FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru cei ce cârmuiesc Europeea
Text postat de Carmen Stanciu
Am o întrebare dacă mi se permite... Nu mai primiți membri în această comunitate literară? Am o amică ce dorește să se alature acestui grup și nu reușește. A făcut toate demersurile însă nu mai primeste mail-ul de la deținătorii acestui site pentru a-și putea activa pagina. Și încă ceva... în primele zile, după ce m-am Înscris, am primit mail-uri de fiecare dată când existau comentarii sau când se publicau poemele pe site. Acum nu mai primesc nimic deși am activitate(și nu am intervenit în acest sens)

Cu scuzele de rigoare ca am intrerupt acest frumos șir de poeme,
SIC
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Carmen, mie imi intra anunturile despre comentarii pe folderul "spam", nu pe "inbox". Ai verificat daca nu cumva sunt acolo?  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-04-18 18:35:39
         
 
  Multumesc KV dar si acest lucru l-am luat in calcul. Am incercat inregistrarea cu o parola simpla si si din putine litere....Rezultatul e acelasi  
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-04-17 21:18:55
         
 
  Stimata Carmen /stanciu, una din idioteniile acestui site este aceea ca nu accepta parole cu grad mare de complexitate, asadar, daca ai compus o parola greu de spart, cu litere si semne, ia-ti gandul. Eu alta explicatie n-am gasit pentru faptul ca, incercand initial sa ma loghez cu perechea de credentiale pe care le concepusem, n-am reusit pana cand n-am pus o parola simpla, numai din litere si din putine litere. Cu speranta ca ti-am fost de folos, un exilat de buna voie de pe site, K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-04-17 20:29:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multumesc VPL pentru rabdarea si explicatiile date insa tin sa mentionez ca nu postam aceaste nelamuriri daca nu ma asiguram ca s-au urmat toti pasii necesari si ca adresa de mail este corecta. Inclusiv eu am incercat sa o inscriu pe amica mea pe acest site si nu am reusit. Daca nu ma insel cred ca si Vasile Iftime a incercat fara sa reuseasca (daca ma insel te rog sa ma scuzi Vasile, eu asa am inteles de la Ioana) Cat despre casuta - m-am asigurat sa o marchez atat pe cea cu referire la comentarii cat si pe cea cu privire la notificarea prin mail. Insa nici un mail de ceva vreme...
Multumesc din nou si scuze de deranj!
SIC

 
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-04-15 23:13:09
         
 
  Carmen,

Nu sunt "carmuitoare" aici si deci nu mi te adresezi mie, in titlu, dar o sa-ti spun cateva lucruri utile.

1. Oricine se poate inscrie pe site, n-ai decat sa-ti alegi un pseudonim si o parola si gata. Nu sunt nici un fel de restrictii. Daca e vreun email ce trebui primit dupa alegerea pseudonimului si al parolei, asta nu stiu, dar, daca da, poate ca s-a dat gresit adresa email.

2. Cand afisezi un text, jos in dreapta e o casutza unde te intreaba daca vrei sa fii sau nu anuntzat prin email cand apare un comentariu. E suficient sa coseszi sau nu acea casutza in functie de dorintza ta. Probabil ca din greseala, la ultimele postari, ai sters x-ul din ea si atunci n-ai mai fost anuntzata.

Cu stima,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-04-15 22:40:44
         
 
  da, ai dreptate, am greșit scriid cu î din a la sfârșit, scuze.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-04-15 21:19:45
         
 
  Vasilica draga,

Ai facut "î" din "a", in loc sa pui punctul pe "i" !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-04-15 20:31:54
         
 
  Vasile, stiam eu ca esti de-ai nostri, moldovean cu suflet, bravo tie ca (ne) aperi !
zau...
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-04-15 20:23:24
         
 
  Multumesc pentru sprijin, Vasile.. Cat despre stele, nu-i graba...nu plec nicaieri  
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-04-15 20:21:03
         
 
  Vasile, nu cred că este corect î din a la sfârșitul cuvântului.  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-04-15 20:17:56
         
 
  grăunță  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-04-15 19:42:56
         
 
  Șâ ca sâ vă ușurez munca eu zâc sâ îi daț zăci puncti lu domnița Carmen Stanciu, câ-i copchilâ di boier mari, aț auzât di e frățâili voastri, li zâci ghini cu condeiu dispri suflit șâ îngiri șâ mai zâci di nicuraț, fereasc-o sfântu. E știi cum sâ punâ slova pi hârtii și îi din ciata ,,fracturiștilor,,… aș am auzâț câ sâ chiamâ condeieri iștia mai cu grănțâ în cap în loc di minti. Eu zâc câ sâ meritâ ceva sângi tânâr în condeili noasti mai ales câ copchila scrii răvașâli stăpânirii în târgu botșănilor.
Și aș mai ruga măriti stapân sâ-l primiț în oastia celor cu steli în frunti șâ pi conu Petricâ a lu mocanu, el îi mai di la capâtu plugului dar îi bun la casa omului șâ unu diaista pentru câ trebui sâ nu uităm din ci țâțâ am băut lapti câ pre di la o vremi tăț ni-am ascuțăt condeili după modă straină.
Încâ o datâ iertari și plecăciuni.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-04-15 19:39:58
         
 
 
Ista lucru vreu s-l amintesc șî eu, câț-va condeieri di la cenaclu Ion Pillat din târgul Botșănilor bat la poarta cetății dar pisămni că a adormit streaja di la capâtu cirului sau n-au jalbă domnească iscălitâ la cetatea di scaun. Apâi, dacâ au auzât di internet șâ târgovețâ iștea îngăduițâi și pi ei să intri în ogradâ câ am auzât câ mai sânt locuri șâ câ unii boieri au luat-o la sănătoasa.
Și încă o vorbă vreu sâ vă zâc, la vre-o trii, patru, scribălâi di pi prima pagină ar ci bini dacâ le-aț da încâ vre-o zăci puncti, pre stau saraci câtiva ciasuri să li sâ poată auzâ vorba.
Iertăciuni pentru îndraznealâ boieri mari.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-04-15 19:17:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE