FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului George Dumitru
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu este nimic ocult. O editoare, fără să fi citit textul, probabil, bazându-se pe faptul că anterior ați respectat regulamentul Europeea, v-a validat textul. A greșit.

Vi s-a explicat, civilizat, că pe acest site cei care activează aici, acceptă, voluntar, că nu se pot posta cuvinte vulgare. Asta nu înseamnă cenzură. Internetul este mare. Înseamnă pur și simplu ce vi s-a explicat. NU SE POSTEAZĂ CUVINTE VULGARE. Vă rog, și insist să nu reluați arhitocitele argumente, Ion Creangă, Poveste poveștilor, Henry Miller, etc.etc. Eu nu neg niciun fel de artă. Fiecare citește și scrie ce vrea. Aici nu se scriu cuvinte vulgare.

Nu ați dat curs solicitărilor politicoase de a scoate acele cuvinte. Câteva. Fără relevanță pentru valoarea textului. Ați refuzat. M-ați obligat astfel să impun regulamentul și să invalidez textul.

La revedere sau adio domnule George Dumitru.

PS. Rog editorii să nu mai valideze texte dacă nu le citesc integral.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Așa, așa, fetelor!
Aveți-vă ca frații!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-11 09:26:41
         
 
  goia, esti tare simpatica. mi-am permis aceasta observatie :) sper ca nu am deranjat. ai un stil aparte in comentariu, imi place.  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-11 01:27:36
         
 
  Ceea ce este total fain despre 'europeea', este existenta ei/ compromisa/ decisa/ pieirii/

si ai ei editori, 'loviti' de useri. ca si cum un val vine sa spele. altul, sa intareasca.

http://www.youtube.com/watch?v=ZxwC_9X0DPs&feature=related


regards & take care,


goia





 
Postat de catre nula nada la data de 2009-02-11 01:19:07
         
 
  'Domnule Cristescu,sunt un simplu user satul de magariile facute de unii dintre editorii desemnati de domnia voastra:Miruna Dima(o prezenta malefica pe sit),Ioan Jorz(care ridica sau scade "nivelul" unui membru Europeea dupa cum are el chef!),L.Cristea(oare cate conturi cu nivel de "stelutzar" are individa?)'

Rudy

Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2009-02-10 23:45:35

the Radulescu,

minti cu dinti stransi. aparitia ta 'europeea' este atat de ocazionala/ atat de incomoda/ ma crede.

p.s nu exista 'unchiu freud aici, sorry'.

plangi, te plangi, ca un mic copil... tu si altii.
#

jeeees.

goia



gina goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-02-11 00:49:06
         
 
  Da,Raluca,unele femei merita respect.Mai ales cele care stau in bucatarie si gatesc supa de vita...Stai linistita,nu era vorba de tine!


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-10 23:52:19
         
 
  D-le Cristescu, daca acest Florin Radulescu este cel mai frumos, cel mai cel, in modestia-i lipsa, asa se adreseaza doamnelor pe acest site ? Nu suntem "fufe", cum am citit intr-un comentariu semnat de talentatul domn pe pagina d-nei Marilena Preoteasa. Meritam respect. Da dovada de misoginism cras. Poate cineva sa-i atraga atentia ?  
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2009-02-10 23:47:06
         
 
  Domnule Cristescu,sunt un simplu user satul de magariile facute de unii dintre editorii desemnati de domnia voastra:Miruna Dima(o prezenta malefica pe sit),Ioan Jorz(care ridica sau scade "nivelul" unui membru Europeea dupa cum are el chef!),L.Cristea(oare cate conturi cu nivel de "stelutzar" are individa?)

Rudy


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-10 23:45:35
         
 
  Probabil aceea va fi fost rațiunea celui celei care a a pus steluța.

În rest să mai spun câte ceva:

Cei mai buni prieteni ai Europeii își fac treaba.

Domnul Florin Rădulescu este cel mai deștept, cel mai frumos și cel mai talentat de pe site. Un adevărat MMI. Am uitat și cel mai modest.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-10 23:39:30
         
 
  Văd că în ultima vreme apar niște comentarii cam așa, cam din pămînt, din iarbă verde!
Cred că, în curînd, careva plăti-va cu capul!
Vai, vai, editorule nărăvaș, vai, vai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 23:38:21
         
 
  E un semn clar ca textul domnului Cristescu trebuie supus atentiei publicului mai ales ca spune numai gogomanii...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-10 23:30:54
         
 
  Adică ce vrea să spună steaua asta?
E un fel de semn celest al apariției îngerilor imaculați?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-02-10 23:25:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE