FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea, stai să crești mare!
Text postat de Marinela Preoteasa
Europeea, stai să crești mare,
la propriu, dar și la figurat,
să fii divă, dar nu o oarecare,
ci "s-agăți" poeții, la-ndurat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radu Stefănescu, te rog, ciupește-te singur, sunt glumele tale nesărate de când te știu cu nivel 200.
Se pare că te prefaci că nu pricepi, că la comentariile tale paralele cu texul ( și ale unor prietenași ai matale!)se referă această postare. Matale, ca un celebru "Cănuță, om sucit",ți-ai bătut joc de acest site, pe motiv că-l faci vesel (dar pe spinarea cui?!)ai alungat oameni foarte talentați și ai transformat siteul în loc de batjocură la adresa unor membri, prin comentariile matale total pe lângă textul postat, ci vădit cu intenția de alungare a scriitorului care te depășea (probabil!) ca talent literar.Ai făcut comentarii ca la o comandă a cuiva, parcă ai fi fost plătit de cineva să lovești în sensibilitatea unor speranțe literare.
Faptul că este un site literar, Europeea atrage (agață) creatori literari foarte serioși, cu ștate vechi, cu rezultate frumoase în domeniu, iar când îi descoperi că sunt concurență serioasă pentru dumneata începi rapid să-i terorizezi, să fii violent verbal la adresa lor, sau faci comentarii cu tentă de denigrare, nu te comporți ca un colaborator, să îndrumi prietenește când se strecoară greșeli , ci din contră membrii trebuie să îndure numerele dumitale de "mare talent" în șuetă!
Să sperăm că în ultimul ceas vei reflecta asupra comortării dumitale și devii un adevărat creator literar și un critic obiectiv, subiectivismul lasă-l, te rog, în imaginația dumitale!
Să auzim de bine!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-03-31 23:12:07
         
 
  Elena Toma, Adrian A. Agheorghesei, Cristian Munteanu, vă mulțumesc că mă citiți și vă simt că sunteți membri în Europeea de dragul creației și comunicării pe teme literare.
Eu vă citesc creațiile cu foarte multă plăcere.
Tot mai sper ca închiderea Europeei să fie o glumă de 1 aprilie…
Cu drag,
Marinela Preoteasa

 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-03-31 22:52:35
         
 
  Divele, în general... ascund povești mirobolante. Europeea, diva, underground, dacă ar putea scoate în lumină poveștile ei nemuritoare, Seherezada și cele 1001 de nopți ale ei ar fi depășită. Europeea merită un film de scurt metraj, care să participe la festivalurile internaționale de film, pe bune. Ar lua premiu. Ce am face cu banii ?

Eu aș dona, pentru plata existenței acestui site pe care, toți, postam vrute și nevrute, gratis.

Cam rușinică, și unii mai au și pretenții. Oh !
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-31 19:11:04
         
 
  ciupeste-ma, Marinela

visez?

s-"agăți" poeții, la-ndurat e o perla pentru care, (prin clasa a 5-a), as fi fost trimis urgent la o scoala ajutatoare

daca as fi prof. Corbu si as primi 2-3 zile un astfel de apel, as inchide saitul

Doamne fereste




 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-31 16:09:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  tulburător și la propriu și la figurat  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-03-31 15:37:26
         
 
  Fenomenal catrenel :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-03-31 13:51:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE