FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisă adresată Preacuviosului Recheșan
Text postat de Stan Papusa
Preacuviosul Recheșan glăsuiește aici http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=32955 unele grave. Drept care, smerit, răspund:

Binecuvântează Înalt Prea Sfințite Părinte Cristescu și preacuvioase Recheșan, ca să grăiesc cu înțelepciune!
Eu, robul lui Dumnezeu, Stan Păpușa, prin mila Domnului dascăl la Universitatea din Tuborg, cutez, nu lipsit de smerenia izvorâtă firesc din pacatili mele cele fără de număr, a mă slobozi aici în mijlocul domniilor voastre cu toată căldura dragostei fiești ce v-o port.
Așadar, nu vă fie cu supărare că spun direct și fără ocolișuri, Lavra Evropeei întru înaltă misie Ecoliterară fiind chemată dintru începuturi, nu poate cuteza a se ridica peste măsura vremii sub care, după cum zisa preasfințitul Urechilă, este ținută.
Drept care se cuvine a ne uni cugetele spre condamnarea păcatului dar nu a păcătosului, caci iată, chiar slujitorul Peia legându-se cu blestem cumplit de promisiunea de a nu mai călca pragul casei noastre a revenit, pocăit și miruit de Înalt prea sfinținut Cristescu. Fiindcă, iubiți frați și pocăite surori, numai în comuniune sfântă, în ascultare, pocăință și trezvie se poate accede la ridicarea cea smerită spre Cerurile albastre.
Să ne amintim de blestemul cel cumplit căzut de sus asupra noastră prin mâna haștemelită a robului lui Dumnezeu Cârlea, să nu băgăm pronia sub obroc prin cuvinte fără înțelepciune și să luăm mai cu seamă, frați și surori, seama la semnele acestea ale vremurilor. Câci alfel putem fi supuși unor cazne mai grele ca cele dintâi și atunci degeaba va fi geamătul și scrâșnirea dinților.

Amin.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Doamne Înalt Prea Sfințite Părinte Cristescu, cu adâncă umilință recunoaște și mărturisește robul lui Dumnezeu, Stan Păpușă, prin mila Domnului, dascăl acolo unde numai el știe, că în toată ziua păcătuiește contra bunătății Tale Dumnezeiești.
Deci, astăzi, că este luni și începutul săptămânii, mă rog cu umilință îndurării Tale celei mari: iartă-i lui păcatele cele de voie și fără de voie, ajută-l să poarte mai multă grijă sufletului său îngrijorat de soarta preaumililor Tăi enoriași, pentru care ai răbdat și îndurat atâtea dureri de cap.
Ție mă închin și îți mulțumesc pentru ajutorul și conducerea ce ne-o dați în toate zilele nouă, nevrednicilor și păcătoșilor.
Scutiți-ne de vrăjmașii cei steluțari vazuți și cei nevăzuți, ca să nu mai păcătuiască de acum înainte cu gândul sau cu fapta.
Amin
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-02-23 15:35:01
         
 
  Bineînțeles că despre slobozirea gîndului și verbului era vorba. Nici nu credeam altfel.

Da' fu vorba și despre meșteșugirea vorbei în frază în așa fel încît să nu existe dubii cu privire la înțeles. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-23 15:06:44
         
 
  Of, of, of, pizmuirea asta fata de aproapele e pacat greu . De slobozirea gandului si verbului fuse vorba.

Dar neofit Peia nu mai e pe aici?

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2009-02-23 13:52:32
         
 
  Eu, robul lui Dumnezeu, Stan Păpușa, prin mila Domnului dascăl la Universitatea din Tuborg, cutez, nu lipsit de smerenia izvorâtă firesc din pacatili mele cele fără de număr, a mă slobozi aici în mijlocul domniilor voastre cu toată căldura dragostei fiești ce v-o port.



Nene Stan din Tuborg, io zic să te slobozi colea, la privată, sau în dosul șurii, și-apoi să intri. Ce dumnezeu, ești ditai cadru' universitar.

Și așa atmosfera este cam irespirabilă pe aici, de cînd stau cloșcă în pod niște pupeze cam văduvite de umor, dar cu mare dorință de a se face plăcute și utile sfîntului lăcaș și slujitorilor lui.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-23 13:36:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE