FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Loredana Caloian
.........S-a facut deja ora 5. Prinde soarele in dinti si ascunde-l dupa un deal.O vreme a apus.O alta mai frumoasa vine.
.......Si-as vrea sa impachetezi in geamantanul tau acele vremuri cand ne aflam la prima intalnire.Si-as vrea sa uiti aceeasi agrafa ce-o purtam pe partea stanga.Sterge din minte si bucla care iti atragea privirea la aceeasi prima intalnire.Uita de vremea cand unghiile erau de aceeasi lungime.Manichiura frantuzeasca.....Nu mai cersi nici dupa mirosul parfumului meu barbatesc.Si ti-am zis doar sa nu privesti in urma ca nu ma vei mai gasi.Sigur vei fi furat acum de-un alt miros de parfum.Nu imi mai atrage atentia ca trebuie sa smulg firul acela de par de la sprancene care creste inaintea celorlalte.Nu-mi atrage atentia ca fumez desi sunt fata; in plus, daca ai tupeu pariaza cu mine ca doua lacrimi ale mele daruite de tine, ma ucid mai aprig decat fumul tras in piept.De faptul ca perechea de cercei primita de la fostul nu-mi pun in evidenta ochii te-am rugat de cincizeci de ori sa nu imi mai repeti.Si mai scuteste-ma cu fardurile tale,prafuri ieftine si colorate care ofilesc si iluzioneaza.Inceteaza si nu te mai uita urat dimineata la pijamalele-mi sifonate.Ca doar nu vrei sa fiu mereu calcata?!Iubeste-ma asa:murdara,somnoroasa,sifonata.......Vreau sa ma placi nepieptanata!!

2005-07-11
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Carmen, multumesc mult.Evident ca nu ma supara gluma ta, ba mai mult, te astept sa vii sa ma flocai tu :))

Buna Aleodor, am sa-mi notez solutia ta ;)).Te mai astept cu drag

Ecsintescule, ma bucur ca iti place :) mersi pentru rabdarea de a citi si de a posta un comentariu

cu respect fata de toti,
Lore
 
Postat de catre Loredana Caloian la data de 2006-01-09 09:06:57
         
 
  Imi placu povestea, fata,
Si de vrei nepieptanata
Ma ofer, cum fac mereu
Sa vin sa te flocai eu!

(Cu speranta ca nu te supara gluma mea0 :)
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-07 08:57:57
         
 
  Soluție

Pentru tine doar o cască
Și dorința se-mplinește
Pentru mine și cu mască
De.... protecție firește
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2006-01-07 05:30:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  yeap...
imi place
nu stiu de ce ... e proza ..asa..nepieptanata...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-01-06 23:48:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE