FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
AMICULUI BURICEA
Text postat de Liviu S. Bordas



Meștere cioplitor în vorbe, ai modificat poezia fără să-mi mulțumești pentru sugestie.

Îți îngădui să o faci aici.

Dacă s-ar putea fără să mă gratulezi cu titluri onorifice precum urangutan sau MUIE și fără să apelezi la , ți-aș fi chiar îndatorat.

PS. Rămîn la convingerea că nu era de stele.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radu, :)

Eugenia, zici că ai apucat doar pînă la ups? E ok. Ai prins partea cea mai hazoasă! :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-27 18:38:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  stii ca-s pofticiosi!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-27 18:23:50
         
 
  profesore, nu-ti ascunde capul in nisip, ca-ti ramane tartitza afara, si Doamne fereste de vreun turc in zona!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-27 18:21:43
         
 
  mă scuzați că vă întreb domnule Mihail... vă citesc și studentele dumneavoastră?
mă întrebam ce părere au despre formulele de adresare pe care le folosiți.

sper să nu se supere domnul Liviu daca vă spun aici ca forma corectă este ''de bună seamă'' și ori scoateți cratima de la ''cu-un'' ori scrieți ''c-un''. mai aveți și câteva diacritice lipsă.

scuze, domnule Liviu, pentru c-am scris aici. n-am avut unde altundeva.
am zis ca intervin după ce termin țigara dar era prea târziu. am apucat să vad doar ''BA M... ''
și un ups...
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-02-27 18:19:11
         
 
  hei, nea profesor Buricea, te-am intrebat ceva!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-27 18:17:18
         
 
  Studentii mei sunt mult mai isteti ca tine,. asa ca te cunosc demult, stiu ce fel de om esti!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 18:13:02
         
 
  No, dacă te accesează studenții, poate că accesează și pagina asta, văzîndu-ți numele în titlu. Pot să le spun:

dragi studenți, literatura începe cu clasicii, vin la rînd contemporanii și vor urma cei care astăzi învață a buchisi. Ca poet, domnul profesor Buricea încă nu s-a născut. Așa că vă înghesuiți degeaba. Doar dacă nu o faceți ca amuzament, ceea ce e trist, deoarece situația nu e de rîs, ci de plîns.

Pot?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-27 18:10:37
         
 
  aha

inteleg ca gingasele consideratiuni de mai jos nu ma vizeaza:

"Dar cine esti, ba, tu sa stergi stelele, urangutanule?
Deci, acum inteleg, tu esti hotul care striga hotii!
Esti de basm, daca as fi ca tine, mizerabil, ti-as sterge continuu stelele pe care ti le pui singur!
Esti un mare frustrast!
Voi sterge textul si-l voi reposta cu caseta inchisa ca sa nu te mai balegi tu acolo!
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 17:08:44"

ma insel?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-27 18:09:03
         
 
  Ioan, Pe Ea!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 18:06:51
         
 
  ABRAMBURICEA!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-27 18:06:05
         
 
  Convingeri de avocat parat si retrogradat jurist la fabrica de tiribombe!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 18:04:56
         
 
  cine e urangutanul, domnule profesor universitar Buricea, ca m-ai facut curios...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-27 18:04:08
         
 
  Ma acceseaza studentii mei din laborator, care ma citesc mereu!
Sunt cca 20 pe serie, asa ca nu te mai mira!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 18:02:29
         
 
  Multumesc pentru sugestie, domnule Liviu Bordas!
Titlurile onorifice nu-ti erau adresate!
Marele Urangutan International European (MUIE), nu esti tu, ci altcineva!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-02-27 18:00:12
         
 
  PS 2. Mai am încă o convingere: nu puteai ajunge, în cinci minute de la repostare, la 36 de accesări. Ceea ce spune multe despre caracterul despre care afirmai că te împiedică uneori prin mărimea-i incomensurabilă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-27 17:57:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE