FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sign in as invisible or not? (lu' latunski)
Text postat de Sabina Datcu
sign_in
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Imi cer scuze, cred ca am fost prea dur in comentariul anterior! Nici acum nu-mi place textul , insa cred ca ar fi trebuit sa gasesc alte cuvinte.  
Postat de catre CĂTĂLIN POPESCU la data de 2008-12-21 14:03:51
         
 
  si mie imi pare rau pentru tine, pentru ca nu inteleg cine te-a mintit ca as fi poet? cu atat mai mult, unul "adevarat"?!?  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-12-21 11:17:03
         
 
  Imi pare rau , un text foarte slab , care nu-mi spune nimic. Cuvinte aruncate neinspirat pe hartie, un text care nu demonstreaza decat lipsa talentului.Nu asa scriu adevaratii poeti.  
Postat de catre CĂTĂLIN POPESCU la data de 2008-12-20 19:51:40
         
 
  ok! am erata: 'comint' - comit.

si spun, hello.

gina goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-12-20 04:50:07
         
 
  exista, in ale tale texte, 'the saab', puterea aceea care ademeneste. provoaca, si trebuie sa caut, la naiba un cuvant sa nu comint cacofonia.../si raaaaaaaaaaad/ in adevar rad- ma crede, saab/.

ceea ce este grozav, este implicarea ta in asa numitele 'zone aride'. te implici fara de 'pariu' si scoti un text cu 'umiditate' de 100%.

imi place la nebunie ochiul care se vede. si imi place de nebunie 'ochiul nevazut'. (imaginea, adusa in discutie.)

*

trairea, se pliaza dualitatii. iar dualitatea este iluzorie. si nu-mi permit sa intervin, acestei 'replici'.



'Sabina, ești prima (și probabil ultima) femeie care îmi dedică un poem. Nina Lapșeninnikova, secretara mea, este numai lacrimi și fiere - de gelozie. Am trimis-o să încarce cartușul de la imprimantă, alfel nu știu cum aș fi reușit să-ți răspund. E cam încifrat poemul, eu zic că-i de bine, dar Nina zice că-i de rău. Ai surprins grafic pînă și ochiul meu critic. Nu știu ce să zic... această relație în fază incipientă îmi gîdilă plăcut orgoliul masculin dar parcă nu aș vrea să rămîn fără secretară. Sînt doar un biet critic sărac și Nina e o secretară serioasă, a învățat și cum să folosească filtrul de cafea cu tastatură... mai vorbim.. '


Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-19 21:50:20



*

saab,

al meu 'umar' umarului tau!. e fain ce faci, ce rostesti! ce dovedesti!.

regards,


goia





 
Postat de catre nula nada la data de 2008-12-20 04:44:42
         
 
  latunski, vezi tu, e de datoria mea sa incerc. oricat de amarat ai fi tu ca biet critic. ma gandeam ca ai puterinta de a face fața mai multor muieri. sa ma fi inselat?!? hmmmmm...

PS: ochiu' ala critic e al meu, te rog sa nu te confunzi, in aceasta faza incipienta, cu mine :P
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-12-19 22:02:51
         
 
  Ioan, multumesc. Dedicatia, este drept, nu era necesara decat pentru o singura persoana. Din cand in cand mai experimentez si altceva.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-12-19 21:59:27
         
 
  Sabina, ești prima (și probabil ultima) femeie care îmi dedică un poem. Nina Lapșeninnikova, secretara mea, este numai lacrimi și fiere - de gelozie. Am trimis-o să încarce cartușul de la imprimantă, alfel nu știu cum aș fi reușit să-ți răspund. E cam încifrat poemul, eu zic că-i de bine, dar Nina zice că-i de rău. Ai surprins grafic pînă și ochiul meu critic. Nu știu ce să zic... această relație în fază incipientă îmi gîdilă plăcut orgoliul masculin dar parcă nu aș vrea să rămîn fără secretară. Sînt doar un biet critic sărac și Nina e o secretară serioasă, a învățat și cum să folosească filtrul de cafea cu tastatură... mai vorbim..  
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-19 21:50:20
         
 
  Sabina Datcu, un poem surprinzător de "altfel". Chiar mi-a plăcut. Sincer! Are prospețime, suflu poetic, liricitate. Nu cred că este necesară și dedicația "lu' latunski" - este irelevantă. Cu amiciție și-un vot,
Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2008-12-19 14:39:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE