FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Stimate domnule Cristescu...
Text postat de Dumitru Cioaca
Desi ma bucur enorm de avansurile tehnologiei informatice care va permite darea in vileag a braconierilor de stele, va marturisesc ca pe mine acesti fachiri inghititori de corpuri ceresti nu ma deranjau prea mult. De ce? Fiindca ei se dadeau la scarbavnica lor actiune dupa ce faptul era consumat, adica primisem steaua. Lumea buna luase deja contact ocular cu acea minunatie si putea sa ma invidieze chiar daca acest miracol cosmic era cazator.
Problema mea principala este cu anti-braconierii
obtuzi care pentru a taia de la radacina raul pe care ar putea sa mi-l faca vanatorii fara permis legal nu-mi acorda nici un fel de stea. Numai eu cunosc vreo douazeci de astfel de anonimi pe care poti sa-i pici cu ceara cat vrei ca sfinti din ei tot nu faci. Pe mine cel mai tare ma deranjeaza nu anonimi pe care ii cunosc, fiindca de astia am eu ac de cojocul lor. Cu anonimii pe care nu ii cunosc este insa foarte greu fiindca eu le ofer acul dar ei nu-mi ofera cojocul.
Nu ati putea vorbi cu informaticienii dumneavoastra ca sa faca ceva pentru ca acul meu sa nu fie nevoit sa faca astfel de discriminari care pot fi pedepsite de lege?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  eu le ofer acul
dar ei nu-mi oferă cojocul
(D.Cioaca)

că masochistul
își înfige singur acul

 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-03-14 14:47:52
         
 
  apreciez umorul și ironia.
****(din 5)de la un anonim.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-14 14:31:16
         
 
  Draga Elena
Marturisirea ta ca m-ai iubi nu e spijinita de nici un eveniment real fiindca pana acum te-ai dat numai la slabanogi care se speriindu-se de o nimica toata au si dat bir cu fugitii.
Deci daca te mai tzacura imboldul te rog sa te dai si la tetea si atunci ne vom intelege noi care pe care.
Cu drag
Genuneanu
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-03-13 20:39:39
         
 
  Draga Tea,
Sunt absolut de acord cu tine, nu cenzura ci nepasarea e cea mai buna arma impotriva unor atacuri sub centura. (Eu de-o viata incerc sa conving fetele de valabilitatea acestei teze filozofice fara sa ma pot lauda cu rezultate palpabile...) Regret mult ca Ion Peia, Liviu S. Bordas, Gheorghe Rechesan, Kosta Vianu si atati alti distinsi colegi nu au aplicat aceasta tactica a nepasarii care ar fi dus de la sine la izolarea atacatorilor. Tata, care era un taran cu patru clase, dar stralucea de inteligenta avea o vorba pe care mi-o spunea frecvent cand eram copil:
-sa nu te pui cu mintea prostului!
Mai tarziu am dat de o alta varianta a acestui proverb care suna si mai frumos:
"nu te pune cu prostul ca el are mintea odihnita!"
Vreau sa accentuez ca eu nu consider ca pe acest site activeaza oameni prosti ci numai oameni foarte inteligenti, dar cateodata prea multa inteligenta duce la o agresivitate nemotivata care este cuscra buna cu prostia. Impotriva unei astfel de agresivitati cea mai buna arma este nepasarea. Cenzura este o arma prea periculoasa pentru a fi scoasa de la naftalina fiindca odata scoasa de acolo ea e aplicata de oameni si omul e supus greselii, deci o poate aplica pe drept sau pe nedrept. Sper ca toti distinsi nostri colegi care au plecat datorita atacurilor neprincipiale sa se reintoarca fiindca fara caldura lor pe acest site incepe sa se faca din ce in ce mai frig si ar fi pacat sa dispara. Este un site pe gustul meu, nu aplica cenzura, fiecare participa la el dupa puterile lui fiind supus cenzurii celei mai cinstite care este numarul de cititori.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-03-13 19:10:20
         
 
  nea Genu, recunosc, eu sunt cea mai indragostita de matale:) acul matale l-am considerat necesar in tratamentul alternativa, cand am nevoie de acu`punct`ura...
respectele mele
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-13 18:55:28
         
 
  Genu, daca s-ar "purta" mai mult zambetul tau n-ar mai fi atata acreala pe site.....suntem inrozitor de vulnerabili daca reactionam, mai mereu, cu furie chiar si atunci cand ar trebui sa radem......de prostia umana!

Ce bine ca existi!

Cu stima,

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-03-13 18:49:45
         
 
  Veronica, multumesc mult pentru apreciere si vot.
Draga Dana
Pe mine m-ar bucura si un piciorus de stea daca asi reusi sa dau de el, lucru care este deocamdata imposibil, fiindca pana acum Hollywoodul a produs numai stele de o monotonie ingrozitoare fiindca toate au exact doua picioare.
Si tu sa-mi dai de la inceput trei stele si toate cu cinci picioare?!
Iti multumesc mult, desi pentru prima data in viata mea trebuie sa-ti marturisesc ca puzderia de picioruse a acestor stele ma cam ingrijoreaza...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-03-13 18:32:28
         
 
  invatatura: din anonimi - si picati cu ceara, sfinti din ei nu faci.

eu am acordat stelele.
toata admiratia mea, domnule Cioaca.

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2009-03-13 17:22:36
         
 
  Plecacaiune in fatza unui umor de buna calitate!!!

Vot, nea Genule, sa ne traiesti!

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-13 15:23:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE