FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
invisible
Text postat de Mariana Ghicioi
nimeni online

au treabă,
nu vor să fie deranjați

nu-și dau seama ce bine le-ar prinde un salut

dar eu mai intru
pe programul acela
de detectare
și tastez un id

a, uite că ești totuși, zic în gând,
servus,
sper că ești bine

și ies

și tu, pe invisible,
nu știi de ce îți vine să zâmbești
din senin
și de ce te cuprinde,
așa, deodată,
o stare de bine

eu cred că de aceea,
că te-am salutat eu,
fără să știi,
în timp ce eram
pe invisible,
desigur
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Toru-san, ti-am apreciat comul de maxim bun simt:)
Deci, da, si eu vreau cafea:))

P.S. Am in cap un "proiect" mai generos pt Europeea, sa vedem daca voi reusi sa-l pun in practika;)


Salutari,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-20 10:35:09
         
 
  Radu, nu te înșeală memoria. Cu mine așa ai fost și așa te-am și perceput: sincer și bine intenționat. Îți mulțumesc și te respect pentru asta. Dar ziceam că ni se poate întâmpla și să comentăm și din politețe, fără să fie asta păcatul capital.
Dacă dorești, poți să-mi explici, dar repet, sper că pentru ultima oară: dacă eu însămi am cumpănit o vreme unde să încadrez ceea ce am scris aici, la însemnare sau la altele, și am ales însemnare (îmi dau cuvântul de onoare că am făcut asta la postare, nu după), înseamnă că știu și eu că nu e tocmai poezie.
Îți mulțumesc pentru toate dățile când mi-ai fost alături. Mi-ar plăcea să pot și eu să îți arăt mai des interesul pe care îl port postărilor tale, dar, cum am mai spus și altcuiva, nu mă pricep să analizez, așa că nu țin să par ceea ce nu sunt... Îți rămân însă cititor fidel. :)
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-20 10:10:55
         
 
  Mari, nu sunt genul perfect politicos. Dar, inevitabil mediocru in toate, nici perfect mitocan nu sunt. Astfel incat mi se intampla uneori - foarte rar - sa "intru", cum spui tu, "pe un text" (niciodata n-o sa inteleg de ce aici intram "pe" texte, si nu "in" texte) scotandu-mi, totusi, bocancii. Cu toate astea, nu-mi amintesc, in ceea ce te priveste, sa fi fost vreodata cu tine altfel decat sunt de obicei, adica sincer, si mai presus de asta, bine intentionat. Daca memoria ma inseala, corecteaza-ma. In schimb, eu o sa incerc sa-ti explic de ce POEZIA asta nu ti-a iesit, mai precis, de ce nu place (ceea ce e totuna). La fel, daca am sa gresesc, corecteaza-ma...

o zi buna
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-20 09:04:25
         
 
  Mirela, nu mă îndoiesc de faptul că ai intrat pe textul acesta respectând convenția noastră, rugămintea mea de a nu acorda vreodată vreunui text de-al meu stea sau vot, dacă el nu-ți spune nimic.
Precizarea asta e și-un fel de răspuns pentru Radu, care ne bănuiește de reciprocitate. Află, Radu, că eu chiar am rugat-o pe Mirela lucrul acesta. Însă dacă s-ar întâmpla să ne comentăm și din politețe, nu văd de ce ar fi gaură în cer, doar, cum bine spui, oameni suntem. Sunt un observator prea atent ca să-mi scape faptul că și tu ai intrat pe câteva texte din același motiv: că oameni suntem. Mie nu mi s-a părut nimic nefiresc atunci.
Și da, Mirela, știu că ai înțeles ideea acestei postări.
De fapt, eu am credința că unul dintre cele mai prețioase lucruri de pe lume e să te poarte cineva în gândul său. Iar a transmite un gând bun cuiva e un gest frumos. Ca o poezie de frumos.
Nu știu dacă e experiment. Pentru mine a fost, aseară, mai mult un imbold. Și-un exercițiu de sinceritate.


Toru-san, azi ești Toru înțelegă-toru :)
Îmi împreun mâinile la piept și mă înclin. Mulțumesc.

Și vreau cafea, da.



Iulia, mulțumesc de prezență și semn.


Latunski, din rusă mai țin minte doar o poezie de-a lui Esenin și prea puține alte cuvinte, ca să-ți pot explica pe limba ta, dar am crezut că pricepi românește: însemnare.
E așa de importantă pentru tine valoarea ei, încât trebuia să revii, ca să ai neapărat ultimul cuvânt, când eu știu bine ce am citit pe Europeea, de putea să-ți stea mintea-n loc, și-acolo n-ai avut nimic de comentat?

Iar dacă tot ai ținut să ne aduci la cunoștință o altă însemnare, lasă-mă să ghicesc: și vaca bunicii tale a fătat un bou, nu-i așa?
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-20 01:31:15
         
 
  Erata Latunski: "aceeasi":)
p.s. eu ma refer la textele de pe userul "original", nu cel clonat:))

That don't impress me much,
Euridice



SHANIA TWAIN-THAT DONT IMPRESS MEO MUCH
Vezi mai multe video din Muzica »
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-20 00:04:28
         
 
  'Nu orice trup este la fel;
ci altul este trupul oamenilor, altul este trupul dobitoacelor; altul este trupul pasarilor, altul al pestilor'
insemn
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2008-12-19 22:15:14
         
 
  P.S. Si dl critik ar face mai bine sa ne arate niste texte de-ale dumisale, sa vedem cam ce-i poate pielea, ca la teorie suntem buni toti;)Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-19 11:23:19
... dacă dai click pe numele oricărui autor, ți se deschide pagina lui, iar acolo sunt textele, încadrările, comentariile.
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-19 12:39:54
...în rest sînt de acord că este doar o însemnare. Dar de aceiași valoare. Cu cea făcută de bunica mea cu creionul chimic în calendarul ortodox, adică: "18 decembrie, azi s-a montat vaca".
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-19 18:52:22
         
 
  preadistinsi
pretinsi descendenti novacesti,
bravi critici,
doamnelor si domnilor,
onorata asistenta,
prieteni,

am vrut si eu sa intervin aseara inainte de a se declara stadiul de dez-amour(sare), scuzati amestecul de cuvinte, dar n-am vrut s-o fac "pe fuga", asa cum nici Mariana n-o face în timpul jogging-ului :).

Iata, mie imi place cum pune ea problemele,
atat in texte cât si în comentarii.
Cel de mai sus, textul, îmi indica o sensibilitate aparte si o anumita dezinvoltura de a atinge miezul lucrurilor care nu-i data oricui. Acuma, desigur, textul in sine nu e o capodopera literara. Realizarea poate fi perfectionata. Premizele sunt insa prezente.

Drept pentru care va dau dreptate, tuturor,
reînnoindu-va cu aceasta ocazie invitatia mea traditionala "la o cafea", fie si nemacinata.

banzai !

*
 
Postat de catre craciun fericit la data de 2008-12-19 14:55:37
         
 
  mai bine sa mor de mana ta, decat de batranete, asa ca repet... in perioada asta scrii prost, Dumnezeule, prost...

ia o pauza si respira adanc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-19 14:43:36
         
 
  Radule, nu e vorba de nici o "reciprocitate", eu nu acord voturi, stele sau comuri la schimb cu nimeni, sa fie clar!
Si nici macar din "simpatie" personala, poate doar din "empatie":)
Repet, votul am vrut sa-l dau aseara, cand nu intrasera "greii":))

P.S. Incearca sa nu ma mai enervezi pe ziua de azi, ca ai atins deja punctul culminant si s-ar putea sa EXPLODEZ!!!
Si cum tu zici ca nu se pot dezamorsa grenadele astea, e de rau, crede-ma;)


Hold on,
Euridice

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-19 14:12:52
         
 
  fetelor... reciprocitate sa fie, oameni suntem, ce naiba, dar nu pe texte de calibrul asta, ca va faceti de ras...

Baba Novac
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-19 13:24:54
         
 
  Și dacă eu pot, nu văd de ce ar fi greu pentru alții. Ba, pentru un critic, ar fi chiar obligatoriu. :)  
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-19 12:53:18
         
 
  Radule, adeca tu ma faci "babuta" sau Latunski, ca sa stiu cui sa...."multumesc":)?!

Loving U(ol)so much,
Euridice

P.S. Mary, there is no rush, I will wait4U2night (invisible:))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-19 12:51:20
         
 
  Eu!!!!

Privet!
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-19 12:50:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pai, Mari, cine crezi ca face asa ceva????  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-19 12:48:17
         
 
  Mirela, mersi, o să-ți răspund pe larg deseară, acum sunt pe fugă.

Radu, dacă dai click pe numele oricărui autor, ți se deschide pagina lui, iar acolo sunt textele, încadrările, comentariile.
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-19 12:39:54
         
 
  erata: "se pare"  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-19 12:18:20
         
 
  Mari, spune-mi si mie unde se poate vedea la ce categorie e incadrat un text (poezie/insemnare/eseu, etc), ca nu-mi dau seama

In ceea ce priveste babutele, se apre ca una dintre ele e chiar Mirela, mi-a zis mie Latunski azi-noapte pe mess
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-19 12:17:41
         
 
  Mari, am citit textul tau si ma vrut sa-ti las com inaintea domnului critik;), dar eram prea obosita aseara...
Nu ma asteptam ca intre timp sa intre Domnia-sa si sa-l "desfiinteze" (textul, desigur, ca pe tine, nu poate:))
Uite parerea mea: nu sunt de acord cu Mr. Latunski (a cui clona mai e si asta, chiar ca nu stiu?!), textul tau chiar e "poezie" pt mine, intr-adevar, altfel, ceea ce m-a surprins placut:)
Mi se pare un soi de "experiment", dar unul reusit;)


Vot,
Euridice

P.S. Si dl critik ar face mai bine sa ne arate niste texte de-ale dumisale, sa vedem cam ce-i poate pielea, ca la teorie suntem buni toti;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-19 11:23:19
         
 
  Latunski, moi drug, am încadrat rândurile de mai sus la categoria "însemnare", încă de când le-am postat. Faptul că mi-am pus problema încadrării lor altfel decât ca poezie sper să te convingă cât de conștientă sunt că ceea ce-mi iese uneori pe nas sunt simpli muci. Dar postarea asta nu-i nici poezie, nici ce suflu în batistă. Să zicem numai că e altfel...
Fii bun și responsabil, la care băbuțe te referi? Nu reușesc să le identific.
Dacă unele ți s-au părut interesante, dar nu mi-ai spus, rău ai făcut. Uite unde m-ai făcut să ajung... :)))
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-12-19 07:37:53
         
 
  ...și citisem cîterva poeme interesante scrise și postate sub acest nume. Iată cum laudele băbuțelor care populează saitul te fac să crezi că orice îți iese din nări este poezie. Eu zic să ștergi repede acest, această....n-am cuvinte. Sau, dacă vrei să mergi mai departe îți sugerez căteva titluri: Acest mesaj este flagelatet; Domnul Copy și doamna Paste; Iisus și Issue; Dilit poezia!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-19 07:14:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE