FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
8...
Text postat de Liviu S. Bordas



Doamnelor și domnișoarelor, fie să cadă bucuriile peste domniile voastre așa cum cade zăpada în acest ceas peste Cluj:

des și cu fulgi mari.


:)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bai, hai sa fim seriosi, eu am inteles din prima "subtilitatea" si chiar mi-a placut:)
Cred ca se exagereaza prea mult cu lipsa de "respect", bla, bla...

Liviule, de 8 (martie) a cazut zapada peste mine cu bucurii cu tot:))
Deci multumesc pt urare si votez, caci mi-a purtat noroc;)

Mon respect,
Une femme comme les autres (?!)



 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-03-09 16:18:03
         
 
  Veronica, ce să spun? Să ningă! Cu bucurii, cu ce își dorește fiecare.

Mare lucru, gugălu' ăsta, cum duce el zîmbetul peste gîrlă și îl livrează proaspăt! :)

Mulțumesc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-09 15:52:28
         
 
  Si vot, pentru ca "intentzia conteaza", nu?

:))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-09 14:53:33
         
 
  Liviule,

Am vazut titlul acum doua seri, era inca 7 martie in Canada si am crezut ca e nr 8 din seria "pilule de seara". N-am deschis imediat. Nu ca n-as aprecia "pilulele" dar, nefiind la curent cu amanuntele din tzara, nu le pot urmari prea bine.

Si m-am culcat. Noaptea m-am trezit si asa, ca intr-o doara, m-am gandit la acel "8" si mi-am spus: "ia te uita, cand o fi ajuns la 8, ca eu parca o vazusem doar pe-a sasea". M-am culcat la loc, gandindu-ma ca poate nu am observat-o eu pe a saptea. Cand m-am mai trezit odata, mi-am spus: "interesanta "prescurtare" a titlului a facut Liviu; probabil ca o fi pus titlul cu "PILULA" in pagina direct". Si iar m-am culcat, hotarata sa dezleg misterul in dimineatza urmatoare.

A doua zi dimineatza, ieri, 8, am deschis. Cand am vazut realitatea m-a pufnit un ras in hohote si mi-am spus: "iata cum combina Liviu "productivitatea muncii" cu "depasirea planului", pune 8 martie cu 1 aprilie la un loc!"

Acuma, pentru ca aici, in Canada, azi chiar ninge, ce sa mai zic? Sa dea Dumnezeu sa avem bucurii!

Cu urari de bine tuturor,

VPL.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-09 14:30:17
         
 
  Liviu,


daca respecti FEMEIA, scrie cu respect. scoate titlul asta de 'kakao' cu 'semn moale, maroniu' cum ai spus pe un alt text, si fa o urare credibila.

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2009-03-08 20:18:46
         
 
  Gina, iar facem chat pentru a ne afla în treabă? Revino cînd ai ceva de spus.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 20:08:30
         
 
  'De ce te-aș crede? Cristinicăi nu-i va plăcea oricum ar fi, iar tu, din cîte am înțeles, ai făcut un soi de jurămînt de muțenie în ceea ce mă privește.

Nu te cred.'


Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 19:31:28


Liviu,

tu scancesti??

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-03-08 20:04:21
         
 
  Păsăricile chiar cîntă? Io le-am auzit doar scîncind! :)))

Și bag mîna în foc: erau păsărici, nu păsări! Cu astea din urmă nu prea îmi fac de lucru, nefiind eu ornito-păsărontofil :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 19:45:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  trebuia sa pui o ♥ sa-i placa si ofeliei:)  
Postat de catre popovici liviu la data de 2009-03-08 19:44:29
         
 
  Da... mă obligați să intervin și eu. La un text anterior, Liviu făcuse următoarea promisiune:
"CristiniKa, pentru tine, și doar pentru tine, voi posta vreo cîteva titluri. Pentru ca nu care cumva să-ți ostenești neuronul citind texte penibile.

Va fi simplu: te uiți peste titlu (promit să fie cît mai scurt, monosilabic dacă de va putea)".

Cînd am intrat pe text și am constatat că mesajul lipsește, mi-am spus: Ha, mi-a făcut-o! Nu-i pentru cine se pregătește ci pentru cine se nimerește... de unde și primul meu comentariu!

Liviu, acum că se încheie sărbătoarea, dă-mi voie să-ți mulțumesc pentru urări!
Da' chiar așa? Să cadă bucuriile peste capetele noastre precum grindina din stampele japoneze cînd cântă păsăricile?

:)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-03-08 19:37:55
         
 
  De ce te-aș crede? Cristinicăi nu-i va plăcea oricum ar fi, iar tu, din cîte am înțeles, ai făcut un soi de jurămînt de muțenie în ceea ce mă privește.

Nu te cred.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 19:31:28
         
 
  Liviu,

pune un titlu cum se cuvine.

ma crede.

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-03-08 19:28:20
         
 
  Da... Mă obligați să intervin. N-aș fi făcut-o cu blîndețe dacă nu era 8...

Gina, tastasem 8-ul din titlu și în loc de space am apăsat pe enter. Am lucrat direct în programul de adăugare texte, așa că a apărut un articol constînd în titlu. Fără conținut.
Anda a reacționat imediat, postînd primul ei comentariu, al cărui conținut devine explicabil în acest moment. Așa se face că titlul a rămas 8... Ulterior am adăugat textul.

CristiniKa, tu ești un cîrcotaș născut, nu făcut. Traduc intervenția ca fiind una de genul: dacă tot ai dat banii pe trandafirii ăștia, mai bine-mi cumpărai, dracului, o pereche de ciorapi!
Ferice de omul de lîngă tine.

Anda, Adriana, Tania, :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 19:17:22
         
 
  8 puncte puncte puncte???

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

io.
 
Postat de catre nula nada la data de 2009-03-08 18:39:51
         
 
  Frumos.Puteati sa faceti niste versuri ceva,inchinate femeii,dar e prea pretios timpul.
Intre Buzau si Brasov e cald,ca in gradinile din stampele japoneze,canta tot felul de pasari,inca n-au inflorit ciresii,si lipsesc pagodele.
Nostalgia asta de primavara e din alti ani,sau e presimtirea unor lucruri noi care se vor intampla?
 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-03-08 13:06:44
         
 
  Atunci sa ninga si la noi, de ce numai la Cluj? Aici ploua de zici ca s-a prapadit cineva.
Multumim de urare.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-03-08 11:37:03
         
 
  Multumim Liviu.
Invidioasa pe zapada ta. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-03-08 11:09:05
         
 
  Îs!...

:))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 11:01:37
         
 
  Fir-ai!

:)))

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-03-08 10:58:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE