FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Elena, uite care e problema lui Liviu...
Text postat de Dumitru Cioaca
"care e problema ta, daca femeia simte nevoia sa scrie ?"
(Dintr-un comentariu de Elena Toma adresat lui Liviu S. Bordas)

pe poeta lui nurlie
el ar alunga-o-n Troia
ca-i vine pofta de-a scrie
cand lui ii creste nevoia.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  liviu, si ... ? ce n/ai inteles ?:))  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-02-25 20:50:15
         
 
  Aša. Ši?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-24 19:55:37
         
 
  liviu, ai avut dreptate, in problema cu ambigua departare. mi/am reamintit cum s/au derulat, la momentul acela, lucurile.
nea genu, scuze pentru offtopic:)), dar am o reglare de conturi si profit de topicul matale, cu deosebirea ca e problema mea, nu a lui liviu.

liviu, de ce revin asupra acestui aspect ?
vad unii colegi solicitind stergerea contului.
toate bune si frumoase.
radu zice ca iti poti sterge textele dar contul... nu.

eu am decis, in urma cu ceva timp, sa plec de pe europeea pentru ca d-l Corbu mi/a cerut sa scot de pe site un topic dedicat unei tinere, si considerand ca nu meritam asemenea tratament din partea d/lui corbu.
recunosc, m/am enervat si am sters toate textele si tot ce era scris la profilul meu, abia acum intelegand ca mi-am "sters" de altfel si contul, care era pe numele meu, cu nivel 100.

habar nu am ce am scris acolo, la nervi, vedeam cam verde in fata ochilor. imi amintesc ca am scris ceva in locul numelui mei, probabil... acele cuvinte... ambigua, departare, apoi am trasat niste linii, nu mai stiu cate :))Doamne, ce bombaneam pe atunci:)).

cand am vrut sa revin pe vechiul cont, nu am mai reusit, deci, contul pe numele meu: Elena Toma, a disparut. fireste, daca as fi retinut ce dracii am scris pe acolo, in acele momente de furie, as fi putut folosi contul, dar cu alt nume. Elena Toma disparuse. am inteles, cum numele meu a fost inlocuit cu acele cuvinte:))

1 - ambigua eram cam indecisa, in acele momente, in fata deciziei, cred ca acesta a fost motivul pentru care am scris ambigua.
2 - departare...:) la naiba, nemultumita, simteam sa fiu cat mai departe de trairi care ma dureau. chiar m/a ranit don corbu.

viziteaza acest link, vei vedea si tu motivul plecarii mele de pe europeea.

http://www.youtube.com/watch?v=1tAyCEgAbq8

cert este ca nu am folosit acest cont pe numele ambigua departare, si asta pentru ca nu mai doream sa fiu pe europeea.

de aceea, in momentul in care, azi, un coleg m/a intrebat: cine e ambigua departare, nu am stiut ce sa raspund, pe moment. :))

multumesc pentru explicatiile date.


 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-02-24 19:19:07
         
 
  Nu-i frumos s-o faci nurlie,
doamna scrie.

Punct.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-24 18:40:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nea Genu, bine te/am regasit !:)

nu/i frumos s/o faci nurlie
doamna scrie poezie

 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-02-24 18:22:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE