FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Speranță pentru un... "Da"
Text postat de corneliu zegrean

Deși nu sunt convins, totuși mai încerc. Nu o spun de ce, o știi prea bine. Dacă în lumea asta sunt atâtea suferinți, una este și a mea. Dacă vreodată te voi blestema, o să-ți doresc "durerea mea sufleteasc㔠și sunt sigur că te va cuprinde. Viața nu iartă pe nimeni. Draga mea, nu merit numai atât din partea ta, merit mai mult, de aceea te rog și te aștept să vii, așa cum aștept ziua de mâine. Aștept să spui un “Da”. Aștept un zâmbet de stimă și prețuire, nu de sfidare și neîncredere. Nu-ți doresc durerea mea sufletească pe care acum nu o simți sau dacă o simți, o ascunzi să nu o perceapă nimeni. De ce o faci ? Eu sunt prea sincer, sunt prea deschis să-mi ascunzi ceva, o știi prea bine. Timpul nu iartă și sunt sigur se va răzbuna, pe mine, pe tine, pe altul, pe toți. Fiecare din noi greșim, asta nu înseamnă să neglijăm ceea ce soarta ne-a dăruit.
Crezi că-mi este ușor să-ți scriu. Nu !, Nu-mi este, dar fac ceea ce destinul sufletului îmi dictează și cred că nu greșesc. Ce-i viața, draga mea ? Nimic, un fir de ață fragil care se rupe foarte ușor. E păcat să n-o trăiești cât poți. Mai târziu regreți. Tare mult te doresc. Nu se poate ca destinul să nu mă răzbune. Fă-mă fericit măcar pentru o clipă și nu vei regreta. De ce nu vrei ? Îți voi respecta cu sfințenie taina, cum nimeni altul nu o face, dacă nu vrei altfel. Nu poate fi nimeni ca mine , ce-i drept, nici eu ca alții. Mai am destule primăveri și după ce mă vei pierde, sunt sigur că vei regreta.
Te aștept la nucul cel bătrân,
Să te cuprind la al meu sân,
Să-ți sorb dulceața buzelor
Și-apoi să-mi fac aripi să zbor.
Să zbor departe-n infinit,
Să fiu de-a pururi fericit.
Să-nlătur rănile din piept. . .
De câtă vreme o aștept.

"Un “DA” se spune foarte greu, dar când se spune,este un legământ “Sfânt”, care trebuie respectat.
Greșelile nu ne iartă, ele se “răzbun㔠când nici nu le aștepți".


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  și ea ce a zis???
da, frumoasă scrisorică 99% cad pe spate iar UNA LA SUTĂ te caută în buzunar.
eu votez.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-14 14:04:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE