| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              sărut ratat               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Adrian Suciu                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              Dintre minciuni, iubirea e singura inutilă 
(ca o linguriță exactă la ceașcă atunci când nu pui zahăr în ea); 
măsura banală a lipsei de imaginație 
-iubirea. 
 
Vagoane de literatură doar să acopere provizoriu 
puținătatea, pateticul și ridicolul coitului. Mulțimi de tomuri,  
tratate, volume, să ne asigure că există un ceva după ori înaintea 
intromisiunii.  
 
Multe vorbe... Iar poemul e  
forma de ingenuitate a unei actrițe porno care crede în Moș Crăciun.  
Poemul e măreția laptelui strivit între dinți, pe care am cunoscut-o 
cu aceeași femeie cu care a cunoscut-o și tata.  
 
Poemul e un sărut ratat cu o femeie trecută.               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              'Poemul e un sărut ratat cu o femeie trecută.' 
 
asta era raspunsul, radu-stef! 
 
so! 
 
cine se plangea de stele?... mama lor!! 
 
un 'La multi ani si tie, si celor dragi mie, si celor dragi tie... ori voua! 
 
regards, 
 
 
g. 
 
                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-12-30 22:13:05               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              da-le dracu' de stele, Gina, poemul ramane oricum unul exceptional, aminteste-ti asta peste cativa ani, cand nisipul se va lasa la fund 
 
la fundul marii 
 
La multi ani si tie!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2008-12-30 21:56:17               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              aici, nu 'stelele' erau importante. in adevar, doream un raspuns - cel oferit de radu-stef, nu-l cred- si nu ti-am scos 'stelele tale', radu-stef! 
 
nu am scos 'stelele nimanui' - era o dorinta de raspuns, ori alta opinie! 
 
stelele au fost reasezate! - eu am ramas cu ceva 'reprosuri' - da' nu-i bai! 
 
oricum, ma iertati de felul 'personal' de a incerca comunicarea. 
 
un 'La multi ani!' tuturor, 
 
regards, 
 
goia 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-12-30 21:50:03               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Va multumesc tuturor pentru trecere si atentia cu care ati onorat rindurile de mai sus. Nici un scriitor nu poate sa-si doreasca altceva decit cititori de elita.                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian Suciu               la data de  
              2008-12-29 19:01:00               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Gina, explicatia e evidenta, iubirea e o minciuna inutila pentru ca e singura emotie care nu poate fi simulata, jucata, mimata 
 
de ce minciuna, explica poetul mai jos, devoalandu-i sursa 
 
de ce inutila, cred ca am explicat eu 
 
simplu 
 
am lasat si un vot, am repus steaua la loc, si inca e prea putin 
 
P.S. Gina te rog sa nu-mi mai scoti stelele never...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2008-12-28 16:40:22               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              văzând ce texte se postează pe aici, discuțiile deșuchiate, "polemicile" de obor, văzând câte stele se dau pe aici și mai ales cum se dau cred că e mai onorant pentru Adrian ca textul lui să rămână fără nicio stea deci nu voi oferi explicația cerută 
 
oricum 
 
fiecare interpretează textul cum dorește și poate 
 
 
Sărbători fericite la toată lumea               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dana Banu               la data de  
              2008-12-28 16:23:27               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              La mulți ani unei prezențe "rare"!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2008-12-28 11:59:50               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Gina, am "evidentiat" textul cu 2* tocmai pt a vedea reactiile celorlalti, altfel, sunt de acord cu tine:) 
Speram ca macar tu sa ma fi inteles corect, in primul com am spus, de fapt, ce gandesc, in al doilea, incercam sa fiu "subtila":)) 
 
Gand la gand, 
Euridice 
 
P.S. Sa vedem ca zic "ceilalti"...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2008-12-28 11:50:03               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              hello! voi cei care ati 'evidentiat'. va rog sa explicati, ori sa rostiti sensul primului vers: 
 
/Dintre minciuni, iubirea e singura inutilă/ 
 
fara sa va sprijiniti, 'orbi/ti', pe urmatoarele versuri. si jur/o sa pun 'stelele la loc'/ 
 
Sarbatori fericite! 
 
regards, 
 
goia 
 
 
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2008-12-28 02:39:45               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              errrrată 
 
 
*la care puțini pot ajunge               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dana Banu               la data de  
              2008-12-27 09:54:55               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              intrasem inițial, am citit, ți-am dat un vot și am fugit prinsă cu treburi sărbătoricești 
revin acum pentru că gestul meu nu mi se pare ok 
 
în primul rând tăietura versurilor mi se pare una făcută să rețină atenția cititorului, inteligența ta poetică e ca întotdeauna la datorie, stăpânești artificiile construcției de text iar asta se observă, o știi și tu, ai și aici siguranța aceea a poetului care nu dă niciun pas înapoi din fața nerăbdării lui de a spune totul despre tot 
 
citindu-te, ca întotdeauna, cu aceeași curiozitate pot spune că reușești să menții mereu echilibrul între lirism și limbajul poetic 
 
există o anume tensiune în versurile tale, ai puterea(dată de un talent nativ, părerea mea) de a sugera fin(e) adevăruri într-o manieră ce poate fi interpretată ca fiind dură la o primă lectură dar ea nu este decât oglindirea în exterior a unei profunzimi la care puțin pot ajunge 
 
 
ce să mai tot lungesc comentariul, o poezie care îți poartă amprenta iar asta îi oferă strălucire 
 
da, asta e părerea mea și țin să ți-o aduc la cunoștință 
:) 
 
 
 
servus               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dana Banu               la data de  
              2008-12-27 09:51:32               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Excelenta, 
nu mai e loc de stele 
La Multi Ani!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Ghejan               la data de  
              2008-12-27 02:48:19               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adriane, (imi) revin:) 
Da, tu ai perfecta dreptate, totul se reduce la "actul (pro)creatiei";)  
 
 
**Eurdice 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2008-12-26 00:35:17               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Cat "misoginism", incredibil:)) 
Radule, nu ma mira ca instelezi asa ceva;) 
Adriane, NO COMMENT:) 
 
 
Craciun "poetic" va doresc (la amandoi), 
Euridice               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2008-12-25 23:43:39               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              fara alte comentarii 
 
steluta               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2008-12-25 22:23:26               | 
             | 
             |