FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Haiku
Text postat de Carmen Stanciu
Zarzări în floare -
În grădina cu aripi,
Îngerii fac cuib.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru Vasile - Nu face nimic din contra. Ca lumea s-ar fi renascut prin coasta lui Noe mi se pare o abordare interesant. Cine stie...poate ca cineva a uitat sa mentioneze in scripturi ca lumea s-a sfarsit si a inceput cu potopul iar pentru ca lumea sa aiba acelasi inceput insa un alt curs, Dumnezeu sa fi rupt si din Noe nemultumit de cum si-a inceput prima lucrare. Eu nu o iau ca pe o confuzie. Chiar ai putea scrie un poem despre acest nou inceput. Succes!
P.S.> Multumesc pentru cuvintele frumoase! M-ai impresionat:)
 
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-03-08 13:17:01
         
 
  aveți dreptate, am dat cu bâta în baltă confundându-l pe NOE cu ADAM, dar totuși sunt oarece asemănări între ei, din coasta lui Adam a fost cioplită femeia iar din coasta lui Noe a fost cioplită arca (și una și alta tot un fel de barcă)pentru că barca este o femeie cu pânzele rupte iar femeia este o barcă cu niște găuri, naufragiu 100%.
Carmen, SCUZE CĂ FOLOSIM GRĂDINA TA CU ARIPI PENTRU ASTFEL DE JUSTIFICĂRI. Nu ne băga în seamă, tu esti un înger iar îngerii nu folosesc pînza și nici nu au găuri.

cu prietenie
v.i.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-08 12:33:35
         
 
  Atunci corectează pînă la capăt: Adam.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-08 10:38:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Corectez, Noe.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-08 06:22:37
         
 
  Mă aliniez și eu urărilor lui Vasile, de ziua tuturor femeilor pe care "Dumnezeu le-a rupt din coasta lui Noie"!!??.
Nefiind absolvent de teologie, cred și nu cercetez. Noe a sădit vița de vie, a băut din rodul ei și s-a îmbătat ca un porc. "Ezistă" posibilitatea că pe cînd dormea gol în cort, Dumnezeu să-i fi rupt și lui o coastă. Chiar dacă Manualul de dogmatică a lui I. Mihălcescu și cel de Antropologie a Vechiului Testament al lui Athanasie Negoiță nu pomenesc așa minune.
Mare e Dumnezeu! La mulți ani!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-03-08 05:45:38
         
 
  Peste citeva minute este 8 martie, ziua tuturor femeilor (asa au stabilit cei de la ONU), mai précis ziua a 50, 008% din populația Pământului. Nimic mai general, adica in acest procent este cuprinsa si iubita mea ca de, si ea este femeie. Dar totusi, ea este iubita mea iar ziua iubitei mele nu poate fi identica cu ziua tuturor iubitelor sau neiubitelor altora. Nu sunt misogin, stiu, Dumnezeu le-a rupt din coasta lui Noie, adica si din coasta mea drept pentru care sarbatorindu-le pe ele ma sarbatoresc si pe mine dar totusi, nu-i tot una coasta cu nasterea, or fi ele din coasta (si aici am o dilema, nu-i vorba de coasta de care ne aminteste Creanga?)…o fi, n-o fi, nu stiu, un sigur lucru stiu iubita mea este nascuta din mine si eu nascut din ea deci peste citeva minute este doar ziua iubitei mele. un text ce nu are nimic in comun cu Haikuul.
la multi ani
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-07 23:56:35
         
 
  în grădină din aripi
părere
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-07 22:59:25
         
 
  Pentru Vasile Iftime - mutumesc pentru primire! Pentru Nica Gheorghe, multumesc pentru criticile constructive! Le voi lua in considerare. Va mai astept!  
Postat de catre Carmen Stanciu la data de 2009-03-07 21:48:24
         
 
  ''zarzari in floare'' e destul de uzitat, o gramada de haikuri au versul asta.
apoi nu-mi place deloc cum suna ''gradina cu aripi'', ai putea gasi altceva
 
Postat de catre popovici liviu la data de 2009-03-07 21:37:50
         
 
  bine ai venit pe europeea. un Haiku reușit.
vot.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-03-07 18:54:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE