FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eu nu exist, doar mi se pare..
Text postat de Mirela Lungu
Eu nu exist, doar mi se pare
Că am un cap, două picioare
Și două mâini în care țin
Secretul vieții. Mă închin

La zei ce locuiesc în soare,
Moșind prin iarbă și splendoare
A lumii facere. E-un chin
Irefutabil și divin

Să te privesc în reci oglinzi
Cum ruju’-n perne mi-l întinzi,
Iluzii absolute vinzi.

Speranțe zboară-n vânt deșarte,
Inevitabil se împarte
La doi – finalu’ dintr-o carte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gigi, multumesc pt atentia acordata:)
Referitor la "structura", am incercat ceva nou, daca ti-a placut intr-adevar, ma bucur, daca nu, promit ca nu voi plange;)
Cat despre "alegeri" sunt asumate, indiferent cat de "inspirate" par, dar iti respect dreptul la opinie, desigur.
Aceasta poezie nu e o lectie pt colegii de sait, ci pt mine insami. Daca nu intelegi asta, nu ma obosesc sa mai explic.

Onorata de musafiri,
Euridice

P.S. Pe (ori)cine vrei sa "pupi", fa-o personal, k?!
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-10-20 13:35:47
         
 
  "Cat despre "final", stiu ca e mai academic sa-l articulezi, dar am ales sa-l ciuntesc din motive de 'ritm", ca sa zic asa, parca suna mai bine." - nu, nu sună mai bine (părerea mea!). Da'-i alegerea ta, nu? :)

Referitor la structura poeziei... felicitări! - o reușită lecție... oferită spre studiu colegei de sait ce... :)

A! era să uit: pupă(l) și din partea mea - retroactiv! Da?
 
Postat de catre Gigi Duru la data de 2008-10-20 09:30:36
         
 
  Erata" "deprinderi":)  
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-10-19 23:31:12
         
 
  Mari, ma bucura mult trecerea ta pe aici:)
Sunt convinsa ca nu e nici un "troc" la mijloc;)
Cat despre "final", stiu ca e mai academic sa-l articulezi, dar am ales sa-l ciuntesc din motive de 'ritm", ca sa zic asa, parca suna mai bine.
Faza cu "bunicul Nelul" este chiar amuzanta:))
Stii, cand eram copil, aveam tendinta sa-i corectez pe altii, mai ales pe adulti, atunci cand spuneau "lu' Mirela" de ex.
Acum am renuntat la asemenea desprinderi didactice (apropos, si eu am lucrat in invatamant vreo 2 ani:), ba, mai mult, am inceput sa ma molipsesc de la "marea marjoritate":))

Cu drag si dor,
Euridice;)

Ionut, nu ma asteptam ca acest poem sa fie pe gustul tau, drept sa-ti spun, nici pe al celorlalti "comentatori", dar uite ca mai are omul si "surprize" (placute:)

Multumesc pt vot,
M.L.
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-10-19 23:30:27
         
 
  Da, este un text reușit.

Felicitări!
 
Postat de catre Ionuț Popa la data de 2008-10-18 19:16:33
         
 
  Mirela, eu abia acum, când pot vorbi în timp real, deprind cu adevărat exercițiul comunicării cu voi. Însă, pe de o parte, mi-e teamă să nu exagerez, pe de altă parte, nu vreau să crezi că intru aici din reciprocitate... Am dorit încă de ieri să-ți spun că mi-a plăcut ce-ai scris aici, dar motivele pe care tocmai le-am amintit m-au oprit. Astăzi am constatat că-mi pare rău că n-am făcut acest gest, așa că... iată-mă!

Și mai vreau să-ți spun ceva. Mai întâi îți relatez o întâmplare. După ce a început Luana să vorbească, mi-am propus să fiu atentă să articulez substantivele de fiecare dată când trebuia, ca ea să învețe asta de mică. Așa de bine m-am străduit, că ajunsese să-i spună bunicului, pe care îl cheamă Nelu, "bunicul Nelul".
Relatarea asta e un pretext pentru a-ți spune, prin contrast, că mi se pare un pic păcătoasă folosirea apostrofului în locul articolului, atunci când nu e neapărat cazul - vezi "finalu'".
Dar e doar o părere, firește.

Și dacă tot m-am lungit la vorbă, și dacă tot am pomenit de exagerare, măcar să merg până la capăt: pupă mâine pe cineva, din partea mea... :)

Cu drag,
M.
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2008-10-18 15:27:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane, multumesc de apreciere, inseamna mult pt mine:)
P.S. Concediu placut;)

Cu drag,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-10-17 23:23:43
         
 
  Mirela,
Înainte de a-mi lua un mic concediu, țin să-ți spun că poema de mai sus e faină!
Bine închegată.
Coerentă.
Ei, da.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-10-17 22:47:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE