FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MUZEI MELE
Text postat de Veronica Pavel



Un joc îti sunt?
Spune-mi, nu știi?

O nebunie doar
tu să-mi fi fost?

Oh, câta suferință fără rost…
De ce mereu dispari?
De ce nu-mi vii?

Sclavă nu-mi ești
și nu cred că-mi vei fi
nici când,
prin umbrele căzute-n cer,
plutești
dând versului
un ton stingher…

Iar ziua,
când mă-ntorc la cele vii,
știu eu să mă supun
cum aș dori?

Nu! Mă revolt,
te strig,
te scriu,
te cer,
chiar de-i zadarnic!

Și-mi rămâi
mister nedezlegat.

Un basm pentru copii…




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: mai, remarcile.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-11-04 23:30:06
         
 
  Anca-Maria Spiridon,

Imi cer scuze ca raspund cu atâta întârziere. Banuiesc ca probabil comentariul tau a aparut mia târziu, pentru ca pur si simplu nu l-am vazut, apoi a fost întreruperea de pe site si azi, din întâmplare, cand am intrat pe pagina mea, am vazut ca mi-ai scris.

Mi-au placut foarte mult remarcdile tale, pentru care iti multumesc! Si m-a amuzat ca ti-au placut exact niste versuri pentru care cineva ma trasese de urechi, dar care si mie îmi placusera, asa ca iti dai seama ce bucurie mi-ai facut!

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-11-04 23:29:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  George,

Interesant ce propui tu, ma mai gandesc. In cazul propus de tine ar trebui sa modific si sa scriu:

Si imi ramai (nu "si-mi ramai")
nedezlegat
mister.

M-am bucurat sa te am cititor! Merci de trecere si comentariu. Si, daca tot sunt aici, iti spun ca au dreptate cei care se plang ca le apar patratzele in loc de tz si sh. Daca n-ai cum rezolva, mai bine pune t si s, fara tzidula, e mai usor decat patratzelele alea.....Eu am facut mare efort sa le ignor....

Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-31 02:20:16
         
 
  Cristi M,

Cum intri tu in sbtilitatile creatiei! Da, asa este, primul vers era numai opt silabe, restul zece. Si de fapt si primul fusese de zece, dar mi-am permis sa-l modific in forma noua....

Iti multumesc mult de tot pentru prezentza ta (dubla), vot si comentarii.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-31 02:15:19
         
 
  scz..."forma non-conformistă"
:))

...m-am gândit și eu, ieri, la ce ți-a sugerat George Dumitru.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-10-29 20:03:52
         
 
  Vero, mi-a placut, are muzicalitate, rimele sunt interesant construite.

Nu ar suna mai bine ultima parte asa? :

Nu! Mă revolt,
te strig,
te scriu,
te cer,
chiar de-i zadarnic!

Și-mi rămâi
mister
nedezlegat.

Cu mister singur pe rand, ar rima interesant cu cer-ul de sus. Ce zici?

George
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-10-29 13:21:18
         
 
  Vero,
muza este atat de "cu tine", încât nu o mai vezi.

Tu scrii proză și poezie în aproape toate formele, așa că n-ai de ce să "te revolți";)

Poezie pe versuri de 10 silabe(mai puțin primul, care are 8) cu o rimă curată și sonoră, de unde și muzicalitatea, la care nu te-aștepți privind forma non-conformistă a textului.

Vot,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-10-29 05:38:33
         
 
  Imi place grozav cand "te joci" in felul acesta.....

Poezia asta -si nu poezica- este realmente reusita, esti tu in oglinda, in oglinda aia magica in care ne cufundam indoielile si le scoatem la iveala numai din-cand-in -cand......poate pentru ca ne e frica de ele...

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-10-29 01:55:29
         
 
  Tea,

Mi-ar placea sa am "statura" ta! Zau ca te admir! Cand spui ceva, acel ceva are "greutate" si asta e evident meritul tau! Si al culturii, si al talentului, dar si al caracterului!

Incep cu comentariul tau la poezia lui Emil Fanache. Sigur, superba, si mie mi-a placut fantastic. N-am "indraznit" insa nici sa-l laud, nici sa-i dau stelutza, pentru ca odata m-a certat ca nu justific si ca laud prea usor. Dar tu ai facut-o perfect, simplu, cu un cuvant ai spus tot. Ti-a placut ideea de "abtzibild al patului", care si pe mine m-a innebunit. Si ai spus-o si gata. Bravo.

Eheei! Cu mine e altfel, sunt mai complicata si mai timida. Intai. Si apoi, cand am vazut steaua ta m-am fastacit de tot, ca nu mi se parea ca poezioara asta e prea graitoare. Sunt trei strofe a cate patru versuri, dar cu o alta grafica. Poate ca scrisa in catrene ar fi avut alta sonoritate, dar "m-am jucat" si am scris-o asa.

Oricum, multzam de trecere si incurajare!

Cu drag,
Vero




 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-29 01:38:28
         
 
  "Sclavanu-mi esti...." ...superb, Vero!

Si nu te mai lamenbta ca muza nu te-a parasit!

drag,

calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-10-28 22:28:32
         
 
  Ce-mi place mie este ca are o anumita muzicalitate, se poate citi... cu patima:, apoi ca nu ai incercat sa ascunzi intelesurile in fraze de neinteles, cum fac altii, pretextand ca scriu...abstract.
"Iar ziua,
cand ma-ntorc la cele vii..." - mi-a placut in mod deosebit.
Friendly...
 
Postat de catre Anca Maria Spiridon la data de 2008-10-28 21:58:16
         
 
  Vero, pai daca-ti place asa mult, ma mult la tine pe pagina, ca la mine nu mai calca nici picior de muza :))
Multumesc. Cuvintele tale ma ating profund. Ca si poezioara ta, cum o alinti tu. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-10-28 19:55:38
         
 
  Adriana,

Intâi, ma bucur sa te am pe pagina mea. Al doilea, imi plac, in general, comentariile tale. Ti-am mai spus-o. Si al treilea, frumoasa remarca ta "poveste care nu adoarme, ci trezeste". Mai frumoasa ca toata poezioara mea!

Multumesc,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-28 19:49:35
         
 
  dialogul cu muza... :)
nu-i un basm ea , e doar frumoasa ca o poveste, si nu adoarme
trezeste

:)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-10-28 19:20:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE