FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din memoriile Evei. Conferință de presă. 9.02.2009
Text postat de Atropa Belladonna
A.B (ziarul Ziua): D-nă Eva, v-aș ruga să ne spuneți câteva cuvinte despre apariția dvs.în Rai.
Eva: M-am născut prin geneză, varianta veche a ingineriei genetice. Mie mi-ar fi plăcut să ies din capul lui Adam, precum Minerva din capul lui Jupiter, dar, din păcate, Adam n-avea nimic în cap…iar pe mine, deja m-avea în coastă…
B.D. (Evenimentul Zilei): Cu ce vă ocupați timpul în acea perioadă?
Eva: Adevărul este că am dus-o ca-n Rai. De exemplu, eu frecam menta, pentru că nu se inventaseră parfumurile. Ceva mai târziu, am descoperit arta culinară, așa că am început să toc verzi și uscate, în timp ce Adam plimba ursul. După ce am domesticit câinele, s-a diversificat activitatea…
B.D. (Evenimentul Zilei): Vreți să spuneți că Adam târâia de zgardă un cățel prin Rai?
Eva: N-ați fost atent, domnule, am spus c-am domesticit câinele. Pe Adam l-am domesticit mai tarziu și mult mai greu…Dar, lăsați-mă să răspund la întrebarea anterioară. Deci, astea erau activitățile principale, în restul timpului, stăteam la umbră.
D.C. (Adevărul): La umbra cui?
Eva: La umbra îngerilor. Deși se spune că sunt fără, erau destui pe-acolo care făceau umbră degeaba.
M.R. (Antena 1): Apropo de îngeri, v-a plăcut vreunul?
Eva: Nu, n-am fost slabă de înger.
M.R. (Antena 1): Se făcea politică în Rai?
Eva: În mod oficial, nu, deși, pot spune că o oarecare orientare politică de stânga, exista.
M.R. (Antena 1): Puteți fi mai explicită?
Eva: Sigur! În primul rând, mai toți dădeam cu stângul în dreptul, apoi, toți eram egali în drepturi, unii mai egali decât alții, în al treilea rând, ne filam unii pe alții, iar de opoziție nu putea fi vorba, căci era la dracu-n praznic. Ceva mai târziu a apărut și cel mai iubit fiu al poporului…
L.D. (OTV): Arătați foarte bine pentru vârsta dvs., v-ați supus chirurgiei estetice?
Eva: În secolul trecut, au existat câteva intervenții est-etice, pe care le-am suferit în blocul operator comunist. Cei de-acolo doreau să mă facă să aduc din ce în ce mai mult cu maimuțica darwinistă, dar, am avut mare noroc, m-au salvat masele.
L.D. (OTV): Care mase?
Eva: Masele de aer vestic.
R.D. (Radio Romania Actualități): Soțul dvs. a murit de mult. Cum ați depășit momentul?
Eva: Foarte ușor, în fond, se știe că văduvele trăiesc mai mult decăt soții lor decedați.
C.V. (Curierul Național): Povestiți-ne despre măr. V-a interzis Dumnezeu accesul la Pomul Cunoșterii? Cum v-a convins diavolul să încălcați porunca divină?
Eva: Nu m-a convins nimeni, eram deja convinsă că trebuie s-o fac, din clipa când Tatăl nostru ne-a spus clar, citez din memorie: « Poate dă dracu’ și mancați poame din pomul ăsta! » La care eu am înțeles imediat că era visul Tatălui nostru. M-am străduit doar să i-l realizez.
M.S. (Prima TV): Puteți să ne dați mai multe detalii?
Eva: Sigur. Într-o zi, stăteam la umbra Pomului. Adam adormise, iar eu mă plictiseam. La um moment dat, aud deasupra mea, o voce:
- Pssssst! Pssssst! Singurică, singurică ?
M-am uitat imediat în sus și atunci am văzut un șarpe, cu un aer foarte, foarte intelectual, pentru că purta ochelari.
- Momentan, am raspuns eu, timidă.
- Te-aș invita la o cafea, spuse el, dar nu știi ce-i aia.
- Mai bine la ceva dulce, zic eu, deși, țin la siluetă. Dar, un fruct n-aș refuza…
- Încearcă-l pe ăsta, mi-a zis el, e special, și mi-a întins un măr rumen.
- Adică, cum, special?
- E de contrabandă, a șoptit el.
- Aaaa, am zis eu și, curioasă, am întins mâna, l-am înșfăcat și am și mușcat din el. Sincer, n-avea nimic special!
Așa că m-am aplecat și l-am trezit și pe adormit:
- Bă, papă - lapte, am spus eu către Adam, ia, mușcă de aici și, zi, ți se pare ceva deosebit la gustul ăsta?
Căscatul de adormit a și mușcat din fruct, dar nici n-a apucat s-o facă bine, când, hop! A și apărut Tatăl nostru.
- Ce-ați făcut, păcătoșilor? A strigat El, cu glas de tunet, încât bietul Adam, din sperietură, s-a și înecat cu bucățica aia. Am sărit imediat în ajutorul jumățății mele și, deși i-am dat câțiva pumni zdraveni în spinare întru ajutor, a fost în zadar, Tatăl nostru apucase să spună: Sta-ți-ar în gât, păcătosule! Și-acum, valea, că mă enervez și-mi stric imaginea cu voi! Să nu vă mai prind pe-aici!
Degeaba am încercat noi să-i explicăm, ce, cine, cum, de ce, totul a fost în zadar. Am încercat și varianta cu aruncatul pisicii de la unul la altul, fac o paranteză, cred că atunci am pus bazele jocurilor politice viitoare, dar, atunci, n-a dat rezultate.
R.D. (Radio Romania Actualități): Este adevărat că ați părăsit Raiul pe ușa din dos?
Eva: Parțial adevărat, a fost o soluție sugerată de avocatul nostru, pro bono, pentru că la Poarta Raiului ne asteptau foarte mulți paparazzi, de la presa de scandal. Din păcate și-n partea cealaltă ne fila unul, despre care am aflat mult mai târziu, din Vechiul Testament, că-l cheamă Moise…
T.R. (Europa Liberă): De atunci, ați mai făcut afaceri cu opoziția ?
Eva: Sincer, pe mine mă mai apucă uneori dracii, iar alteori, chiar Adam m-a mai trimis la ei…
T.R. (Europa Liberă): V-ați înșelat soțul ?
Eva: La această întrebare, refuz să răspund.
T.R. (Europa Liberă): Dar, dacă ați fi obligată să răspundeți, ce ați răspunde?
Eva: Că toate fiicele mele, cu mici excepții, sunt foarte inteligente, iar excepțiile, cât și toți bărbații sunt, garantat, copiii lui Adam.
R.B. (Jurnalul Național): Sunteți interesată de politică?
Eva: Sincer, nu mă interesează. Femeile nu sunt făcute să facă politică, ele trebuie să facă turism: E mult mai plăcut să călătorești, de exemplu, din pat în pat, decât să migrezi din partid în partid. Din păcate, am spus-o ceva mai devreme, mai sunt și excepții, de care doar Adam e vinovat…
A.V. (Rompres): Intenționați să vă întoarceți vreodată în Rai?
Eva: Absolut! Între timp, au apărut niște polițe de achitat…
A.V. (Rompres): Să înțelegem că vreți să-l înfruntați pe Dumnezeu ?
Eva: O, nu, in niciun caz! O să vă lămuresc imediat și mă adresez acum, în mod special, tuturor celor de sex masculin de aici și de aiurea: Băiețași, să vă intre bine în cap, dacă vă mai pune dracu, Doamne, iartă-mă, să îmi mai chinuiți fiicele, dacă îndrăzniți să le loviți, să le jigniți, să le calomniați, țineți bine minte ce vă promite azi, mama vostră, data viitoare, băiețași, cactuși mâncați! Misoginilor!
Lucifeeeeeeer, motănel, vino la mama!




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumiri, Kosta!

carmen anghelina
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-02-17 09:14:09
         
 
  Stmata autoare,
Rar mi-a fost dat sa rad cu lacrimi suparat fiind. Dis de dimineata am avut o discutie neprincipiala cu cineva si eram in stare "varsata" dar textul dumneavoastra m-a binedispus. Daca nu v-am spus inca, textele dumneavoastra contin umor spumos !00%, talent 105,66% iar inspiratie... la greu. Ma bucur ca existati si mai ales ca puteti sa scrieti cu atat talent. Daca nu m-ar fi usuit diversi nenorociti de pe aici cu ifosele si purtarile lor execrabile, poate ca as fi fost prezent mai des cu comentarii sub textele dvs. Asa, imi calc pe inima si intru rar si foarte selectiv. Oricum, sper sa nu fiti matraguna in realitate ci donna bella, cum va rata numele. Iar de nu-i chiar asa, nu va necajiti! Aveti spirit, lucru rar la femei.K
 
Postat de catre sters sters la data de 2009-02-11 14:25:36
         
 
  Liviu, ai uitat sa pui colosal-ul ala intre ghilimele!:)
Vero, nu-i de ras, aici s-au spus lucruri istorice!:))
Ioane, recunosc, de dusa,-s dusa!Rau!:)
Gheorghe, ma bucur cand primesc aprecierile tale.
Radu, credeam ca ai uitat adresa paginii mele!:)
Nia, am impartit-o, deja! Sper sa nu fie ultima. :)
Marian Tudorel, ne descurcam, noi, cumva!
Luchi, multam pentru catren.
Daniel, stiu, tu tii cu moldovencele. :)
Emanuel, cine "se retine" pentru cusca, autorul, cu sticleti cu tot, sau textul?:)
Tea, as veni eu mai des, dar n-am loc de scandaluri, vorba ta!:)
Al Trep, dragut, ca-ntotdeauna! Fain, catrenul!:)
Adriana, ma bucura zambetul tau!
Anda, il dam pe din doua. Motanelul. Bancul, super! Nu-l stiam!

Va multumesc mult, pentru lectura, stele (chit ca vaz numai una!:) voturi si aprecieri.

cu prietenie,
carmen matraguna

Cristina, puiutule, tu ai buletin?
Rudy, alo, eu sunt gazda, puteai si tu, asa, in trecere, macar sa ma injuri!
Label Black, cutia cu sugestii si sesizari nu e in pagina mea.
Ecsi-IBG, presupun ca atunci cand ai pus com in pagina mea, completai vreun rebus, ceva si mi-ai postat mie definitiile. Nu m-a ajutat capul sa le descifrez...

Multumiri si voua, pentru accesari.
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2009-02-11 07:30:02
         
 
  evident, Cristinika spunea asta vizand un antecomentator. :)) probabil simtindu-se una din exceptii- ps vezi textul :D  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-10 17:16:50
         
 
  Intr-o zi, in gradina Eden, Eva ii spune lui Dumnezeu:
- Doamne, am o problema!
- Care e problema ta, Eva?
- Doamne, stiu ca tu m-ai creat, mi-ai dat aceasta minunata gradina si toate aceste animale fantastice si mi l-ai pus si pe acest sarpe groaznic de hazliu langa mine, dar pur si simplu nu sunt fericita.
- De ce nu esti fericita, Eva? veni intrebarea de sus.
- Doamne, sunt singura, si m-am si saturat sa tot mananc mere.
- Bine, Eva, in acest caz am gasit o solutie la problema ta. Voi crea pentru tine barbatul, si ti-l voi pune alaturi.
- Dar ce este acela, un barbat?
- Acest barbat este o creatura ratata, cu multe greseli si trasaturi urate de caracter. O sa te minta, o sa te insele si o sa fie incredibil de vanitos si increzut. Intr-un cuvant, iti va face viata un calvar. Dar va fi mai mare, mai puternic si mai rapid, si va avea placerea de a vana si ucide. Va arata comic atunci cand se excita, dar fiindca te-ai plans il voi crea astfel incat sa iti satisfaca nevoile carnale. Va fi lispit de
umor si va iubi mai mult decat orice altceva luptele sau joaca cu mingea. Nu va avea nici prea multa minte, astfel ca va avea nevoie de sfatul tau pentru a putea gandi corect.
- Pai suna fantastic, spuse Eva ridicand din spranceana. Unde-i buba? intreba ea.
- Ei bine, il poti avea cu o singura conditie.
- Si care e aceasta, o Doamne?
- Dupa cum am spus, va fi mandru si arogant si se va admira mai tot timpul pe sine. Va trebui sa il lasi sa creada ca el a fost primul creat.

Soro, cand te plictisesti, imprumuta-mi si mie motanelul. :))))

Hai vot!
Bancul l-am pus cu speranta ca va veni Cristinica sa aplaude! ;)
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2009-02-10 17:06:41
         
 
  Adriana, te pui rău cu Cristinica... :))

Cică un text mediocru poate fi apreciat doar de cei așijderea lui.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-10 17:06:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Asa. :)
Vot.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-02-10 16:54:31
         
 
  ooo, acum am vazut! Puiutul era chiar bunicel... Mama nu se supara pe el.../ "zdreantza cel cu hobby de faianta/ Era un banc. Se incheia asa. A venit URSUL, spuse mama lui Valentino. Nu mama, erau urmele mele. Sun Rudy si amprenta mea orgasmica...  
Postat de catre I BG la data de 2009-02-10 02:23:18
         
 
  Stiu ca oamenii care spun ce gandesc nu au ce cauta aici, pe situl asta guvernat de batracieni snobi,care daca si-au publicat o cartulie cretina la o editura sateasca se cred Horia Roman Patapievici sau,in cel mai trist caz,, Ecsintescu Virtual... Domnule Cristescu... Take it easy...Nu vreau functii pe sit...E bun si nivelul "10"...Maximum "20" ...O sa accept in continuare flegmele in freza primite din partea "onorabililor" editori, care-si fac treaba ca la carte,tipic in stil comunist,fara sa stie stanga ce face dreapta ...Sunt prea bun ca sa ma retrag, si o sa mai stau pe aici macar 5 ani...poate pana atunci,cumpar draq situl si incerc sa schimb ceva...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-10 00:17:07
         
 
  Promit sa nu ma las niciodata calcat in picioare de editorii care imi cenzureaza orice incercare de iesire din anonimat,DOMNULE CRISTESCU!SI ACCEPT NIVEL 200 PLUS FUNCTIA DE EDITOR SEF!


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-09 23:57:19
         
 
  FR,

Promiti să respecți regulamentul și să nu mai ofensezi Europeea? Nu mai fă pe victima. știi doar ce ai făcut. Eu nu am nimic cu nimeni dar devin fiară când cineva este nedrept cu Europeea. Schimbă naiba și tu valuta forte de care faci paradă, adică cepele degerate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-09 23:41:40
         
 
 

morală, valabilă pentru Adam și nu numai

mi-e clar că nu se va-ncadra cu
ce sperăm, dar tot voi spune
că toate lucrurile bune
într-un final se duc la dracu

Mătrăguno, spumoasă ca întotdeauna
Vot
 
Postat de catre Al Trep la data de 2009-02-09 23:41:21
         
 
  Emanuel,nu uita ca de aproape 5 ani rezit pe situl pe care il pastoresti asa cum il pastoresti,in ciuda tuturor suturilor in fund primite de la tot felul de mocofani erijati in editori...Si eu am fot editor aici...Dar niciodata nu am supus pe cineva unor asemenea magarii......Nu am spus niciodata ca Europeea e pe moarte...Doar ca,poate,e timpul sa aiba alt(sau alti) patroni...Mai deschisi...Care sa nu-si permita "luxul" de a tine pe bara,cu nivel "10" sau "20" autori care au ceva de spus fara menajamente...Think about this,inainte sa-mi pui iar pumnul in gura si sa-mi redai nivelul care m-a "consacrat"...(Evident,nivel "10"!):)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-09 23:37:17
         
 
  Domnule Cristescu poate veti lua in calcul si propunerea pe care v-am facut-o in e-mail.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-09 23:31:23
         
 
  Matraguna in forta....paragraful semnalat de Liviu ( ca daca il scriu si eu o sa aibe o mie de erori) este esenta pura!

Vino mai des, ce dracu....ne plictisim cu "razbeluri' inutile.

Calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-02-09 23:27:50
         
 
  "Emanuele,mai bine lasi felicitarile si vezi ce faci cu situl,ca se duce pe apa sambetei...Cu editori ca Ioan Jorz si Miruna Dima"BORMASHINA" in curand o sa vinzi pepeni,in pierdere,prin pietele capitalei..."

Florinele lasă tu harbujii și treci la rime. De cinci ani clarivizioniști ca tine tot "profețesc" moartea Europeei. Și ea este tot mai valoroasă. Ba mai mult face reclamă puilor. Cu sinceritate noul site care se plămădește poate fi promovat pe Europeea!

PS. Acum 50 de secunde am validat încă un editor doctorand.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-09 23:27:29
         
 
  Emanuele,mai bine lasi felicitarile si vezi ce faci cu situl,ca se duce pe apa sambetei...Cu editori ca Ioan Jorz si Miruna Dima"BORMASHINA" in curand o sa vinzi pepeni,in pierdere,prin pietele capitalei...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-09 23:20:16
         
 
  "se știe că văduvele trăiesc mai mult decăt soții lor decedați."

Corect. Am înțeles eu de ce femeile se plâng toată viața că sunt bolnave și mor văduve. Ele sunt bolnave, probabil de mai mult umor așa ca tine.

Se reține pentru cușca cu sticleți. Europeicii știu de ce.

Felicitări.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-02-09 23:14:10
         
 
  conferinta de presa destul de aproape de adevarul nost' ăl de toate zilele :)
teribil final

faina scriere, idee de milioane,
vot, ca loc pe bolta nu-i
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2009-02-09 22:30:53
         
 
  Un alt produs reușit al genezei

Stimata noastră Cristinică
Făcu transplant de zile mari,
Luă totul de la păpușică:
Căpșorul său și sânii tari!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2009-02-09 22:25:24
         
 
  O sa va manance "motanelul" de Lucifer. Sau dumneavoastra pe el?... Eu zic ca merita incercat. Da' numai de o reusi saracul sa mai scape vreodata de Eva!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2009-02-09 22:25:05
         
 
  ce ma enervezi:)
hai sa impartim tigara

vot
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2009-02-09 22:19:33
         
 
  Cristina Șoarec, zât.

vot, Mătrăguno.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-09 22:08:18
         
 
  "Cristinica, magazinul cu păpuși și abecedare e după colț. Aici se vînd lucruri pentru adulți".Bordas
Da' ce,aici e sex-shop? Eu credeam ca aici suntem inainte de 1989.Sau va credeti in Germania de vest?
Blaga,Twain si Rebreanu s-ar rasuci in mormant de plictiseala sa vada cum ii luati interviu Evei.E si Radio Erevan mai sus,ca n-am citit tot,e prea monoton.
 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-02-09 22:05:48
         
 
  typo:enervat de bruieri, AȚÎȚĂTOR  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-09 21:49:18
         
 
  Liviu,
Ești blînduț...eu i-aș spune să-și mute interesul pe-un site de sudălmi
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-09 21:36:22
         
 
  O adiere fină dinspre Ion Băieșu, un așîșător iz al lui Orkeny Istvan( nicio aluzie la un subiect de-abia epuizat)topite spiritual în amarul mătrăgunei! Fain...
P.S. Cineva ar trebui să mai ușuiască oleacă paraziții de site ce bombăne constant fără rost!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-09 21:35:14
         
 
  Cristinica, magazinul cu păpuși și abecedare e după colț. Aici se vînd lucruri pentru adulți.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-09 21:29:41
         
 
  Atropa Belladona, dumneata nu prea ești dusă la biserică! Asta nu înseamnă că nu ești dusă... undeva. După această nouă geneză înclin să cred că Adam este făcut din coasta Evei. Textul este unul savuros. Cu amiciție,

Vot + stea

Ioan J Coasta
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-02-09 21:03:30
         
 
  Am ras cu lacrimi! Fantastic!!!
*,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-02-09 21:02:38
         
 
  E normal ca mediocritatea sa fie aplaudata de mediocritate.  
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-02-09 21:01:14
         
 
  Doar un cuvînt: colosal.

Deși începutul mi-a dat la moacă:

Eva: M-am născut prin geneză, varianta veche a ingineriei genetice. Mie mi-ar fi plăcut să ies din capul lui Adam, precum Minerva din capul lui Jupiter, dar, din păcate, Adam n-avea nimic în cap…iar pe mine, deja m-avea în coastă…


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-09 20:59:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE