Ne ține tot mereu în priză
Curentu’ circulă prin noi
Și se transformă-n euroi
Vibrăm cu el uniți în gând
Și tremurăm de frică când
Apare-n ultimă instanță
Câte-un control de la finanță…

Acum deschid o paranteză rotundă, din care-o să aflați că cuvântul finanță nu este un typo, ci un tip de licență poetică, care rimează cu instanță. Ca patron, știți cât de importante sunt licențele, iar instanța, nu contează dacă-i judecătorie sau tribunal, că-s la fel de chioare amândouă.
Drept pentru care, vă mulțumesc anticipat.

Domnului patron al firmei particulare „Deșeul literar”

6 mai 2009 Cocuța Cocostârc
măturătoare cu licență poetică
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Re: Kosta, Vero, Adrian, Tea, Elena si Liviu, va multumesc pentru lectura si semn, pentru voturi si stele, sunteti prea generosi cu parascoveniile mele!

recunoscatoare,
carmen
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-05-13 19:08:08
         
 
  :))))))))

fain!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-05-07 15:06:36
         
 
  doamna Mătrăgună, respectele mele. savurez, la o cafea, cererea domniei voastre, măturătoare cu licență poetică. trebuie să fii o tipă sexy, pe bune. :)

felicitari ! stea si vot, simbolic, ca de la nivel 50, :) ma intelegi matale, nu degeaba esti licentiata:))

colegial

ET
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-05-07 09:04:30
         
 
  Si eu, Carmen si eu ma alatur celorlalti, vreau sa zic , ori cat de acrita as fi , tu ma indulcesti....nu tocmai, dar imi ei din strepezire.....

stenica, asta e Matraguna!

Drag,

Calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-05-07 00:41:51
         
 
  ...Dintotdeauna, umorul de limbaj a fost preferatul meu. Acesta face valuri la tine in texte. Sau textul tau face valuri de umor de limbaj. Inca nu stiu.
Vot.


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-05-06 17:09:56
         
 
  Asa e cum zice Kostanu, ai un umor stenic, de buna calitate, deloc vulgar si, adaug eu, extrem de energizant.

* si vot,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-05-06 17:05:49
         
 
 
de n-ai fi, doamna Atropa/pe mine m-ar lua popa/zau nu mint, iti spun deschis/ca ma simt in paradis/cand citesc despre Cocuta/da-o-as huta-huta-huta...
Umorul tau stenic, binefacator, sagace si deloc vulgar mi-a ajuns la inima. Sper sa fie de bun augur. Rima la finanta: clanta, faianta, sticloanta, balanta (io) etc. Cu simpatie forever, K
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-05-06 16:06:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE