FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Autobiografie
Text postat de Atropa Belladonna
M-am gândit să-mi scriu din timp autobiografia, pentru că, dacă într-o bună zi mă trezesc c-am murit, măcar să apuce lumea să știe ce fată deșteaptă și modestă am fost! Că eu, când eram mică, aveam multe calități, dar le-am uitat. Bine că nu mi-am uitat și defectele! E aiurea să te trezești pe lume fără nimic! Cel mai mare defect al meu este modestia. De exemplu, marea inteligență pe care-o posed, ar trebui s-o scot mai des în evidență, dar nu mai știu unde-am băgat-o….Ultima oară când am umblat cu ea, era într-o zi de luni, c-am vrut și eu să mă țină toată săptămâna…Sau, poate-așa am crezut, că-i luni, dar era sâmbătă și sâmbăta sunt trei ceasuri rele…De aia nu-mi plac mie calendarele, că-ncurcă zilele și-atunci mă uit în ele ca mâța neagră când îmi taie calea și m-abate de la drumul drept.
Primul lucru care mi s-a întâmplat când m-am născut, a fost c-am venit pe lume. Mama zice că, de fapt, am venit pe burtă, nu încăpeam prin altă parte. Cred că aveam capul cam mare… Acum e mai mic, între timp a mai intrat la apă, din cauză de spălat des pe cap…Da’ mama nu vrea să mă mai nască. Cică, cine știe cu cine aș mai putea să semăn…I-ajunge că ultima oară semănam teribil cu tata, mai ales la numele de familie. Erau identice, ceea ce, în ultima vreme, nu mi s-a mai întâmplat… Da’ eu tot mă spăl pe cap, nu se știe niciodată ce-mi intră în el și dacă-mi mai iese…
Și pe mâini mă spăl des și nu le bag niciodată în foc, nici măcar pentru mine. Am băgat eu odată mâna în foc pentru soțul meu, când o pârlea pe una, așa c-am tras-o bine de păr, ca s-o scap. Într-adevăr, am scăpat-o, inițial jos, că și-a spart un dinte. Dar de scăpat, mi-a scăpat cu viață!
Că viața este ceva care ne este foarte drag, ca ochii din cap, când dăm cu ei de ceva care ne sperie de moarte. Da’ eu nu mă tem de moarte, că sunt voinică, am cam 55 de kilograme forță. Numai după Paști am mai multe, că mergem în vizită la rude și nu mă costă nimic…Pe rude nu știu cât le costă. Oricum, eu pun mare preț pe rudele mele, de aia mă înrudesc ușor cu tot neamul meu. Am avut odată și-un neam prost, care dădea prin toate gropile. Cică ar fi rămas în ultima în care-a dat. Da’ eu nu mă trag din el în linie dreaptă. Se pare c-am scăpat prin tangentă, așa c-am tăiat-o repede din zonă, care putea să fie una infecțioasă și mă mai umpleam de zoster…
Zosterul ăsta e un fel de zonă crepusculară dosită în ganglionii din spinare, că de aia se numesc spinali și te umple de vezici paranormale, pline cu lichid și care te doare a dracu’ să mă ia, că iar am luat-o pe arătură…
Din cauza lui tata, că era agronom și-acolo i-o fi venit lui prima oară să mă facă. Bine că s-a răzgândit și-a așteptat să dea de mama, că, altfel, cred că intram în pământ…de rușine și, cine știe ce mai ieșeam?! Așa, măcar am ieșit întreagă, deși n-am rămas la fel până acum. Al meu zice că-mi lipsește o doagă. Parcă numai una și parcă numai el! Cred că mi-o fi sărit în timpul mersului. Că plec mereu de câte undeva și-o iau către mai multe direcții deodată, să am de unde-alege. Odată am plecat și urechea și de-atunci am rămas într-una singură sănătoasă, cealaltă fiind cam pleoștită. Și nici nu era muzicală. Apropo de muzică, eu cânt foarte frumos. De aceea, toți care mă aud, îmi recomandă cu căldură să cânt și la altă masă.
Hai, pa, văd că tocmai mi se cere asta!

Mătrăguna

p.s. De-acum, pot muri liniștită.
Dar… nu vă bazați prea mult pe asta!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  t.m., ma bucura semnele tale, multumiri, tu...pe unde si ce mai scrii?! astept sa te citesc!
c.
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-05-01 16:13:18
         
 
  Nicolae, multumesc, inca sunt in faza de antrenament, toate aceste mici textulete sunt, deocamdata, ciorne...:)

 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-05-01 16:10:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  err: or începe (ca nu bate bine degetul mic)  
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-05-01 13:32:44
         
 
  Atropina, cu reinnoita placere.
in mod sigur textul trebuie interpretat ca monolog pe scena, am mai spus-o. ori iei cateva lectii de actorie si un manager pentru viitorul turneu, ori cauti un actor gata facut (dar comic) si restul ca mai sus.

cand o incepe spectacolele, imi dai bilet de favoare? te rooog!

good luck :)
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2009-05-01 13:31:12
         
 
  Interesanta constructia cu vorbe din popor rasucite spiritual spre sine. Este un stil la indemana, ma surprinde ca nu este folosit la scara larga. Iti lipseste leit-motivul care sa culmineze cu un fel de "tam-tam!" - dar este imposibil in proza cand este deja greu sa aduni vorbele de duh. Am citit cu placere, cum am citit intotdeauna scrierile tale.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-05-01 12:31:07
         
 
  Gheorghe, Lory, Vero, Tea si Radu, va multumesc pentru lectura si cuvinte, fie ele ( cuvintele ) pro sau contra...Fiecare parere a voastra e importanta pentru mine...

cu recunostinta pentru rabdarea voastra de a va apleca asupra textelor mele,
carmen
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-05-01 07:01:39
         
 
  Sa nu te superi pe mine, Matraguno, dar nazbatia asta imi aminteste mai degraba de glumitele cuplului Arsinel - Stela Popescu
(e drept, pe vremuri am halit si eu cateva pungi de floricele la spectacolele de estrada in aer liber, dar asta a fost demult, s-a prescris)
e haios calamburul, dar parca mai trebuie ceva pe langa
sincer, nu-mi amintesc ca Marea Matraguna, Regina Catrenelor Otravite, sa fi scris vreodata ceva mai plebeu

P.S. as putea incerca sa dreg maioneza spunandu-ti ca poti mult mai mult, ca am citit chestii mult mai bune scrise de tine, bla-bla, dar toate astea, si inca-n plus, le stii si singura

antistea - la cate ti-am dat pana acum, sper sa nu se simta (sa ma ierti si sa ma iubesti)...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-04-30 19:29:45
         
 
  Cred ca gandul meu al bun te-a adus, Matraguno, aveam nevoie de un alt ritm, al meu e tarait rau, lesinat pur si simplu, verva ta e absolut fantastica.... crezi ca "defectul" asta de inteligenta se poate transmite?

Intreb si eu, omul cat traieste spera, nu?

Reala bucuria te a te "revedea"

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-04-30 15:35:41
         
 
  Gheorghe,

N-avea teama, stelele nu dispar asa, netam nesam. De o vreme, cei care le scot sunt identificati prin sistem si, daca scoaterea lor e nejustificata si abuziva, userul este sanctionat.

Personal n-am scos stele, dar stiu ca asa functioneaza sistemul acuma. In cazul de fatza, te asigur ca Matraguna si daca ar primi zece stele, nimeni nu i le-ar scoate!

Cu stima,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-04-30 15:20:46
         
 
  Matraguno,

Verva si talentul tau sunt debordante!

* si vot, plus merci ca ai mai aparut, mai vinooooo!

Vero (hi-hi....in vino...vero...)
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-04-30 15:13:19
         
 
  chapeau bas, madame!
*
 
Postat de catre carpe diem la data de 2009-04-30 14:48:02
         
 
  Vot, că stelele se fură că e criză și s-au devalorizat din cauză de inflație  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-30 13:14:48
         
 
   
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-30 13:13:35
         
 
  Memoriile Mătrăgunei!Lung prilej de vorbe de tot rîsul și de iscat dureri de burtă(din cauza lui, a rîsului, nu cel din pădure...)dar și de ipoteze!Dacă o pune pîrdalnica de imaginație să zugrăvească pe vreunul dintre europeici?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-30 13:13:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE