FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un gând alb-negru pentru Liviu
Text postat de Suzana Deac


Sunt de puțină vreme pe site. Dar observ că vibrează o lume întreagă în fața mea, un microsistem înființat adhoc într-o mișcare și schimbare continuă, e puternic, mânat de motivații intrinseci care sunt mai puternice decât cele extrinseci, poeți, scriitori conduși, chiar posedați de sentimente reale, ireale, închipuite ; o oază albastră în care se ciocnesc impulsuri temperamentale, se produce o luptă a motivelor, dilema valorilor morale, estetice, filozofice, atunci când nu există un cântar pentru subiectivitatea omului oricât de puternic (ă) să fie, atunci când suferința unora vrea să se compare cu ingeniozitatea altuia sau nonșalanța ori simțul comediei al altora.
Ce se vrea de fapt ? Izbânda valorilor literare ?! Pentru acest lucru se investesc și bune și rele. Este o democrație sălbatică. Cine decide de fapt ? Nimeni și toți. Este o anarhie.
Liviu pleacă din motiv că nu mai poate promova valorile asimilate de el, că nu mai poate controla și îndruma judecata de valoare a altora. Se simte inundat de nonvalori. Fluxul compromisurilor trebuie să ia sfârșit pentru el, deocamdată. De pe tușe poți observa procesul jocului mult mai obiectiv.
Europeea poate fi un stimulent, o rampă de lansare. O distracție sau relaxare. Dar tot așa, și o obsesie, când nu începi ziua fără ea. Când nu-ți poți continua existența fără să ai un feed-back. Seara sau noaptea nu te poți culca sub nici o formă fără să vezi : care pe care ? – în sens pozitiv sau în sens negativ.
Mi-a zis fiică mea, tu ai valoarea ta, indiferent dacă te recunoaște sau nu Europeea ! Atunci și acum mi se pare un verdict interesant. Totuși de ce atâta patimă ?
Ne stimulăm, ne hazardăm, ne surexcităm cu și fără rost, oameni cu talent dar și orgolii. Lupta devine vitală. Azi trăiesc, nu se știe, poate mor. Mâine. Verdictul : avem nevoie de comunicare. Cum or fi ea. Avem nevoie de o comunicare care include verbalizarea, dar și ascultarea ! Recepția și răspunsul sensibil, empatic sau critic acceptabil.
Cu multă stimă pentru voi, dar și cu multe așteptări. Fiți mai asertivi și dacă ne desconsiderați, și aici mă refer la oricine dintre noi. Ignorarea să fie cea mai mare pedeapsă. Aici puteai să intervii Liviu, și ai intervenit, să nu fim ignoranți. Aici puteai să intervii Recheșan, ce bine ar fi.
Voi vă supărați atunci când alții au nevoie de voi organic și ne dați la o parte fără știm : unde sunteți ? Și pentru noi ar trebuie să fiți.
Cu multă considerație, o Suzana
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  * pentru un gand frumos si bine exprimat.

Felicitari!

VPL.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-14 17:04:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multumesc pentru steaua unei zile cu soare, nu stiu exact de ce mi-ai acordat, dar un motiv intotdeauna este. Si eu am libertatea sa aleg.  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-03-14 16:19:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE