FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
- Vaca inregistrata - coperta 1
Text postat de ecsintescu virtual
ga Loredana,

La tine ma asteptam cel mai putin sa capotezi lamentabil in fata eroziunilor ideatice. Erai o nationalista ferventa in versuri si defilai in minijupul paunescian atat de perfect incat as fi crezut ca patria, muntii si raurile ti se cuvin tie, ca exponent al tinerilor iubitori de natura, atat ca plata cat si ca cadru existential.

Erai o fina polemista in comentarii, extrem de cuminte in aprecieri. Poate iti amintesti, poetul Atila Racz era, in opinia ta proprie de filosoafa pe bani in Universitati particulare,: “un bozgor imputit”

Morala: Fata lu tata. Nu plange tu Europeea. Ai dreptul sa te exprimi liber!

Voteaza EBA!

Mi-a placut asta: În anul de grație 2009 oamenii nu mai sunt interesați de valori morale, de cuvinte scrise sau de moșteniri artistice de geniu.
Clepsidra valorilor a fost întoarsă de ceva vreme și a mai rămas un grup mic de nostalgici care, probabil, vor muri cu gândul la o lume în care să primeze valorile reale cu care am fost înnobilați de Dumnezeu.

Esti un nisip. Sper sa nu te scufunzi.

Pe scurt : Nu uita ca esti mica. Marimea conteaza!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE