FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
STELUȚIADA LA FINAL
Text postat de Emanuel Cristescu
Vă anunț că, în sfârșit, dispunem de o tehnologie informatică, realizată de către un grup de informaticieni entuziaști, prin intermediul căreia putem depista cine acordă sau cine șterge steluțe.

Așadar vă atenționăm că, începând de astăzi, scoaterea steluțelor va fi sancționată cu reducerea nivelului la 10. Indiferent de numele persoanei care va comite acest gest.

Am avut neplăcuta surpriză să constat că o persoană, la care nu mă așteptam, a comis în ultimele 24 de ore un astfel de gest. Aștept pe e-mail o explicație, eventual asumarea gestului și prezentatrea de scuze pe site.

Așadar se poate trece la acordarea steluțelor. Cu această ocazie vom testa și vulnerabilitățile sistemului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  in efeminare iti sta colportarea

ecsintescu
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-15 09:12:08
         
 
  in gino veritas  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-15 08:15:23
         
 
  am sters si eu 'stele'. ca o forma de adeziune. de ' persoana la care nu va asteptati'... mai ales pe texte de 'traducatori'. eu fiind poeta.

e bine ca in sfarsit s-a rezolvat 'imunitatea' stelelor.

gand bun sitului 'europeea'

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-03-14 21:38:21
         
 
  Va multumesc ca mi-ati aprobat textul, domnule profesor!

Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-03-13 17:12:04
         
 
 

"incepe sa-mi para rau ca i-am sugerat lui ecsintescu sa ceara sa i se scada nivelul la 10."

Asta e așa de gogonată că merită nota 10. La gugumănie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-03-13 16:37:55
         
 
  scuze ca folosesc acest spatiu dar am o intrebare pentru doamna editor sandra filimon care a aprobat textului domnului gabor dar nu si textul lui ecsintescu virtual "DESPRE FMI SI ALTI DEMONI", aflat in asteptare, pentru aprobare, langa celalalt. este vreo problema cu acest text? nu respecta politica site-ului? este nevoie sa-l postez de pe pagina mea personala.

incepe sa-mi para rau ca i-am sugerat lui ecsintescu sa ceara sa i se scada nivelul la 10. ma gandeam ca va fi mai bine pentru psihicul celor care isi doreau asta dar vad ca, de aici, se ivesc tot felul de probleme.
multumim.


...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-13 14:38:33
         
 
  1. Personal ma obisnuisem cu noul sistem. Acuma, in principiu e bine. Se va sti si cine pune stele pe ascuns?
2. Mai sunt texte pe prima pagina care au avut cate o stelutza care nu a fost repusa (stele referitoare la D-l Liviu Bordas, unul apartinand Mirelei Lungu si unul mie). A existat vreo ratziune pentru care aceste texte au ramas "in umbra"? Simpla curiozitate...

Cu stima,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-13 14:30:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Sunt gata să recunosc faptul că... am acordat, de vreo două ori... stele. Chiar și în timpul "prohibiției". L-am tachinat odată pe Liviu că i le scot, dar n-am făcut-o, dat fiind că așteptam acordul său. Stelele acelea au dispărut, însă le-a scos altcineva.

Dacă stele se pot da fie anonim fie asumat, scoaterea lor trebuie, în mod obligatoriu asumată și, în principiu, ar trebui explicat motivul scoaterii lor.

E bine că există o modalitate de urmărire, pentru că punerea respectiv scoaterea stelelor începuse să devină un soi de sport național pe plaiurile Europeene.
 
Postat de catre Al Trep la data de 2009-03-13 12:50:52
         
 
  EC, n-am simtul umorului,
ai mai vazut cor antic umoristic, ai?
pacat sa fie daca nu-i.

cum tu ai toate simturile, inclusiv pe cel al ridicolului, fiecare membru, cum are nevoie, vine si cere o portie. tu dai? te intreb. dai?

antigona e bine si iti transmite... draga, ce transmiti domnului corbu? cum?
ete ca sa-ntrerupt.


 
Postat de catre definitiv retras la data de 2009-03-13 12:20:53
         
 
  Corule antic,

De nenumărate ori am vorbit despre steluțe și rațiunea de a fi acordate anonim. Caută în comentariile mele și vei găsi.

Am apreciat explicit propunerea lui I2 și solidaritatea membrilor site-ului în contracararea acțiunilor cleptosteluțarilor.

Până să existe această tehnologie nu am acuzat pe nimeni și nu făcut nimănui procese de intenție
pe această temă. Când am aflat de această tehnologie, deși mi s-a spus că sunt dovezi clare în virtutea cărora X poate fi acuzat, am spus că nu mi se pare corect să exploatez răul din om și iataă, am făcut anunțul care să-i prevină. Nu că "v-am prins" Așadar logica ta îmi scapă.

"nu-mi vorbiti despre "sexul tare care e slab"
e cam hilar, zau"

Păcat că nu ai simțul umorului. O să faci multe riduri și prea devreme!!!

Ce mai face Antigona?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-13 12:10:53
         
 
  Ion Ion este un editor corect. Toata stima si pretuirea mea. Raluca Dumitrescu, unde esti ? Vino inapoi. Si tu esti printre putinii editori impartiali. Recunosc, mi/e dor si de Sandra Filimon :)  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-13 11:50:25
         
 
  Nu o să și-l asume. Nu-mi fac iluzii. Au făcut-o fie din joacă, fie din răutate fie ca neprieteni Europeea.

Însă propunerea editorului cu nume variabil, Ion Ion, un editor de toată stima și buna credință, a fost binevenită și a permis dejucarea acțiunilor starfagiștilor. Și ambiționarea infodetectivilor, care, iată, au imaginat această tehnologie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-13 11:47:03
         
 
  da, si eu sunt o clona de clona. mai bine asa deca invers. dixit chorus.

anuntul asta e scris iar de la coada la cap, sorry. domnule corbu, iar veniti si spuneti "v-am prins! ce dracu faceati aici, hai?" cum ati mai facut-o de multe alte ori. degeaba v-au semnalat-o unii si altii.

pai domnule, furtul stelelor se practica de luni de zile fara ca dvs sa luati vreo pozitie. este sau nu este asa?
acuma veniti si spuneti: "iete, parlamentul, adica eu, a adoptat acusica o lege pe care voi n-o stiti. dar v-am prins cu mata-n sac!"
o zic eu grotesc, dar nu-i prea departe.
ham-ham.

lordul john daduse stingerea la toate stelele, dar tot s-au gasit motive de derogare. ipocrizie.

iar motive si povesti englezesti gasim cand vrem sa demonstram vreo teza. sau contrariul ei. orice gasim. ipocrizia, ca azotul in aer.

sorry man

oameni intregi au plecat de pe situl asta din cauza furtului de stele plus alte mizilicuri balamucice.
acuma stergem cu buretele si hop, noua oranduire.

CARE e pozitia dvs fata de stele si planete?

dati-mi un editorial cu chestia asta,
nu-mi vorbiti despre "sexul tare care e slab"
e cam hilar, zau
:)




 
Postat de catre definitiv retras la data de 2009-03-13 11:39:14
         
 
  alta este problema:

sa-si asume gestul cei care au anulat stelele INAINTE de conventia d-lui Ion Ion.

pentru ca de aici a pornit protestul, de la faptul ca se anulau stelele si s-a hotarat sa nu se mai acorde stele, inclusiv anularea celor care se vor da, pana la rezolvarea problemei.

daca va uitati cu atentie, o sa vedeti ca am incercat sa-i explic d-lui Ion Ion cum stau lucrurile cu adevarat, de cateva ori chiar, pana a priceput.
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-13 11:33:06
         
 
  Eugenia,

Ai adus exact argumentul pe care l-am adus și eu informaticienilor. Mai sunt și alte persoane care au procedat astfel. Le aștept și pe ele.

De aceea intervența mea nu vizează ce s-a întâmplat până acum. Ci numai ce se va întâmpla de acum înainte. Oamenii, acum, sunt preveniți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-13 11:22:09
         
 
  buna ziua

intrebarea mea este urmatoarea: cand s-a renuntat la conventia de anulare a tuturor stelutelor de pe site, conventie initiata de editorul Ion Ion?
pentru ca stiu clar ca se anula orice stea oferita.

singurele exceptii au fost cele doua texte (anuntul pentru Adrian Munteanu si textul Ioanei Barac).

am cautat un topic prin care s-ar fi putut anunta acest lucru dar nu am gasit.

eu imi asum raspunderea pentru anularea unor stele la TOATE textele, fara discreditare, si stiu ca nu sunt singura care a facut acest lucru, la rugamintea editorului Ion Ion care a folosit ceva de genul: "voi sta de paza ca sa anulez stelele care se acorda".
cu stima
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-13 11:15:17
         
 
  "Simplu, pentru că nu vreau să "exploatez" răul din om. Dimpotrivă aș vrea să stimulez "frumosul și binele" care sălășluiesc în toți oamenii. Chiar și în forme rudimentare.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-13 11:06:56 "

.................

in sfarsit, pot demonstra de ce va iubesc ! :)
respectele mele, d-le Ion Corbu ( maestre ):))
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-13 11:09:27
         
 
  "sincer, nu stiu de ce n-ati putut sa taceti din gura"

Simplu, pentru că nu vreau să "exploatez" răul din om. Dimpotrivă aș vrea să stimulez "frumosul și binele" care sălășluiesc în toți oamenii. Chiar și în forme rudimentare.

Îmi amintesc de un fapt, livresc este adevărat, când un englez, naufragiat pe o insulă, pe care s-a aflat singur vreo două zeci de ani, de câte ori se așeza la masă, o făcea după toate regulile pe care tradiția lui educațională i le inculcase în comportament. Se îmbrăca în ținuta corespunzătoare, utiliza tacâmurile, etc. În sfârșit toată eticheta. Ba , din lada pe care o recuperase în urma naufragiului, scotea la "ocazii" (zile aniversare) chiar smokingul!!!

Câți dintre noi am putea proceda astfel? Adică să respectăm regulile din convingere interioară și nu din considerente de conveniență!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-13 11:06:56
         
 
  eu sunt clona unui stelutar, dar niciodata nu am dat vreo stea aiurea (cred ca de fiecare data sau aproape, am si mentionat steaua la comentarii), cat despre a lua o stea a cuiva e pur si simplu un jeg de care e in stare un om care e oricand gata sa-ti ia portofelul care ti-a cazut pe jos si sa nu ti-l mai dea..

sincer, nu stiu de ce n-ati putut sa taceti din gura, sa cercetati in cateva saptamani sau luni cine are obicieiurile astea jegoase de a anula stelele altora si sa le faceti publice numele si sa le scadeti nivelul.

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2009-03-13 10:50:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE