FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PROTEST PRACTIC
Text postat de Ion Ion
Avînd în vedere că cineva își bate joc de munca mea de editor pe site, anulînd în mod ostentativ și repetat distincțiile acordate de mine, am anulat toate stelele de pe pagina principală a site-ului. Voi face în continuare acest lucru pînă cînd mi se va explica fenomenul sau voi fi eliminat de pe site. Cer scuze victimelor colaterale și promit că rămîn pe baricade pînă la rezolvarea situației în spiritul corectitudinii, civilității și minimei decențe a asumării opțiunilor proprii.

Ii invit pe toti editorii de buna-credinta de pe acest site sa se alature protestului meu. Orice stea se poate anula in meniul de editare selectind optiunea O și apăsînd butonul "Modifică". Daca vom accepta ca optiunile noastre estetice asumate sa fie anulate dupa criterii aleatorii, nu sintem decit o masa de manevra. Eu nu accept acest statut si va invit sa nu-l acceptati nici d-voastra, solidarizindu-va cu protestul meu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  V-as ruga sa-mi trimiteti adresa dv. de email, daca am norocul sa mai deschideti acest articol.
[email protected] (Deac Suzana). Multumesc.
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2009-05-13 21:44:23
         
 
  " Mi-e greu sa cred ca stelele vor mai aparea pe pagina principala a site-ului pina la rezolvarea chestiunii informatice privind anularea lor. :) Deja demersul e unul colectiv."
Domnule ion ion, ati reusit sa conturati hotarare. Nu stiu daca e revolutie, aflu ca din 2003 nu a mai fost asa ceva pe europeea...
Sunt si eu un simplu M. Insa ma intereseaza daca
dl EC va fi atent la propunerile ci-dessous sau ramane totul la stadiul de bla bla.
semnul :) il consider un semn de intelepciune......
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-03-02 23:27:48
         
 
  Dle. Cristescu, efectul final al protestului meu pare a fi o absenta totala a stelutelor, care deja depaseste 24 de ore. Iata ca solidaritatea, indiferent de motivatiile ei, functioneaza pe Europeea. Cu toate polemicile, scandalurile si certurile ca la usa cortului, oamenii par a fi atasati de aceasta comunitate, atit cei injurati cit si cei care injura. Mi-e greu sa cred ca stelele vor mai aparea pe pagina principala a site-ului pina la rezolvarea chestiunii informatice privind anularea lor. :) Deja demersul e unul colectiv. :) Tuturor celor care duc dorul stelelor, le recomand sa faca uz fara moderatie de voturi!  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-02 21:47:57
         
 
  Că problema mă preocupă vă dau un extras dintr-o convorbire avută cu un membru care mi-a semnalat mai multe neregularități pe site, neregularități de care, evident, și eu sunt conștient.

EC- Emanuel Cristescu
M – Membru Europeea. (Sper să nu se supere că am făcut public acesată conversație care a avut loc „ AfficherSamedi, 3 Janvier 2009, 19h18mn 55s” Evident că am păstrat discreție asupra persoanei respective.




EC: Asa, in general, cunosc aceste aspecte. Am mai primit reclamatii si am intervenit. Recalicatrantii reactionau cum ca nu am primit eu reclamatii si ca fac interventiile de la mine!

Cea ce imi spuneti este corect insa este prea vag si daca nu-mi dati exemple nu vad nici o finalitate. Imi confirmati ceea ce stiu. Si v-am spus am si solutia unui nou site in care sa pastrez design-ul insa in care sa apara sectiuni in plus care sa permita evaluarea si diferentierea valorica.

M. daca vreti putem discuta fiecare sfert de problema concreta. daca avem si timp, bineinteles :)

EC. Si multiple functionalitati insa pastrand, ergonomic vorbind, lina simplitatii in accesare si utilizare a paginilor. Insa am urmatoarele constrangeri majore:
1. vreau sa existe democratie reala.

M. stiti foarte bine ca aceasta notiune nu exista in absolut si ca trebuie definita de la caz la caz.
ramane de facut asta, de definit ce sa insemne. ca ideal, sunt de acord si
am o panoplie de pareri despre asta. e si pentru mine o preocupare majora

EC. 2. vreau sa se poata posta sub pseudonim. Pentru cei care doresc. As vrea ca textele rupte de orice context extraliterar, nume, putere, pozitie sociala, etc. sa vorbeasca.

M. corect, ader fara rezerve

EC. Evident contextualizat dar rupt de conditionalitatile conventionalismului de pozitie.
3. vreau ca evaluarile sa poata fi facute de orice user insa avand diferentieri pentru ca "un vot egal un cap" nu poate fi un criteriu de evaluare serios. Si aceste evaluari as dori sa fie tot anonim facute, pentru ca altfel apare traficul de stelute , de exemplu eu ti-am acordat acorda-mi si tu ori presiunea psihologica de tipul "mi-a acordat, asta ma obliga sa-i acord si eu"

M. "evaluarea" e o chestiune delicata. am facut si fac parte din tot felul de comitete de
evaluare. aici insa nu stiu in ce masura evaluarea e benefica. o minima evaluare ar trebui totusi sa existe. subiect de reflexie.

EC. Ma gandeam, si aici v-as solicita sprijinul, sa ne consultam sa verific macar daca rationamentele mele se sustin, sa imaginam un sistem de evaluare cat mai obiectiv in baza subiectivitatilor individuale si pregatirii personale. Am ceva idei de genul sectiunea in care posteaza oricine. Un fel de Hyde park literar. Apoi cateva sectiuni diferentiate valoric. Cu evaluatori independenti care sa aiba dreptul de a acorda un anume punctaj. (Ma gandeam chiar sa depuna pentru propria constiinta, un juramant, ceva de forma "jur in fata propriei constiinte sa evaluez in conformitate cu credinta mea profunda din momentul evaluarii, in baza gusturilor si pregatirii mele, fara nici un fel partinire, obligatii, simpatii sau altele asemenea. In caz contar sa ma consider nedemn pentru aceasta activitate si sa-mi atarg sanctiunea constiintei universale. Poate nu chiar asa, acum l-am imaginat, insa ma gandesc de mult la asta. Am studiat multa docimologie in legatura cu acest aspect insa TIMPUL nu mi-a permis sa finalizez. Asadar, aici v-as fi recunoscator pentru un eventual sprijin. (insa nu stiu cum sa evit formarea bisericutelor, a grupurilor de interese, etc) Multi se multumec cu mize mici. Si este pacat.

M. aveti dreptate dar trebuie evitat excesul. "evaluarea" ramane un subiect de abordat separat.

EC. 4 In baza evaluarilor as vrea sa apara textul zilei, saptamanii, lunii, anului, etc. Si ca sa aiba finalitate anual sa poata fi decernate Premiile Europeea.
5. As vrea o misiune etica a site-ului.

M. aici cred ca am spus cate ceva in precedentul mesaj (Partea 2). misiunea asta trebuie sa fie parte integranta. nu rigiditate dar nici permisivitate excesiva. trebuie jaloane. un grup mic de editori sau mediatori pot mentine site-ul in limitele decentei fara prea mari eforturi. trebuie insa sa-si propuna asta.


EC. Pana atunci daca timpul va permite totusi nu ati dori sa fiti, sub pseudonim, editor?

M. din pacate nu cred ca am timp si nici aptitudini pentru asta. dealtfel nici nu stiu cum functioneaza misiunea. aveti insa multe persoane pe site care cred ca ar fi interesate si despre care
eu unul am o parere buna. Editorii sunt remunerati, de exemplu? Daca da, atunci
sigur ca multi tineri ar fi amatori.
In ce ma priveste va stau la dispozitie cu consultatii, fara nicio veleitate.
Nu stiu insa daca voi avea in mod constant aceasta disponibilitate, data fiind activitatea mea
profesionala, uneori foarte intensa. Plus familia. etc...

EC. PS. Mi-ati propus o intalnire in privat. Cum s-ar fi putut desfasura daca nu sunteti in Bucuresti?

Mi-ati castigat increderea, pentru ca eu pornesc de la premiza ca daca eu sunt sincer si cel cu care comunic este sincer. Sper sa nu regret.

M: daca spun ceva intr-o asemenea discutie, atunci este sincer prin definitie, in masura in care
pot stapani adevarul. o iluzie si asta, desigur.

EC. Astept in continuare insa va repet am o tema de proiectare elaborata pe cca 15 pagini. Cu toate ideiile inclusiv modificarile de regulament. Ce nu am? Timp si colaboratori care sa sprijine ideea nu sa si-o insuseasca. Am patit-o in doua randuri. […………..] asa s-a nascut!!!

M. aha, interesant. plagiatul e peste tot.
daca as fi avut mai mult timp as fi creat si eu un site literar. mai trebuia si sa fiu si literat.
nu indeplinesc nicio conditie. dealtfel nu stiu de ce am ajuns la site-uri de tip atelier literar.
ar trebui sa ma limitez la a scrie si publica poate intr-o revista tiparita sau in volum, dar nici de asta n-am timp pentru moment.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-01 23:23:41
         
 
  Stimata dna. IBG, nu imi aduc aminte sa fi convenit ca ne tutuim. In ciuda cacofoniei pe care am comis-o si va multumesc pentru ca mi-ati semnalat-o. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 23:20:55
         
 
  ideea nu apartine vreunuia de aici. toate siturile vechi si noi ale lumii care dau "stele", "penite" sau alte grade au setarea asta.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-01 23:18:32
         
 
  ideea ii apartine lui Radu Stefanescu
eu am zis doar ''ba da'':)

 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 23:13:23
         
 
  era cazul...

si pune o virgula dupa "daca", userule editor, ca sa eviti cacofonia.


...
 
Postat de catre I BG la data de 2009-03-01 23:10:47
         
 
  Ultima sugestie a dnei. Reiter imi pare corecta si cred ca ar rezolva, de-asemenea, problema, intr-o mare masura.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 23:08:47
         
 
  Din punctul meu de vedere, daca considerati ca o sugestie din partea mea e utila, singurul mod in care stelutele ar putea ramine valabile in aceasta varianta a site-ului, ar fi ca ele sa nu mai poata fi scoase. Riscul sa fie "stelutate" texte de slaba calitate e mai mic decit riscul unor razboaie de uzura inutile intre useri. Oricum, avind in vedere insa ca protestul meu si-a atins scopul, adica problema a fost acceptata ca fiind reala de catre toata lumea, consider ca am facut deja un pas important spre rezolvarea ei. Va multumesc si cer iertare celor pe care demersul meu i-a inoportunat, chiar daca printre ei se poate numara, probabil, si cel care l-a declansat.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 23:07:06
         
 
  Ideia initiala a fost ca membrii să poată acorda steluțe în regim de anonimat ( ca să nu se traficheze și ca să nu existe presiune psihologică de tipul, eu ți-am acordat steluță, acordă-mi și tu, ori el mi-a acordat, mă simt obligat să-i acord și eu) dar la modul următor. Un user, în funcție de nivel, ar avea dreptul la un nr de steluțe. Pe care să le acorde, de la una până la numărul maxim la care ar avea dreptul. Aceste steluțe urmau să se acumuleze la acel text. În nici un caz o steluță acordată nu putea fi scoasă. Eroarea mea a fost că am plătit înainte partea informatică. Și în loc să am pe o pagină, desfășurat, poezie, schiță, nuvelă roman etc. și de asemenea să am acest sistem de evaluare, m-am trezit cu o pagină cu texte otova, unele după altele, și cu acest sistem simplisim de una, două sau trei stele, care, în plus mai pot fi și scoase!

Știu, am promis, însă am fost excedat. Dar site-ul, va fi reproiectat. Voi păstra design-ul însă funcționalitățile vor fi îmbunătpțite.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-01 22:54:07
         
 
  Dle. Emanuel Cristescu, va multumesc pentru interventie, ati inteles foarte bine. Considerind ca deja mi s-a facut dreptate si ca "psihopatul ipochimen" care a declansat "criza stelutelor" a fost indeajuns pedepsit prin comentariul dvs. eu ma declar dispus sa renunt la protest, cu conditia sa ne asigurati ca aceasta problema sa va afla in atentia dvs. In ce ma priveste, sint de acord cu orice idee care duce la eliminarea abuzurilor, de genul anularii stelutelor de catre alte persoane decit cele care le-au acordat. :) Consider, insa, in continuare, ca stelutele ar trebui sa dispara complet in acest moment, cita vreme pot fi anulate, in afara oricarui control, de citeva sute de useri. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 22:46:54
         
 
  ba da, Radu
fiecare acordare / retragere de stelute sa fie insotita de numele autorului
ca ultima operare pe text
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 22:44:07
         
 
  nu prea e buna ideea cu IP-ul
pentru ca daca tine neaparat sa anuleze stelutele fara sa fie depistat, se poate loga de oriunde din alta parte
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 22:42:57
         
 
  nu e mai simplu sa insotesti fiecare acordare sau scoatere de stea de o semnatura???

de ce nu e buna ideea asta?

pentru ca e a mea?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 22:42:34
         
 
  mai precis: IN JUR DE ORA 22:00, sa zicem au disparut N stelutze

ei bine, IN JUR DE ORA 22:00, s-au logat in administrare 10 IP-uri

care din ele a comis-o?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 22:41:32
         
 
  eu sunt de acord. Puteti incepe cu mine. Oricum curand nu mai pot accesa situl si pana ma intorc din calatorie poate se rezolva si aceasta problema.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-03-01 22:39:48
         
 
  pare o idee buna, doar ca nu vad cum s-ar putea corela MOMENTUL EXACT al disparitiei stelutzelor cu data logarii unui anume IP in administrare

ca doar n-o sa faca editorii serviciu de permanenta pe pagina principala
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 22:39:28
         
 
  Nu știu dacă am înțeles bine însă pare că un psihopat a declanșat un fel de reverberație a crizei mondiale pe Europeea: criza steluțelor. Ca reacție s-a trecut la eliminarea tuturor steluțelor. Inteligentă opțiune. Felicitări celui, (celor) care a (au) procedat astfel. Evident presupun că ipochimenul fierbe în suc propriu. Nu mai are cum să-și manifeste frustrările și maniheismul. Probabil va descoperi un alt mod de a-și etala neputința. Pentru situația dată modul cum s-a reacționat reprezintă, în opinia me, un exemplu de solidaritate sancționatorie și implicare pentru salvarea unor principii și valori.

Până la reproiectarea site-ului mă gândesc dacă nu ar fi bine să reducem nivelul tuturor acelora care pot acorda steluțe și apoi reacordarea acestui nivel numai celor care îmi vor comunica IP-ul ca să-l putem depista, după aceea pe eventualul contravenient. Nu știu dacă este o soluție însă vă supun spre analiză această idee
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-03-01 22:36:37
         
 
  Dle. Trep, nici nu cer altceva: daca cel care anuleaza stelele si justifica de ce o face, e perfect si sint multumit. Eu, de fiecare data cind dau o stea, imi justific gestul. :) Dna. Giurca, va multumesc pentru ajutor: stiu ca anularea stelelor nu constituie in nici un fel incalcarea Regulamentului, altminteri nu as anula stelele, expunindu-ma unei sanctiuni discilinare. :) Or, daca stelele sint neimportante, sa fiti de acord cu mine sa le anulam de tot. :) Sau sa le acordam respectabilitatea necesara, asa cum sugera si dl. Trep mai devreme.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 22:36:12
         
 
  Lenutza, eu in locul tau m-as ascunde

in afara de tupeu si o insistenta patologica de a te baga pe sub pielea cuiva (aproape ca nu mai conteaza a cui), n-ai nimic

a, ba da: conjugi foarte bine calomnia, delatiunea, intriga

sincer, n-as vrea sa mai aud de tine

dar din pacate, nu e nimic de facut
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 22:26:10
         
 
  d/le Ion Ion, în peisajul idilic europeean, și eu mă simt o comparație plastică.

don Radu are arhivă completă, dar i/a fost greu să găsească și comentariile poeziei mele Finalul unei nopți de dragoste beată. i/a fost mai usoe sa ma acuze de plagiat, tocmai pe mine:)), care scriu, unic. cine mai poate avea exprimarea mea delicata, colorata ?
s/a ajuns la cancan. nu îndrăznesc să gândesc că îi cam place genul.:)
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-01 22:16:10
         
 
  "Q. Ce este nivelul de acces si la ce este util ?
A. Nivelul de acces permite accesarea diferentiata a sectiunilor sitului. Diferentierea se realizeaza pe baza activitatii membrilor si a valorii relative recunoscute de catre comunitatea membrilor atelierului .
Nivelele de acces folosite in acest moment sunt:
4. 0 pentru orice vizitator al sitului. Acest nivel permite accesul la “texte” fara sa permita postarea de „texte” sau „comentarii” la „textele” existente cu exceptia sectiunii „forum”.
5. 10 - membru - utilizator cu „posibilitatea” de a posta „texte” . Acest nivel permite adaugarea de texte si comentarii care necesita validarea acestora de catre un redactor. În general validarea sau invalidarea se realizeaza în max. 24 ore de la introducerea textului de catre unul dintre redactorii sitului. În cadrul validarii se verifica gramatical textul si de asemenea se verifica daca textul contine expresii obscene, injurioase, atacuri la persoana, sau daca textul contravine legilor în vigoare. Facem apel la întelegerea membrilor cu privire la necesitatea unei astfel de validari întrucât din experienta s-a constatat ca pe net, sub protectia anonimatului unii uita de buna cuviinta.
6. 20 – redactor II - utilizator ale carui comentarii la texte existente sunt validate direct fara sa mai fie citite de vreun redactor. Acest nivel se obtine fie la recomandarea deci pe credibilitatea unui utilizator cu un nivel min. 100 fie pe baza credibilitatii proprii dobândite ca urmare a activitatii de pe site si a calitatii textelor postate.
7. 50 – redactor I -autor - utilizator ale carui texte si comentarii sunt validate fara sa fie citite în prealabil de catre altcineva.
Acest nivel se dobândeste de catre membrii care au o activitatea prelungita si constanta care îsi câstiga o anumita credibilitate si care respecta regulile de functionare a sitului.
8. 100 – autor recunoscut pe site ARS– autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii.
9. 200 - editorialist - autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii. Poate publica în cadrul atelierului editoriale . recomanda spre publicare in EUROPEEA sau volum texte si autori.
10. 500 – redactor sef - similar cu editorialist. În plus valideaza sau invalideaza textele si comentariile membrilor care nu au dreptul de a le posta direct. Criteriile de validare sunt cele expuse mai sus. Redactorul sef nu valideaza valoarea textelor ci daca aceste texte se înscriu în cerintele atelierului privind gramatica, lipsa vulgaritatii si încalcarea legilor. Redactorii sefi îsi pot manifesta opiniile valorice prin analize, comentarii etc.. Recomanda spre publicare în EUROPEEA sau volum texte sau autori. Face nominalizari pentru premiile anuale ale atelierului.
• 1000 - editor – toate atributiile redactorului sef plus dreptul de a aproba-modifica nivelurile de acces pentru membrii atelierului. Decide împreuna cu redactia EUROPEEA si cu editura publicarea textelor si autorilor în revista sau volum"

citat din Regulament. (PS -va luati dupa placuta cu AJUTOR)
Nu scrie nimic de stele. Nici ca sunt insemne de distinctie pentru un text bun, nici ca pot fi acordate pentru a scoate in evidenta un eveniment de interes literar, nici cine sau in ce conditii le acorda. Va anunt cu parere de rau ca stelele care fac obiectul disputei sunt deocamdata in ilegalitate. :)

Domnule Ion Ion, asta nu ma impiedica sa va spun ca rar am intalnit un om asa de hotarat sa faca dreptate. Sincer, va apreciez. Va sustin in sensul ca nu acord stele.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-03-01 22:14:39
         
 
  da, ai dreptate
pe de alta parte... scandalurile astea au alungat multi autori buni (sau mai putin buni), autori care veneau sa posteze aici si plecau ingroziti:)

daca imi ceri sa-ti fac o paralela intre poezie.ro (unde sunt din 2001) si europeea, iti fac, dar sunt convinsa ca nu e nevoie.
esti istet:)
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 22:14:02
         
 
  :) Radu, gând la gând  
Postat de catre Al Trep la data de 2009-03-01 22:13:16
         
 
  Chiar nu cred că soluția cea mai bună este anularea posibilității de a șterge stele, deoarece de nenumărate ori au fost puse "la mișto" pe câte un text care nu justifica acele stele. Cel mai bine ar fi ca operațiunea respectivă să devină "la vedere", adică să fie postat automat un comentariu sub text cu userul care a acordea stea(stele) și numărul acestora. La fel și când sunt retrase stele. Această transparență va obliga pe cel care le retrage să-și justifice decizia.  
Postat de catre Al Trep la data de 2009-03-01 22:12:19
         
 
  Eugenia, dar cancanuri si scandaluri ca ale noastre nu are nimeni!

te-ai gandit ca poate (si) asta e farmecul europeii?

oricum, nu e nimic de facut, cu softul existent razboiul stelelor nu poate fi oprit

desi, in doar 5 minute un programator poate rezolva problema (atasand o semnatura electronica de fiecare acordare sau scoatere de stea)

de ce nu se intampla asta?

sa-l intrebam pe domnul Corbu? eu zic ca nu mai e nevoie.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 22:06:36
         
 
  Dle. Latunski, va multumesc pentru urare dar, din anumite motive, printesa Amidala nu ma mai motiveaza. :) Dna. Elena Toma, va multumesc pentru comparatie, e plastica. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 22:02:34
         
 
  d-le Ion Ion... pagina arata splendid fara stele:) e ca un oras vazut din avion, ziua.  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-01 21:58:42
         
 
  Tare tu te ține în luptă, cavalere Jedi. Prințesa Amidala ca premiu o vei avea. Obi Ben Kenobi în curînd în ajutor sări-va. Nu înțelege umila mea persoană, de ce ăla mare și negru, de rerpiră greu și care ta-su saitului este, semn de viață nu dă de loc. MAESTRUL YODA.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-03-01 21:54:34
         
 
  Radu, imi amintesc destule
sunt aici din 2003
din 2003 pana in 2005 cu nichita victoria (pseudonim)
din 2005 cu eugenia reiter (nume real)

nu numai aici au fost can-can-uri, sa stii:)
fiecare site are scandalurile lui
de cele mai multe ori circul a pendulat de pe un site pe altul
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 21:53:07
         
 
  Dna. Reiter, va multumesc. Reformulez potrivit sugestiei d-voastra. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:51:40
         
 
  :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:48:35
         
 
  Liviu, dublu Ion mi se spune, ca la george "dublu ve" bush si sint amator de triplu sec. da' tot nu cred ca se poate de doua ori intr-o juma de ora, si daca ai cu ce. :) bine, nu ma pricep eu prea tare, vorbesc de ce-am citit prin carti si-am vazut pe la teve.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:47:34
         
 
  D-le Ion, ma tem ca tot nu ati inteles:

nu doar ''sa elimine posibilitatea de anulare a stelutelor acordate de un editor'' ci
''sa elimine posibilitatea de anulare a stelutelor acordate de oricine are nivelul de acces necesar sa faca asta''

tocmai v-am spus ca sunt peste o suta de useri care pot acorda stele
si tot ei le pot retrage

ma opresc aici... cu aceleasi explicatii


 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 21:46:49
         
 
  Eugenia, Liviu, voi sunteti vechi pe sait...

eu imi amintesc de ZECI de scandaluri asemanatoare, pe care le reciteam adineauri (si care, din perspectiva nostalgica, evident, imi par savuroase)

protagonistii erau Lory Cristea, Rudy, Cornel Traian Atanasiu, Elena Toma, Toma Nicolaevici, si altii... si altii care nu mai sunt...

ce vremuri!

(din pacate nu pot da linkuri la texte, pentru ca au fost atacate de virusul Carlea)

dar au ramas comentariile!

cu rabdare, le puteti gasi, sunt senzationale! credeti-ma pe cuvant! tot ce se intampla acum e doar o palida replica a frumoaselor razboaie de altadata, in care chiar picau capete...

de exemplu Rudy a fost sanctionat pentru scoaterea stelelor bunei sale prietene Lory Cristea (se pare ca frumoasa lor prietenie a rezistat timpului) - intrebarea pe care nu si-a pus-o nimeni atunci ar fi "cum s-a dovedit asta"?

(evident, in niciun fel)

va dau doar cateva mostre de adevarata literatura inspirata de aceste mici catastrofe galactice...

"Bogdaproste! Cred că nu mai stau prea mult (stelele) că textul apune chiar acum. (Și noaptea poți șparli constelații întregi. Sau or fi prin preajmă camere de luat vederi?)


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-19 16:54:43 "


"***
Am pus la loc nu una ci trei stele!
Veronica
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-19 16:43:32"


"Venerabile domn care patronați acest inimitabil site,

Doi dintre comentatorii acestui text au crezut de cuviință să-și exprime părerea despre acest text și recomandîndu-l altora prin cîte o stea. Un alt membru și editor, din motive necunoscute și pe care nici dv. refuyați să le aflați detectivistic, a crezut de cuviință că trebuie să le șteargă.

Cred că s-a recunnoscut în ceea ce atît de bine spune Liiceanu și citez și eu:

„Sănătoșii închipuiți, odată denunțați, reprezintă una din speciile cele mai agresive ale omenirii”.

Brrrr! Ce specimene! Să mai ziceți că grădina de la Corbeanca...

Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-19 15:21:35"


"Veronica, te-am înțeles bine, doar te avertizam că ești prea risipitoare. Ți-au șutit deja una, pe întuneric o să le ciordeasă iute și pe astea. (Ce-or face, Doamne, cu ele, că tot le aruncă nemernicii.)

Îți mulțumeam doar cu o glumă. N-are rost să fim posaci. Dacă le-am tăia mîna la toți hoții, s-ar umple lumea de schilozi.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-07-19 20:54:29 "

"Prietene Buricea, il supraestimezi pe Cornelush "Labush" Atanasiu!E doar un batran pigmeu singuratic, care ne "incanta" uneori cu "flatulatiile" lui!:)

Marele Maestru International
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2007-01-01 16:59:55 "


"Marele Maestru al Combinațiilor Sordide nu-și mai poate digera excrementele:

" maestre ...abtipilduri vorba cuiva, doar doar paote scrim vb altcuiva....
era un fin sarcasm agramaticalic
Postat de catre ecsintescu virtual

Tot așa fin, meșterică:

Ecsintescu virtual:
Agramat cam de duzină.
Comentariu-i de latrină:
Scîrțîiescu din canal.

(latrina în care se bălăcește e mai jos)


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-01 19:55:37"




suntem mici copii

P.S. mi-e dor de CTA... mi-e dor de TOTI cei care nu mai sunt pe-aici, si nu glumesc deloc



 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 21:43:46
         
 
  Eu cum să-ți zic, Ion, sau Ion? :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:41:05
         
 
  Și zi-mi Liviu, Ion Ion.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:40:20
         
 
  Chiar două. Amoruri. Numa' să ai cu ce! :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:38:56
         
 
  Dle. Trep si mie mi s-a parut buna propunerea dlui. Radu Stefanescu: voi acorda doar voturi de aici inainte. :) Ar fi si culmea sa mai acord stele cita vreme le anulez pe ale altora. :))  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:38:11
         
 
  Dle. LSB, printre altele sint actionar la o firma de soft, adica din aia care face site-uri. :) Eu nu sint informatician de meserie dar am intrebat pe unul dintre baietii mei cam cit ar dura pentru un programator sa elimine posibilitatea de anulare a stelutelor acordate de un editor. Mi-a spus ca o jumatate de ora. :) Se poate rezolva deci intr-o jumatate de ora, cu conditia sa ne bage cineva in seama. Altfel, se poate face si amor intr-o juma' de ora, numa' sa ai cu cine. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:35:31
         
 
  Am trimis cu ceva timp în urmă prin email o lungă listă cu deficiențele saitului, printre care și problema stelelor. Tot acolo am sugerat și soluții la majoritatea acestor deficiențe.
Să sperăm că se lucrează deja la o nouă versiune, deși modificările nu ar fi consumat nici pe departe timpul pe care îl necesită rescrierea completă. Până atunci, propunerea lui Radu mi se pare una de bun simț, anume de a nu mai acorda stele ci exclusiv voturi.
 
Postat de catre Al Trep la data de 2009-03-01 21:34:07
         
 
  Parcă era: "în nemernicia mea, ca un câine turbat, am mușcat mâna care m-a hrănit... eu le-am arătat romanilor". Rog cunoscătorii să ajute la obținerea citatului corect.

Gerula
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-03-01 21:30:45
         
 
  Ion Ion, solidar pînă-n pînzele albe.

Numa' că, așa cum s-a mai spus, nu asta e soluția. Ci una tehnică. Probabil, mai simplă decît mi-aș putea eu închipui.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:23:25
         
 
  Asa sint eu incapatinat, dle. LSB: o tin pe-a mea pina la capat. O sa anulez la stele pina se rezolva eroarea de programare sau sint dat eu afara de pe site. Probabil ca a doua varianta e mult mai usor fezabila dar nu sint deloc in suferinta din cauza asta. Si inteleg, din discutii, ca si dv. si altora vi s-au anulat stele de-a lungul timpului, asa ca ar trebui sa fiti solidari cu mine. :) asadar, dna. Reiter, din punctul meu de vedere, greva nu este inutila. chiar daca nu facem altceva decit sa punem la modul hotarit o problema despre care atit acceptat si d-voastra ca este reala si tot e un lucru important. :) cred ca sintem o comunitate, nu o masa amorfa. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:15:52
         
 
  nu ma aprind:)
ma chinui sa explic cum stau lucrurile
frate!
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 21:08:15
         
 
  Ioane, ține-o pe-a ta, ca gaia mațu'.

Au crezi că acela care se joacă la heblu va roși brusc la protestul tău, la gîndul că ți-a pus sub semnul întrebării activitatea? Și că va recunoaște, precum Rufus parcă, în Dacii: sunt un cîine necredincios, care a mușcat mîna care l-a hrănit... (mă rog, citat din memorie).

Io zic că te înșeli. Da' ești băiat mare. Judecă singur.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 21:08:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  normal ca NU mi se pare
incercam sa va spun ca greva dvs. este inutila

discutati cu d-l Corbu despre aceasta ''fisura'' de programare (sau cu Adrian Vladut).

pentru ca dvs., practic, ati inceput o greva impotriva ''sistemului'' de acordare a stelelor.

despre acest lucru se discuta de N timp
si nu s-a rezolvat nimic

 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 21:07:16
         
 
  fratilor, nu va mai aprindeti asa, piesa asta se joaca de mult, doar actorii s-au mai schimbat pe ici pe colo, si, evident, o parte din public

si nu e nimic de facut

revin cu niste linkuri, tineti aproape si mai ales, zambiti, pt ca stiti voi, maine... etc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-03-01 21:06:47
         
 
  eu va invit cu toata placerea sa va alaturati protestului (care nu mai este doar al meu). poate in felul acesta reusim sa ajungem la normalitate. stiti bine ca, uneori, nu se poate ajunge la normalitate decit dupa (cite) o revolutie. :)
 
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:04:24
         
 
  si d-voastra acest lucru vi se pare normal? :) daca vi se pare normal, recunosc cu toata sinceritatea ca greva mea este nejustificata. daca, insa, atit de mult useri pot anula stelele acordate de un editor, de ce va deranjeaza ca le anulam noi pe toate? :) inseamna ca acceptati situatia si va expuneti acestui risc. :) inseamna ca stelele sint perfect inutile daca le poate anula oricine si-atunci trebuie eliminate complet. tocmai asta e logica: distinctiile pe care le acorda un editor, in mod asumat, ca o proiectie a optiunilor sale estetice, nu e normal sa poata fi anulate de altcineva, la adapostul anonimatului. altfel, acceptam ca munca noastra aici este perfect inutila. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 21:01:43
         
 
  ma repet:)

stelele pot fi date (respectiv anulate) de toti cei care au nivel peste 100.

stelele dvs. (ca si editor) pot fi anulate de peste o suta si ceva de useri.

nu doar editorii pot face asta

mai bine de atat nu stiu cum sa explic:)
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 20:56:11
         
 
  Stimata dna. Greva mea este perfect justificata: nu permit nimanui sa-si bata joc de munca mea (culmea, benevola), mai ales sub protectia anonimatului. D-voasta va simtiti bine ca vi se anuleaza stelele??? Daca da, accept ca greva mea este nejustificata. Daca vi se pare normal ca editorii sa poate anula stelele acordate de alti editori, atunci e normal sa o fac si eu, fiind editor, nu? Retineti, insa, ca eu anulez stelele asumat, la vedere si o sa continuu sa o fac pina in momentul in care activitatea unui editor nu va mai putea fi pusa sub semnul intrebarii prin actiuni discretionare si neasumate.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 20:52:31
         
 
  D-le Ion
iar va agasez:)
distictiile (stelele) sunt acordate de cei care au nivel de la 100 in sus.
nu stau sa-i numar cati sunt... dar sunt destui

si tot ei le si pot lua

asa ca greva dvs. este (usor) nejustificata.
nimeni nu le retrage pentru ca ar avea ceva cu editorii

daca doriti sa indreptati lucrurile, discutati cu d-l Corbu.

o seara buna
buna rau!
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 20:40:30
         
 
  Stimati colegi! In primul rind doresc sa multumesc pentru solidaritate editorilor celorlalti membri ai comunitatii care s-au raliat protestului meu. Nici o stea nu se mai aprinde pe Europeea decit pentru scurta vreme. In al doilea rind: NU ACUZ PE NIMENI, pentru ca nu am nici o proba. Exact asa cum faceti d-voastra, doar CONSTAT UN FENOMEN: acela al disparitiei distinctiilor acordate de editori. Presupun ca nu e vreo mare conspiratie malefica ci doar un viciu al softului, de care profita cineva. Atita vreme cit noi, editorii, facem efortul de a citi multe texte nu neaparat de cea mai buna calitate doar pentru bucuria de a le descoperi pe cele care ne incinta (fiecare dupa gustul si educatia sa estetica), nu e normal sa permitem ca cineva sa-si bage picioarele in munca noastra.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 20:35:42
         
 
  Scuze pentru toate greselile typo, primul mesaj a plecta fara sa-l fi recitit, la al doilea m-am grabit si n-am recitit, cum ar fi trebuit.
Rog, deci, sa fiu iertata.
VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-01 17:04:31
         
 
  Niculaie, minte mica/ prea mult stat prin crasme, strica!
Nu te invitasem sa ceri nimic, nu stau de vorba cu tine, consider ca ai luat-o razna rau, de cand ai scris despre cum vrei tu sa indrepti lumea prin ceea ce numesti forta morala si cum vrei sa intorci tu polii planetei, ca s-o vindeci de decadere morala si de criza materiala. Pentru mine esti in aceeasi categorie cu hulitorii nebuni de pe Europeea se de aceea orice amestec cu tine m-ar scadea in ochii mai. Este stiut ca stele nu pun si nici nu sterg, mi se par copilarii demne de putzopalmaticii care se cred semizei sau presedinti. Ignora-ma, ocoleste-ma, eu deja te uitasem. Promit sa fac la fel. Cu mare scarba, K
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-03-01 16:55:54
         
 
  A-l acuza pe Kosta Vianu că manipulează steluțele pe Europeea - este cea mai mare gugumănie ce mi-a fost dat să o aud. Chiar și numai faptul de a-l disculpa e o greșeală; conform principiului: "denigrează, denigrează, tot va rămîne ceva!", în mintea pigmeilor va rămîne o boare de îndoială. Subiect absolut închis, mai degrabă nici desigilat. Dixit!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-03-01 16:04:05
         
 
  Veronica, in comentariul meu am recunoscut ca eu am luat stelele. Daca nu le-am luat, inseamna ca nu le-am luat! eu am vrut sa profit de situatie si sa spun despre sit si stele.
Am o forma de umor putin fastacita, cred. nu am banuit ca domnul Kosta sterge stelele, il stiu si pun mana in foc ca nu el a facut-o. la sfrsit am pus :)))- semnul glumei. ceea ce insemna ca in loc sa cer stergerea contului meu, am cerut sa se stearga ceea ce se cere disperant de la un timp incoace, gluma specifica oamenilor simpli cand sunt in carciuma. si doar n-am baut nimica, daca aveam alcool in sange nu ma gripam.
e o confuzie la mijloc, imi cer scuze ca te-am lasat sa intelegi astfel.

Nicolae,
Presedinte
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-03-01 15:34:31
         
 
  Continui, pentru ca a plecat comentariul neterminat:
c) daca aceste dopua argumente de bun simtz nu ajung, voi veni cu cel mai convingator. D-l Kosta Vianu NU STIE sa manipuleze stelutzele. cand a obtoinut nivelul in care avea dreptul sa voteze si sa puna stelutze, a intrebat pe site cum sa faca sa puna stelutze. Atunci eu i-am explicat, in scris. Dupa o vreme, vazand ca pne numai voturil,l-am intrebat de ca nu pune si stele, ca doar l-am invatzat. Mi-a explicat ca nu are vreme sa stea sa inchida, sa deschida, ca n-a reusit si ca n-are chef sa invetze, considerand ca un text, daca are vot si un comentariu bun, e suficient. Nu cred, deci, ca acuma, dupa ce a iesit de pe site, a invatzat sa puna sau/si sa scoata stelutze.

De aceea eu personal consider ca aluzia pe care N.T a facut-o la adresa d-lui Kosta Vianu e totalmente jignitoare si, in plus, absolut inutila.

Nu stiu cine a sters stelutzele, am observat o constanta stergere a stelutzelor la anumiti autori si la stelutze puse de anumite persoane (printre care ma numar si eu).

Sa speram ca demersul lui I.I. va reusi.

VPL.

PS: Liviu, ti-a placut pledoaria? Nu degeaba tata a fost jurist! Proverbele: formidabile

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-01 15:13:11
         
 
  In legatura cu primul comentariu al lui Nicolae Tudor:

1. Stlele nu se pot pune pe criteriul de a se dovedi "publicabile", pentru ca realitatea din jur (si chiar de aici) a demonstrat ca exista texte deja publicate care sunt mai putzin valoriase, din pdv literar, ceta altele nepublicate.
2. A banuie pe cineva de stergerea stelelor si a nu face publica banuiala este una, a acuza direct pe cineva fara a avea probe este altceva, care in limbaj juridic s-ar putea numi "calomnie". De aceea, e bine sa ne ferim a face afirmatii acuzatoare la adresa unor persoane, numindu-le, daca nu avem probe.

Banuiala lui N.T. este gresita si voi explica de ce: nu-l cunosc personal pe Kosta Vianu. Stiu insa cateva lucruri, toate din comentariile d-niei sale.
a). Este un om care spune exact tot ce gandeste, doirect, fara ascunzisuri.
b). este un om inteligent, care nu si-ar pierde vremea si energia sa stea la panda sa vada cine posteaza si sa aleaga ciu sa stearga stele si cate sa stearga (pentru ca aici e treaba serioasa, nu "oricui" li s-au sters stele, ci ele au fost sterse, treptat, si cu un anumit intzeles si scop.
c).
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-03-01 15:01:01
         
 
  asa stiam si io. credeam ca tu stii altfel!  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-03-01 13:42:57
         
 
  Nicolae, ai putea să știi că tastele cu fonturi românești sunt după cum și le setează fiecare.

Sau ai putea să nu știi. Știu și eu?... Constat că mai degrabă nu știi. Dacă ai ști, le-ai folosi. Sigur, e o presupunere.

Pentru ca un text de-al tău să ajungă pana la nivelul de capodopera:)) ar trebui să-l scriu eu. :))))))

Vezi că știu? :)


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 13:29:15
         
 
  Bordas, pezevenghiule, tastele nu-s una langa alta, sunt diametral opuse. vezi nu sunt suparat pe tine ca nu stii ce-i lipseste textului meu pana la nivelul de capodopera:))?
Primavara fie cu tine!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-03-01 13:14:10
         
 
  Vezi, am scris cu â. Nici cu a din a, nici cu i din i. :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 13:05:10
         
 
  Nicolae, uite: România. Tastele-s una lîngă alta. Mai scapă.

Pentru a-ți dovedi că nu-s supărat, îmi recunosc eroarea. Ba îți spun și o poantă:

Errare humanum est, își zise ariciul, dîndu-se jos de pe perie.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 13:02:17
         
 
  Kosta, m-am astamparat, mi-e teama ca-mi ca dai cu gramatica-n cap!
apropo de gramatica, dupa parerea mea de sfertodoct cred ca exprimarea dintai putea fi corecta. era o sacadare a exprimarii, nu crezi?
Daca tot veni vorba, in afara de gramatica mai stii ceva?
Iar daca mai stii, stii tot ca-n manualul de romana, pe care bine l-au invatat criticii de pe-aici, de zici ca au tras-o la xerox, si pe care nu-i citesc mai mult de un rand fiindca stiu continuarea?
si daca stii atata gramatica si tot il aperi pe Bordas & co. de ce nu-i explici frumos ca Romania se scrie cu a din a si nu i din i?

Plecaciune cu scarba!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-03-01 12:48:55
         
 
  Unii își exercită dreptul la grevă prin muncă. Se numește greva japoneză.

Alții își exercită dreptul la muncă prin grevă. Se numește munca românească.

:))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-03-01 12:17:58
         
 
  Si-acum, fiind duminica, ma duc si eu sa beau o cafea cu prietenii. Asa ca profitati, asezati stele la texte, promit sa le scot pe toate cind ma intorc. Asta daca nu le scot intre timp altii.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 11:12:21
         
 
  Stimata dna., aveti dreptate: autorii respectivi nu au nici o vina sa stea cu textele neaprobate. Am intrat sa le aprob dar cineva facuse deja lucrul acesta inaintea mea. :) Va multumesc.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 10:59:44
         
 
  nu sunt
doar v-am intrebat
dar la aceasta ora se pare ca sunteti chiar singurul editor disponibil pe site

imi mentin parerea ca ati putea aproba cele 3 texte care zac in administrare

cat timp credeti ca pierdeti?

cu ce sunt vinovati acei autori care asteapta validarea?

dar e ok
ocupati-va de protest

traiasca greva
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 10:54:46
         
 
  scoateti stelele, sa triumphe adevarul. don Ion Ion, personal, va sustin. :)  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-03-01 10:46:45
         
 
  Stimata dna., nu cred ca sinteti indreptatita sa judecati activitatea mea aici. :) Nu cred ca sint singurul editor de pe site care ar putea valida textele respective si, in acest moment, prefer sa-mi vad de protestul meu si sa ma declar in greva editoriala. :)  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 10:38:10
         
 
  D-le, vi le-am anulat eu, desi nu (mai) sunt editor.

Intrebarea mea este alta: daca tot ati fost (si mai sunteti) prin preajma, de ce nu rezolvati intai cu cele 3 texte neaprobate?
Doua dintre ele asteapta de vreo 10 ore iar ultimul a fost postat acum aprox. o ora.

Nu e pacat pentru autorii care le-au postat?

Problema cu pune steaua / sterge steaua ar fi putut astepta cateva minute... nu?

Cat timp va ia sa aprobati 3 texte?

 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-03-01 10:35:03
         
 
  Rog un editor sa anuleze stelele de la acest text, nu doresc ca acest protest sa fie o exceptie de la regula. Va rog anulati stelele, eu nu pot anula stelele la propriul meu text, nu ma lasa meniul de editare!!!  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 10:18:12
         
 
  Observ ca si alti editori s-au raliat protestului meu. Chiar daca nu va manifestati public, din motive ce tin de optiunile d-voastra personale, va multumesc pentru solidaritate si va rog sa anultati in continuare stelele de pe site. Daca acestea pot fi anulate in mod netransparent de persoane care nu isi motiveaza deciziile, inseamna ca munca noastra este inutila si este infinit preferabil sa pastram site-ul curat eliminind orice forma de distinctie posibila. In acest fel, textele valoroase isi vor aduna singure cititorii.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-03-01 10:12:45
         
 
  astampara-te. Na, ca m-ai enervat!
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-03-01 09:10:30
         
 
  Siktir, Nicolae. Iar ai intrat in vorba neintrebat. Tu chiar n-ai priceput ca nu mai dau doi lei pe ce spui? Ce dracu? Esti matur. Astampa-ra-te!
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-03-01 09:09:33
         
 
  Iar eu, Latunski, care n-am probleme cu stelele, fiind impiegat de mișcare la Observatorul Astronomic, rog editorii să înlocuiască "editorialul" lui Vlăduț cu zarzavatul ăla ce apare la începutul lunii martie, cu poza Ralucăi Tănase ori cu orice altceva. Cînd deschid pagina și citesc "scuze", mă încearcă și pe mine un sentiment de vinovăție pe care nu reușesc să mi-l explic. O fi de natură endocrinologică?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-03-01 06:48:03
         
 
  si eu am vrut sa anulez. fiindca mi se pare absurd ca unui text sa-i dea stele de catre oricine are bazdac.
cred ca un text care are o minima valoare publicistica trebuie recompensat valoric cu o stea.
daca textul are performante peste valoarea publicabila intr-un ziar, se pot acorda 2 stele. cred ca trei stele trebuie sa primeasca doar capodoperele, ceea ce nu este deocamdata cazul.
privind astfel lucrurile, un creator care are putere /acces la stele poate aprecia textul vizat si poate regla valoarea. cand acorzi o stea nu cred ca trebuie s-o explici, timpul este limitat. important este sa nu iasa din ecran nici un text care sa nu primeasca ceea ce merita, sa nu fie nedreptatit. de aceea un editor de serviciu poate avea si obligatia acestor reglari.
incepand cu 2 stele , atat la acordare cat si la retragere cred ca este necesara o explicatie minima de bun simt. tot pe fuga. cine are timp si talent critic poate innobila textul cu comentarii detaliate, cu riscul sa aibe sau nu dreptate. sa-si sustina punctul de vedere acorda si vot, sa fie sigur ca textul ramane cu ceva de la el pentru eventualitatea ca logica explicatiei nu este agreeata de colectiv.
cred ca un text care are 10 vizite si nici un semn este un tect de care se bate joc , fiindca , daca te loghezi inainte de a citi, nu e greu sa spui un cuvant, sa dai o nota sau o stea, dureaza cateva secunde.
daca nu se intampla asa, cum cred ca e ideal, este pentru ca niste nemernici stau la panda , n-au ce face, deci au timp liber, si te iau la tocat. adica vor sa demonstreze cat de destepti sunt dansii si cat de prosti sunt ceilalti. care , adica , nu se pricep.
cred ca intr-un colectiv/atelier literar fiecare creatie trebuie tratata cu respect. tonul il dau editorii si maimarii.
as fi vrut sa stiu ce nota primeste textul meu "discurs..." de la anghelina, cu care am vrut sa seman la umor. de la genu, cu care am incercat sa seman la sex. de la lory, careia i-am dus mai departe visele de perfectiune.
de la peia caruia i-am preluat sfichiul vorbei. de la bordas de la care am invatat echilibrul. de la gina de la care am invatat muzica. de la... sa mai spun?
dragilor, cred ca tocmai v-am oferit o capodopera si m-ati lasat sa inteleg ca v-am oferit un c--at!

ps. eu nu am acordat stele dar le-am luat de la Black cu moartea bunicului sau. dupa ce am fost enervat ca textul lui peia a avut trei stele si njdemii de voturi la un text care avea un singur cuvant: bau!
aici se amesteca craciunul cu pastele , coliva cu martisoarele, lacrimile cu zambetele si inclestarile de maini. si pentru toate se acorda stele. nu cred ca pentru acestea au fost create. stelele arata valoarea unui text. si cum poate avea un text trei stele cand este exclusa publicarea lui?
daca as face o revista si as pubvl;ica prin ordin toate textele instelate cu trei , va intrebb ar fi ele mai sus decat cele instelate cu 2 sau cu una? cred ca acest atelier s-ar face de ras. adica eu, si tu , si tu.
iar eu refuz sa fiu alaturi de gasti si baliverne. DEe aceea,
domnule Corbu, va rog stergeti-i contu' lu' Kosta:)))
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-03-01 00:23:44
         
 
  felicitari, stimate editor ! era cazul, cineva sa ia o masura drastica.  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-02-28 22:56:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE