FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare de dragoste 2
Text postat de Label Black
Mi-am lasat dorintele in urma doar pentru a-ti asculta tacerile. Cand am ajuns acasa si nu erai, am simtit cu adevarat puterea pe care o au diavolii tai. Am aprins repede focul, am incalzit laptele si-am sters toate imaginile cu fufe din calculator. Aveam o continua senzatie de nervi, ceea ce ma facea sa-mi trimit urletul in toate colturile dormitorului. Un leu intr-o cusca nascuta din el insusi. Atunci m-am apropiat de locul in care iti lasi hainele cand ajungi. Ti-am luat pantalonii si i-am dus la gura! O palida senzatie de Bvlgary alb, parca cimentuita in firicelele de ata neagra mi-a umplut narile de aer. Era parfumul tau, atotincapator, cu paloarea lui efervescenta care nu facea decat sa ma umple de microunde cristaline, de-abia emanate de cuptor. Imi lipseai, fiindca tot celalalt rest il aveam. Tu nu ma gaseai in nici una dintre lumile tale, desi iti prescurtasem fiecare vesmant. Orice-ul vulgar dintre noi murise. Nu mai aveai puterea sa recunosti ca iti stiu culorile. Ca singurul om in stare sa vada in tine nuantele albe din cerul negru eu eram.
Obsedat de tine, ti-am imbracat pantalonii. M-am apropiat de oglinda si-am incercat sa te vad prin mine. Cu tigara in mana, aproape de perete. Am rasfoit fiecare cuta a vibratiei tale din apropiere. Am supt-o , insangerandu-i vraja deja inchegata. Aceste clipe ma fereau de lumina artificiala chiar daca becurile erau aprinse peste tot. Pentru ca tema mea erai prin excelenta, tu! Naturaletea care incerca sa renasca. M-am dus direct in bucatarie, am oprit aragazul si am deschis larg fereastra. Din partea cealalta a blocului un stol de porumbei mi-a inmormantat privirea. Erau placuti in zadarnicia lor. Pentru ca tu mi-ai spus candva ca ti-ar fi placut ca porumbeii sa cante. Eu am incercat sa-i invat. La distanta de tine.
Porumbeii detin cea mai frumoasa imperechere de pe glob. Si ma gandesc ca e normal sa-si ramana fideli toata viata. Dragostea lor e prinsa intre placile tectonice si calitatea principala este ca dupa fiecare cutremur ramane intacta. Sunt aberant cand iti scriu. E ca si cum as inchide si as redeschide usa la nesfarsit!
Am deschis televizorul. Ca si acum, in weekend n-aveai ce vedea. Numai emisiuni si filme proaste. Pe Hbo era un concert – Nelly Furtado. Tie ti-ar fi placut si m-ai fi obligat sa las acolo indiferent de ce anume as fi dorit sa vizionez. Am lasat acolo chiar daca habar nu aveam unde esti, asigurandu-ma ca nu va muta nimeni pe un alt post. Am adormit intr-o pozitie similara tie. Ca un melc. Si cu pantalonii tai pe mine.
……………………….
Sunt multe lucrurile pe care le gandesc fara tine. Multe. Enorm de multe. E o certitudine acum. Eu sunt doar pentru ca tu ai fost. Eu visez doar pentru ca tu ai avut odata un vis frumos. Eu plang pentru ca tu n-ai plans la timp. Eu ma hranesc pentru ca tu gateai excelent. Beau pentru ca tu esti un izvor. Ma dispretuiesc pentru ca tu, candva, iti dispretuiai diavolii.
Exista intre mine si tu din mine legaturi pe care nici unul dintre noi nu le poate pricepe. Ma divulg mancandu-ma doar cu incizivii. Sfarcurile mele au murit cand ale tale au sfidat moartea iar eu acum astept tot ce ar putea sa vina.
Nu stiu unde esti. Timpul e tarziu. Nu am nici cel mai mic impuls inspre somn si cred ca imi voi petrece si urmatoarele ore scriindu-ti. M-am regasit in seara aceasta. Paradisul tau mi-a recantat la ureche si cand am simtit ca glasul lui este prea subtire, am auzit strigatele gandacilor. Acolo se jucau table, carti si remi. Le-am stins lumina, cum mi-am stins-o si mie , am luat zarurile si-am aruncat pe intuneric… Hai fetele! Marea si dubla!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  si mie mi s-au radiat comentarii, nea peia! Nu e un motiv de suparare! Dumneata esti putin cam frustrat, vad eu! N-am idee de ce! Ti-as face o prezentare a ceea ce inseamna Black Label dar banuiesc ca te-ar lasa nedumerit, afland de prin alte parti ca nu serviti decat apa plata! Ar fi rusinos din partea mea!
Liviu incerc sa tin cont de parerea ta, imi place polemica dar nu sunt pregatit pentru asta! Astazi am avut un examen la facultate , axat pe aceasta tema!
Rechesane pentru prima data de cand iti citesc comentariile, pentru ca textele sunt in partea cealalta a culturii mele,( Nu-mi plac, de ce sa nu recunosc? Tot la fel cum ale mele iti apar
infantile)ai dat un raspuns pe care il asteptam. Nu am nimic cu tine! Desigur, nu te-ai putut abtine sa nu arunci si niste cuvinte stricate. Iti sunt la indemana!
Una peste alta, ai fost corect! Macar atat.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-19 18:28:55
         
 
  Mi s-a radiat comul pentru că am tradus, - corect și literar, după părerea mea - label black, prin "labă-neagră"? Sau de ce? Dacă acesta e motivul, atunci simt nevoia să precizez: toate traducerile sunt mai mult sau mai puțin libere.
A mea e ceva mai liberă.
Dar ce să semnifice "labă-neagră" în accepțiunea celor care au radiat comul? O chestie obscenă? Probabil că prezumția de obscenitate, pe care o presupune emanația și nominația personajului este atît de firească, încît a dus la astfel de interpretări din partea editorilor. Nu e vina mea, deci.
Iar radierea a fost abuzivă, desigur. Tratamentul văd că e preferențial. Labă-Neagră tot ce-l taie capul face.
Apoi, să înțeleg că restul comului a rostit un adevăr mult prea frust și violent? Nu cred. Oricum, muțunache (prin compensare cu "atîrnache" care văd că nu a deranjat nici un editor!) muțunache-labă-neagră, în spatele căruia se ascunde un laș pirpiriu și un farsor răsuflat, poate să fie sigur că valorează, în scris, exact cît o vasilică făcută artistă la apelul de seară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-01-19 16:21:29
         
 
  Societatea nu poate fi altfel decît aidoma celor care o populează.

Replici de genul

Gheorghe, Gigi, Ghita, numele acestea care au in general nuante porcoase - sau

vreau să mărturisesc că îți asumi realmente conotații porcoase(gen labă, la belle laba-neagra)și alcoolice cu acest pseudonim ridicol-infantil;

nu prea dau dreptul la o analiză care se vrea obiectivă asupra saitului.

Gheorghe, ai practicat cu succes altfel de polemici. Și ți-au reușit.

Label Black, ai putea încerca și tu.

Și mie mi-a reușit. Tot într-o dispută cu Gheorghe. N-am știință să-mi fi purtat pică. Și nici nu am ajuns în domeniul suinelor.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-01-19 15:14:34
         
 
  mister Label,
Plăcerea e reciprocă...în rest îți doresc asemenea și un strop de luciditate ludică...enfin, să mă opresc la oful ce-ți frămîntă circumvoluțiile juvenile:POSTEAZĂ, clonosule epigon al sticlei(mă refer la un user cu acest ID),ALTFEL EUROPEEA VA FI MAI SĂRACĂ CU O VOCE(cam pițigăiată e drept)POSTEAZĂ CÎT POFTEȘTI!
Afirmația:" Site-ul asta e de un prost-gust regretabil" ar trebui să o discuți însă cu domnul Cristescu
P.S. Bănuiești prost, iată aparențele, virtualul distorsoniază;ca și "oglinda Media", nu?

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-19 14:02:07
         
 
  Gheorghe, asa de mult imi place sa corespondez cu tine incat am inceput sa fac reclama site-ului. Toti colegii mei te admira. TU, in nonsalanta si sictirul tau specific acestei rase de vieri, banuiesc, te consideri artist! Esti scriitor, in nebunia ta! Doamne ajuta!
Spunea Traian mai devreme ca iti respecta varsta. Ei bine, eu n-o fac. Nu ma intereseaza nici cati ani ai, nici cate clase.. E valabil si pentru "atarnache" = Peia! N-am nici un conflict cu voi, mai degraba cu textele voastre. S-a ajuns aici poate si din vina mea, pentru ca nu m-am oprit la timp. Nu-mi face placere sa jignesc pe nimeni. Site-ul asta e de un prost-gust regretabil. O sa incetez sa mai postez aici daca tu imi spui ca o sa te simti mai bine! Pe cuvantul meu de onoare. Zi-mi ca te simti mai bine si nu o sa mai scriu aici. Nu e nici un fel de problema. Nici un deranj.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-19 12:22:14
         
 
  typo:în loc de "porcoase" a se citi pornografice  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-19 11:37:50
         
 
  Mister label
Trec peste competența discutabilă pe care o ai în domeniul onomastic; dacă discut cu esența"usque-bad" vreau să mărturisesc că îți asumi realmente conotații porcoase(gen labă, la belle laba-neagra)și alcoolice cu acest pseudonim ridicol-infantil;
Ești rănit în sentimente?Ce să fac, dacă ți le exhibezi cu atîta perseverență pe un site literar...o să încerc să nu mai recidivez, deși comentariile se refereau la frazeologia-ți stîngace și la valoarea literară a exhibărilor.
În rest ce să-ți spun: că ești veleitarul number one?n-o fac...că ești clona sau epigonul number two; nu cred că interesează pe nimeni...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-19 11:36:23
         
 
  Gheorghe, Gigi, Ghita, numele acestea care au in general nuante porcoase - m-ai ranit profund - direct - in sentimente! Confuziile pe care le faci nu-mi arata decat buna intuitie pe care am avut-o cand te-am asemuit superficialitatii. Acum fac insa alta afirmatie - Esti Superficialul NumberOne de pe Europeea!

 
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-19 08:32:26
         
 
  Black Label este un student eminent la litere. Este tanar si in opinia mea foarte talentat. Mai pileste si el dar oricum foarte rar. Are in schimb o mare trecere la femei. I-am cunoscut si prietena. Extraordinar de inteligenta si foarte frumoasa. Amandoi lucreaza in aceasi televiziune.
Nu sunt Black Label.

Trec peste atacul lui Rechesan. Pur si simplu nu i-am citit textele dar am incredere in gusturile lui Razvan. Deci subscriu la comentariul lui.
Chestia cu ciroza nu prea o inteleg. Intamplator cand te angajezi la un anumit nivel iti faci analize sofisticate. As putea sa-mi donez si rinichiul daramite ficatul. Domnule Rechesan va asigur ca va respect varsta si supralicitez acest conflict. Atentie la neatentie!!!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-01-18 22:04:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Comentariu de liceană rănită în sentimente, ecsi, travestit mic ce ești!Mă amuză strofocarea ta, ce bine că nu ai înțeles sau nu ai citit nimic din ce-am scris)))
Esența e drept e în usque-badu' ăla ce te inspiră!
Ai grijă la cei trei C, geniule:Coriza, Criza, Ciroza...
P.S.Cînd scriai la IDOLATRUL:" Bun..desi strofocat!
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-16 19:01:33
erai mahmur sau treaz?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 21:52:30
         
 
  Rechesane, eu m-am oprit sa-ti mai comentez textele infatuate. Scrii prost, ce mama naibii! Mazgalelile alea de prisos , aredelenesti sau cum or fi ele, sunt pur si simplu stupide. Ce importanta au cand literatura este atat de vasta si frumoasa? Citesc o povestire care poate sa-mi provoace anumite stari! e corect? Ce stare , cum imi poate influenta mie sufletul, ce sentimente imi poate aduce, literatura ta, rechesane? O sa ma intind in pat si o sa meditez asupra intelepciunii de care dai dovada cand mergi la pescuit? Sa fim seriosi. Oricat te-ai stradui, tot superficial ramai! Chiar si comentariul pe care mi l-ai lasat aici este superficial! Nu poti sa cuprinzi esenta, oricat de mult ai vrea sa dai de inteles ca o faci! Si asta iti arata oarecum si caracterul. Nu esti superior, Rechesane! Esti mult prea mic! Foarte mic! Minuscul!!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-18 18:09:17
         
 
  Text de un amatorism evident, sclifoseală de adolescent sensibilizat de spuzeala hormonilor în fraze stîngace care deseori ating umorul involuntar:
"Obsedat de tine, ti-am imbracat pantalonii
Porumbeii detin cea mai frumoasa imperechere de pe glob.
Erau placuti in zadarnicia lor
Dragostea lor e prinsa intre placile tectonice si calitatea principala este ca dupa fiecare cutremur ramane intacta.
Sunt aberant cand iti scriu. E ca si cum as inchide si as redeschide usa la nesfarsit! "

Sfarcurile mele au murit cand ale tale au sfidat moartea iar eu acum astept tot ce ar putea sa vina.
Ma divulg mancandu-ma doar cu incizivii."

Veleitar imberb și impudic metamorfozat în scotchman viril ,tu ai recitit acest text? Nu cred..dacă o făceai minimul feed-back te oprea să-l postezi...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 17:27:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE