FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Păpușa cu unghia ruptă
Text postat de Medeec Meda
Azi am cunoscut o fetiță tare frumoasă! Se uita la mine și zâmbea, dar n-a spus nimic, deși eu am vorbit cu ea. După ce-a plecat, am întrebat-o pe mămica, de ce n-a vrut să vorbească fetița cu mine. Mi-a răspuns că poate pentru că a murit mămica ei. N-am înțeles ce-a vrut să zică mămica, dar am simțit că cine moare, face ceva foarte important. Eram geloasă pe fetiță, pentru că toți copiii se uitau la ea, dar ea nu vorbea cu niciunul.
Aveam poftă să mă joc de-a moartea, dar n-aveam idee cum se joacă jocul ăsta. Lasă c-o să aflu eu! Și am aflat, în vis. Am visat o păpușă mare, care și-a întins mâna spre mine. Unghia de la degetul mic era lungă, dar era ruptă, aproape să cadă. Știam, în vis, nu știu de unde, că păpușa aceea era moartea. M-am trezit bucuroasă, că mi-am clarificat dilema, dar n-am mai avut poftă să mă joc de-a moartea, pentru că păpușa nu mi-a fost simpatică.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cel mai mult imi place titlul,mi-aminteste de alt titlu" De ce fierbe copilul in mamaliga"al Aglajei Veteranyi.Insa textul e simplist,si ar fi putut oferi atat..."Pentru ca nu mi-era simpatica" prea brusc si pueril se sfarseste intr-o concluzie care nu lasa nici macar loc de alte intrebari.
Dar felicitari,e altceva.
 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-01-27 18:47:01
         
 
  Atenție la Meda!
Are două texte cel puțin interesante. Acesta și primul.
Remarcați simplitatea lejeră și... serioasă cu care scrie. O naivitatea dramatică, simulată perfect.
De urmărit.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-01-27 18:37:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE