FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
E-pop-s culture (fragment autobiografic)
Text postat de Carmen Anghelina
M-am născut când eram mică, iar afară era miercuri și frig. Dar eu nu știam că e frig, așa c-am venit pe lume cum m-a făcut mama. Deși nu m-a făcut singură, ci cu tata, de născut m-a născut numai ea. Tata, cred că era beat și nu putea să mă nască.
Pănă să se trezească el, am crescut mare și nu știam ce să mă fac. Mama ar fi vrut să mă fac doctor, dar doctor e de genul masculin obișnuit iar eu eram de mică genul aparte. Așa că, m-am facut mătrăgună, care e înrudită cu medicina. Că de aia li se pune oamenilor atropină în ochi, ca să li se vadă fundul. Și toate păsărelele din cap.
De exemplu, eu, am avut odată-n cap o pupăză. Alta decât cea din tei, care a intrat în patrimoniul național, dar se aude că, din cauza celor de la Ozon și-a dragostei lor din tei, și-ar fi luat lumea în cap. Bine că n-a luat drumul cloștii cu puii de aur!…
Cum vă spuneam, am avut o pupăză. Era fudulă tare și zicea c-o cheamă științific UPUPA EPOPS. Auzi la ea, științific! Adică, ce științe putea să știe pupăza asta?! Dom’le, da’ așa-i mai mergea gura, că nici nu-nțelegeam mare lucru din ce spune, decât că făcea promisiuni. Deșarte, bineînțeles! Așa că, m-am prins, într-un final, cu mâinile de cap, că le-avea bine cu științele politice. Acum a plecat și, colac peste pupază, a ajuns parlamentar…Cică, împreună cu ceilalți parlamentari, a pus bazele unui nou concept: e-pop-s culture, cu deviza: U-pupa-ne-ați coada!
De la pupăza asta mi se trage faptul că, de câte ori spun ceva, lumea înțelege altceva. Și doar vorbesc la perfecție patru limbi și înțeleg într-a cincea. Tot într-a cincea am înțeles că e bine să te ferești de băieți, că ăștia se reped la tine și te pupă și atunci ți se întămplă ce i s-a întâmplat mamei când a pupat-o tata: te îmbolnăvești de oreion. Din câte am înțeles eu, oreionul ăsta e un fel de constelație pe ecuatorul dintre urechi, așa că, atunci când se umflă, vezi stele verzi cu ochiul liber. Când se dezumflă, poți să înghiți de toate, sau, după preferințe, să nu înghiți pe nimeni.
Eu, una, nu înghit orice. De exemplu, nu-l mai înghit pe Moș Crăciun. Pentru că, deși am fost cuminte și în mintea copiilor tot anul, nu mi-a dus niciun cadou. Din cauză de nu știu ce criză. Cică, toată lumea intră în criză. Că nici nu pricep de ce se îmbulzesc toți în aceeași criză. Mie, una, îmi ajunge criza vârstei mijlocii, care e, într-un fel, de mai multe feluri. Unul, s-a vazut mai sus…
Și-n fond și la urma urmei, ce-mi pasă mie de Moș Crăciun?! Fir-ar el să fie, cu criza lui, cu tot!
Ca nici nu exiști, boșorogu’ dracului! Uuuuuuu-pupa-mi-ai moțul!
Uuf, da’ ce m-am enervat!
Așa, ce ziceam de criză?!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Carmen,

te-am trecut! cu drag>


regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-01-15 01:09:01
         
 
  Raspunsuri:

Iulia, multumesc! Si tie, si tu, la fel!:)

Gina, La multi ani, bucuroasa de gandul cel bun, te rog, trece-ma si pe mine in lista, in care vrei tu, dar, trece-ma: [email protected] :)

Andrei, multam, om relua-o cand vrei tu...:)

Jack, lasa periuta, ca si-asa am nasul lung!:)

Adrian, multam, daca zici tu...:)

Ioane, culmea e, ca ai mei nu rad niciodata la bazaconiile mele. Ei rad doar cand ma vad pe mine! :)

Va multumesc tuturor,
matraguna
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2009-01-15 01:01:21
         
 
  Carmen Anghelina - care te-ai născut de ziua ta, un text bun, nu dintr-acelea, extrase cu forcepsul - la care nu râde nici familia autorului. M-ai amuzat. Ai umor. Nu știu unde-l ții, da' ai. Cu prietenie,

Ioan
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2009-01-07 20:57:02
         
 
  Sănătos umor! Bravo, Carmen! Vot.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-07 20:02:43
         
 
  Sketch excelent, ar trebui si interpretat de un Toma Caragiu.
Exceptionala densitate de umor-cu-referinte la centimetrul patrat.
Scrii dens, doamna, jos palaria,
jos tricoul,
jos guvernul
(ete! mi s-a dezghetat stilou'!)

La anu' si La Multi Ani !

:)
 
Postat de catre definitiv retras la data de 2009-01-07 13:29:49
         
 
  Un sprint excelent, turat la maxim. Un slalom subtil printre gafaielile atat de naive incat par bosorogistice. Originalitate, semnatura inconfundabila.
Cu drag,
o'm relua discutia aia vreodata?
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2009-01-07 04:20:19
         
 
  La multi ani,Carmen!

un 2009 'pasit' cu dreptu' 'de stanga!... criza, sa-si vada de criza-i... ca avem alte, indestulate preocupari - ocupate fiind cu sa fara de 'pupaza'...

iti doresc un 'AN nou fericit!' si al meu gand bun de pe insula,

regards & take care,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-01-06 23:58:58
         
 
  La multi ani, matraguna fir de luna !
sa fii iubita...!

deci cu drag, iulia
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2009-01-06 21:15:29
         
 
  Adriana, ok nu stiu daca sunt, dar KO sunt sigur!:)

Dani, bine te-am regasit si eu, la multi ani si tie!

Val, promit sa nu ma mai iau de Mos Craciun. Numai de mos Cracila!:)

Tea, adevarata telepatie, si mie imi place fragmentul cela, si, nu uita, te citesc mereu, cu mare placere, chiar daca nu las semn totdeauna...

Mirela, se pare ca avem cate ceva in comun, asa ca, cine se aseamana...prietenii stiu ce urmeaza... :)

Vero, multam mult, la multi ani si tie si sa ne citim cu bine :)

Liviu baci, matale tii cu ursu?! :)

La multi ani tutuor, multumiri,
cu mare drag,
matraguna

 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2009-01-06 20:38:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mătrăguno, ai trecut la autoportrete. Da' tot pe alții îi încondeiezi! :)

La mulți ani!


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-01-06 20:02:13
         
 
  Mare bucurie revenirea ta cu textul asta al tau, la care am ras in hohote atat de mari ca astia de la serviciu (unde sunt acuma facand o pauza) au crezut ca lesin si erau sa vina sa vada ce fac, noroc ca atunci cand s-au aproipiat am reusit sa rad pe dinauntru, daca ma-ntzelegi, ca altfel ma prindeau ca in loc sa lucrez, citesc genialitati!
Nu mai e loc de stele, asa ca ma multzumesc sa votez.

La Multi Ani, sa fii sanatoasa, esti fantastica!

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-01-06 18:39:02
         
 
  erata: "mata esti..."
(am scris corect, primul cuvant nu are diacritice:))

P.S. Vine de la dumneata;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-06 18:23:24
         
 
  Matraguna, esti al dracului de "buna":))
P.S. Intre noi fie vorba, ador cultura e-pop;)
In plina criza, esti "adorabila" foc:)


*Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-06 18:21:15
         
 
  "De exemplu, eu, am avut odata-n cap o pupaza.Alta decat cea din tei, care a intrat in patrimoniul national, dar se aude ca din cauza celor Ozon si-a dragostei lor din tei, si-ar fi luat lumea-n cap. Bine ca n-a luat drumul clostii cu puii de aur!."

Numai pentru atat si "nota" Matragunii ar fi....notabila!~

Ce bine ca ai revenit.....finalul e magistral!

Calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-01-06 17:48:51
         
 
  Auzi, daca mai zici o data ca Mos Craciun nu ezixta, ma vei face sa plang.
La multi ani Carmen !
Sa fii iubita si nu uita ca la noi, la romani, criza de asa ceva nu este.
Drag,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-01-06 17:10:17
         
 
  e-pop-u' aista nu-ș la ce se refera, da' fie numele lui lăudat, că dădu prilej la așa izbucnire șugubață de hrisov auto și peșcom biografic

bine reveniși Carmen - La mulți ani!
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2009-01-06 17:09:19
         
 
  erata- "de umorul tau", ca pe tine inca nu te-am cunoscut, dar simt io ca esti fata ok, in ciuda crizelor :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-01-06 16:16:12
         
 
  matraguna draga

mi-era dor de tine. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-01-06 16:14:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE